Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
quote:SeptemberGirl schreef op 30 juni 2011 @ 13:33:

Ik!

Ik ben als kind getraumatiseerd voor de tandarts, omdat ik tot en met mijn 16e een hele vervelende nare enge tandarts had, die niks kon met mijn traantjes en pijntjes en nooit wilde verdoven voor een gaatje. Op mijn 16e heb ik een keer tijdens een behandeling bijna zijn vinger eraf gebeten, en sindsdien heb ik er al diverse gehad (voornamelijk door verhuizingen).

Ik heb ook nog eens een rotgebit (familiekwaal). Een half jaar terug heb ik bij de tandarts een hele zwre behandeling gehad, aan 4 tanden, die sindsdien mega-gevoelig zijn (harde dingen eten kan niet, koud drinken kan niet, snoepjes kan niet). Maar goed, een half jaar terug, dus ik moest weer. Nu ben ik in die tussentijd verhuisd, en ik wilde weer naar de tandarts gaan die ik hier had voordat ik verhuisde.

Ik zag er Heel Erg tegenop om een afspraak te maken, maar maandag, voordat ik het wist, had ik mijn telefoon in de hand en een afspraak gemaakt, voor vandaag. Ik kom nu net terug van de tandarts, en het viel me zo 100 duizend procent mee! De tandarts was heel lief, heel geduldig, ik vond haar net een engel. Ik heb nu speciale tandpasta meegekregen die de gevoeligheid moet verminderen. En, ik had niks. Geen gaatjes, niks. Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad. Ik ben heel opgelucht en heb een beetje traantjes van verdriet... dus kom maar op met de knuffels!

Septembergirl, behalve dat ik die 1e tandarts van jou een knellend kunstgebit toewens en die 2e een steentje in zijn boterham vind ik jou ontzettend moedig dat je dan toch gewoon weer naar een tandarts gaat. En wat een heerlijkheid dat je nu een goede hebt gevonden!

Hierbij een opluchtingsknuffel en een doos hele mooie tissues voor de tranen!
quote:driewieler schreef op 30 juni 2011 @ 13:37:

Ik wil nu ook wel een knuffel

Mijn laatste werkdag bij mijn opdrachtgever en ondanks dat ik heel erg blij ben dat ik er klaar mee ben, overvalt me een weemoedig gevoel die helemaal niet fijn aanvoelt.

Blegh!!!

En zo meteen moet ik op gesprek bij mijn mogelijk volgende opdrachtgever en ik wil niet met dit gevoel binnenkomen. Dus alle mogelijke knuffels deze kant op aub.begrijpend knikje komt nog met terugwerkende kracht je kant op. Hoop dat het gesprek goed en enthousiast is verlopen!
quote:iry schreef op 30 juni 2011 @ 14:51:

Kom weer hebberig een knuffel halen.

En je hoeft maar met een vinger te wijzen en ik jank ( gelukkig wijst er even niemand)

Ben doodop....

Ach gossie Iry. Hier nog een aai over je rug van mij. Ik hoop dat je vannacht heerlijk slaapt in dat prachtbed van Pop. Krijg je er van mij nog een koele/warme (al naar gelang de behoefte in te stellen) kruik bij.

En je bent niet hebberig.
Bruine ogen , zon tegeltje wil ik wel boven men bed.

Zit er ook gewoon aan te denken om gewoon te werken een jaartje jaarcontract in kinderopvang.. Dan verdien ik ook goed en heb ik ook nog vrije tijd en dan maar volgend jaar beginnen in september maar dan weet ik in ieder geval wel dat ik erbij kan want ik zorg dan dat ik al gelijk ingeschreven ben..

Dus jij zou dat doen? I.p.v. Nog langer afwachten. Want als ik eerst ga werken heb ik wel de kans dat ik eindelijk op oude school de opleiding kan volgen. Of ergens dichterbij.

quote:Cateye schreef op 30 juni 2011 @ 14:53:

Voor iedereen die het nodig heeft: een hele dikke

Kan er zelf ook wel eentje gebruiken, heb een mega-baaldag, ik ben opgelicht op marktplaats en baal er zo verschrikkelijk van O wat vreselijk balen Cateye. En niets aan te doen zeker? Vreselijk is dat. Ik stuur een doos met eikels naar die eikels en jij krijgt een hele warme troostknuffel.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 30 juni 2011 @ 15:11:

Ik zoek ook nog een lieve tandarts!

Ik ben altijd erg bang geweest voor de tandarts en de dag ervoor begon ik ziek te worden van de angst.. Soms viel het mee behalve gaatjes vullen (3x gehad 1 xgaatje opnieuw gevuld want was afgebrokkeld.. ) en 2 kiezen getrokken voor beugel. Nou leuk als de verdoving het dan niet werkt en de kiezen er NIET uit willen. Pijn dat dat deed.

Ik heb nu 2 spalkjes in mijn mond. Ben al 3 jaar niet meer naar ortho geweest ondanks dat ik op controle moest komen, voor de ortho was ik nog banger. Het deed altijd zo veel pijn, kokhalzen, en kreeg amper adem in die stoel met steeds dat ijzeren hapwerk in mijn bek. Als je me plat legt raak ik gewoon in paniek met zon ding achter in mijn keel. Laatste keer bij de tandarts, hij vroeg/zei "Jij komt niet meer bij de ortho toch?". Dus ik nee :$. Hij vrolijk oke dat is goed dan controleren wij het voortaan. Dus daar was ik wel blij mee, dan gebeurt tenminste alles in 1. Binnenkort ook weer naar de tandarts Brr,

Hopen dat het snel beter gaat

http://www.google.nl/imgr ... f-pANS9GjTiQbLnk6gIzYd2f0=&h=300&w=275&sz=25&hl=nl&start=0&sig2=hsdaX68wLrQ0c3Yz8AA4Kw&zoom=1&tbnid=EWS9HDLPskwt-M:&tbnh=152&tbnw=139&ei=C3YMTvvLHY-hOpbm5LkL&prev=/search%3Fq%3Dknuffel%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1366%26bih%3D667%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=181&vpy=274&dur=1974&hovh=235&hovw=215&tx=153&ty=128&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:6,s:0&biw=1366&bih=667Zwitsalnijntje. Ik heb hier kalmtetabletten in aardbeiensmaak. Ze helpen erg goed tegen 'tandartsenangst'. Wel ontzettend goed dat je gaat hoor!
Reetje heb je nog een knuffie voor me over?

Voor het slapen gaan?
quote:zwitsal_nijntje schreef op 30 juni 2011 @ 23:43:

Bruine ogen , zon tegeltje wil ik wel boven men bed.

Zit er ook gewoon aan te denken om gewoon te werken een jaartje jaarcontract in kinderopvang.. Dan verdien ik ook goed en heb ik ook nog vrije tijd en dan maar volgend jaar beginnen in september maar dan weet ik in ieder geval wel dat ik erbij kan want ik zorg dan dat ik al gelijk ingeschreven ben..

Dus jij zou dat doen? I.p.v. Nog langer afwachten. Want als ik eerst ga werken heb ik wel de kans dat ik eindelijk op oude school de opleiding kan volgen. Of ergens dichterbij.

Ik kan me voorstellen dat het je begint te duizelen. het klinkt alsof je die opleiding heel graag wilt doen. Dat zou dus je doel moeten zijn. Dan weet je ook wat je het beste kunt doen om dat doel te bereiken. Als dat eerst een jaar werken is en je dan zeker weet dat je die opleiding na dat jaar kunt doen is dat toch prima?

Ik begrijp niet helemaal wat je zei over die school waar je eventueel nog wel kunt beginnen in september. Wat gebeurt er als je die school afwacht? Als je daar ook een afwijzing van krijgt kun je toch alsnog gaan werken eerst? Of zie ik dat verkeerd? In ieder geval; ga er voor en laat je niet ontmoedigen. Een jaar later een opleiding doen is heus niet zo lang.
quote:Liesken schreef op 30 juni 2011 @ 23:56:

Voor het slapen gaan?

Liesie, tuurlijk. Hierbij Ik doe ook nog een graai in de donatiebak en: een schommelstoel, dekentje, CD met dolfijngeluiden, oogmasker, glaasje roosvicee, en slaapliedjes (niet van Bach want dat hoor je al genoeg en dan ga je meezingen) komen je kant op!

Slaap lekker!
quote:Liesken schreef op 30 juni 2011 @ 23:56:

Voor het slapen gaan?Ik ben Ree dan wel niet ,maar toch een .
@Ree ,ik had vandaag wel een goede dag tot een uur geleden ; toen kreeg ik ruzie met mijn vader (ik woon door omstandigheden nog thuis) ,omdat ik in zijn ogen iets fout had gedaan.Ik voel me na zo'n ruzie altijd zo afschuwelijk .
Ree@ precies wat ik nodig heb! Dank!

Geniaal, die donatiebak.

Ik doneer bij deze voor iemand anders een hitepit (zo'n kersenpittenkussentje dat je op kan warmen in de magnetron en dan lekker in je nek of op je buik ofzo kan leggen)

augustusbloem@

Thank you too!
Nja TO. Ik denk dat ik toch maar ga werken. Ik zit nu alleen maar in twijfel met school. (er is kleine kans dat ik andere school in sept terecht kan. Maar als dat dus niet lukt moet ik dan nog gehaasd werk zoeken)

Dan kan ik beter eerst werken. Ik ben nog maar 19 dus valt wel mee. Dan 20 niv4 doen en 21 als ik aan hbo start dus dat zijn normale leeftijden. Maar het voelt wel apart zon tusse pauze maar ik denk i.i.g. Dat ik dat beter kan doen qua gevoel en alles.

Nu maar hopen dat ik nog op gesprek voor werk kan kopen. I.i.g. Bespreek ik dit ook nog een keer met mijn vriend.. De keus maken is erg lastig.

Wat voor tabletten? Ik heb er de dag ervoor al last van dat ik zo ziekerig van stress ben, werkt het dan ook dat je weet?

Voor iedereen slaap lekker
quote:augustusbloem schreef op 01 juli 2011 @ 00:03:

@Ree ,ik had vandaag wel een goede dag tot een uur geleden ; toen kreeg ik ruzie met mijn vader (ik woon door omstandigheden nog thuis) ,omdat ik in zijn ogen iets fout had gedaan.Ik voel me na zo'n ruzie altijd zo afschuwelijk .

Ach gos Augustusbloem. Ik ken je omstandigheden niet maar kom maar even lekker hier hoor. krijg je een warme en klopjes op je rug en veel begrijpende knikjes.

Naar je vader stuur ik de zinnen met automatische ontlading:' het spijt me vreselijk', 'ik heb het niet zo bedoeld', ik zat er helemaal naast' en: 'ik vind je een prachtmeid en ben erg trots op je'.

Deze zinnen komen dus uit zijn mond zodra hij die opendoet.

quote:zwitsal_nijntje schreef op 01 juli 2011 @ 00:11:

Nja TO. Ik denk dat ik toch maar ga werken. Ik zit nu alleen maar in twijfel met school. (er is kleine kans dat ik andere school in sept terecht kan. Maar als dat dus niet lukt moet ik dan nog gehaasd werk zoeken)

Dan kan ik beter eerst werken. Ik ben nog maar 19 dus valt wel mee. Dan 20 niv4 doen en 21 als ik aan hbo start dus dat zijn normale leeftijden. Maar het voelt wel apart zon tusse pauze maar ik denk i.i.g. Dat ik dat beter kan doen qua gevoel en alles.

Nu maar hopen dat ik nog op gesprek voor werk kan kopen. I.i.g. Bespreek ik dit ook nog een keer met mijn vriend.. De keus maken is erg lastig.

Wat voor tabletten? Ik heb er de dag ervoor al last van dat ik zo ziekerig van stress ben, werkt het dan ook dat je weet?

Voor iedereen slaap lekker

Zwitsal Nijntje. Natuurlijk moet je vooral je eigen beslissingen nemen maar Er zitten echt veel positieve kanten aan om eerst een jaar wat anders te gaan doen voordat je een opleiding bengint. je bent inderdaad nog maar 19. In dat jaar kun je van alles doen, en daar heb je absoluut later profijt van. Als je eenmaal aan een opleiding begonnen bent draai je mee in het studie-en werk circus. Ik vind het helemaal niet gek om nu je de kans nog hebt een jaar wat anders te gaan doen.

Als ik terug kijkt op mijn eigen opleiding zou ik er nu voor kiezen om een jaar later te beginnen en eerst wat levenservaring op te doen.

Succes in ieder geval.

O, en die tabletten werken ook van te voren!
quote:2reebruineogen schreef op 01 juli 2011 @ 00:28:

[...]

Ach gos Augustusbloem. Ik ken je omstandigheden niet maar kom maar even lekker hier hoor. krijg je een warme en klopjes op je rug en veel begrijpende knikjes.

Naar je vader stuur ik de zinnen met automatische ontlading:' het spijt me vreselijk', 'ik heb het niet zo bedoeld', ik zat er helemaal naast' en: 'ik vind je een prachtmeid en ben erg trots op je'.

Deze zinnen komen dus uit zijn mond zodra hij die opendoet.

Dankjewel .

Ik denk niet dat mijn vader zijn excuses gaat maken (is hij namelijk niet zo goed in) ,maar ja zonder hoop zijn we nergens hè .
@2bruineogen: oke, ja ik vind het toch best moeilijk.. Het is toch ineens beslissen om een jaar er tussen uit te gaan en te werken. En pas daarna niv4 en hbo te gaan doen. Aan de ene kant ben ik bang dat ik een verkeerde keuze maak, maar lijkt me ook zo leuk om jaartje in kinderopvang te werken & dan heb ik ook even een reserve achter de hand qua centjes. Is alleen hopen dat ze nu / binnenkort nog solliciitatie rondes doen.. Maar dan moet ik nu / zsm beslissen wat ik doe en dan de onzekerheden qua school afzeggen. En zo snel mogelijk proberen ergens een contract aan te gaan.. Maar dat is nog best lastig denk ik. Bij 2 organisaties kreeg ik toen sollicitatiegesprek aangeboden, maar ze doen dat niet zomaar tussendoor.

Want als ik een jaarcontract heb wil ik dat wel gewoon blijven doen een jaar lang. Helaas zeuren mn ouders alleen maar dat ik geen hbo aankan, terwijl ik zon zin heb om weer eens echt theorie te leren. Moet nog 1jaar eerst vol praktijk, en kan niet wachten om echt weer eens met mijn neus in de boeken te zitten en om te leren voor toetsen.

Ik hoop gewoon niet een verkeerde keuze te maken.. Aan de andere kant iedereen uit mijn klas werkt, en ik ben de enige die nog verder wil studeren..

Goedemorgen overigens
Dank je wel weer voor jullie lieve gebaar

Vandaag en wat betere dag, het heeft geholpen de knuffels!!
quote:zwitsal_nijntje schreef op 01 juli 2011 @ 07:53:

@2bruineogen: oke, ja ik vind het toch best moeilijk.. Het is toch ineens beslissen om een jaar er tussen uit te gaan en te werken. En pas daarna niv4 en hbo te gaan doen. Aan de ene kant ben ik bang dat ik een verkeerde keuze maak, maar lijkt me ook zo leuk om jaartje in kinderopvang te werken & dan heb ik ook even een reserve achter de hand qua centjes. Is alleen hopen dat ze nu / binnenkort nog solliciitatie rondes doen.. Maar dan moet ik nu / zsm beslissen wat ik doe en dan de onzekerheden qua school afzeggen. En zo snel mogelijk proberen ergens een contract aan te gaan.. Maar dat is nog best lastig denk ik. Bij 2 organisaties kreeg ik toen sollicitatiegesprek aangeboden, maar ze doen dat niet zomaar tussendoor.

Want als ik een jaarcontract heb wil ik dat wel gewoon blijven doen een jaar lang. Helaas zeuren mn ouders alleen maar dat ik geen hbo aankan, terwijl ik zon zin heb om weer eens echt theorie te leren. Moet nog 1jaar eerst vol praktijk, en kan niet wachten om echt weer eens met mijn neus in de boeken te zitten en om te leren voor toetsen.

Ik hoop gewoon niet een verkeerde keuze te maken.. Aan de andere kant iedereen uit mijn klas werkt, en ik ben de enige die nog verder wil studeren..

Goedemorgen overigens

Zwitsalnijntje, ik begrijp dat het moeilijk is om te beslissen, het is lastig als je ouders je hierin niet steunen en een klas vol die aan het werk is erbij maakt dat je je alleen kunt voelen in je keuze.

Maar het gaat er niet om wat anderen doen of vinden (al zou het fijn zijn als ze je steunen), jij wilt die opleiding doen. En volgens mij wil je dat zo graag dat je er voor moet gaan. Je zult eerder spijt krijgen als je het niet hebt geprobeerd.

Zelfs als uiteindelijk blijkt dat om wat voor reden dan ook (en waar je ook helemaal niet van uit moet gaan) je die opleiding niet af kunt maken dan mag je ook nooit spijt krijgen dat je het hebt geprobeerd.

Je komt vrij paniekerig over in je posts wat werken betreft in het komende jaar. Dat moet je volgens mij loslaten. Het is een overbrugging tot je de opleiding kunt beginnen. Je hoeft geen jaarcontract, je kunt ook invalwerk gaan doen of iets dergelijks. In feite maakt het weinig uit aangezien het een middel is om uiteindelijk je opleiding te kunnen doen.

Hier en nieuwe tegel met: 'Je kunt het!' (voor het geval die andere al aan diggelen ligt)

En ook nog eentje met: 'Een leven geleid door angst is geen leven'.

*zet tante Truus modus weer uit*
quote:iry schreef op 01 juli 2011 @ 09:38:

Dank je wel weer voor jullie lieve gebaar

Vandaag en wat betere dag, het heeft geholpen de knuffels!!Iry, fijn dat het vandaag beter gaat. Hier krijg je van mij voor de zekerheid nog een knuffel met afstandsbediening. deze kun je dus thuis laten liggen, ze zijn eigenlijk te groot om steeds met je mee te zeulen hè? Hij is rood met gouden pailletten. Mooi?
Iemand behoefte aan Teddy?

quote:wiezewo schreef op 01 juli 2011 @ 19:57:

Iemand behoefte aan Teddy?

[afbeelding]Ik, want ik voel me niet zo goed op het moment .
wat is er dan aan de hand augustus bloem? ben je ziek?
quote:plopsje schreef op 04 juli 2011 @ 01:31:

wat is er dan aan de hand augustus bloem? ben je ziek?Ja ,ik ben chronisch ziek.Nu ook een heftige ongesteldheid erbij ,wat de maagpijn weer erger maakt.
Beterschap Augustusbloem!

Ik ben vandaag ook niet lekker helaas. En dat terwijl ik nog wel zo gezond bezig ben maar krijg nu weinig binnen, baal er wel van. Had een leuk dagje uit gepland maar dat gaat niet meer door. Ook zou ik vandaag ingewerkt worden voor als die jongen op vakantie zou gaan, maar dat ging dus ook niet meer door en heb ik moeten verzetten naar donderdag.

Ik baal er dan altijd zo van en voel me dan zo schuldig! =(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven