Wie wil er een extra topic met strengere napraat?

16-12-2014 18:00 385 berichten
Eentje waar niet offtopic gepraat mag worden, waar alleen ban's en beleid besproken mogen worden?

Dus we houden napraat deel 13/14 enz. zoals die nu is.

Die we Napraat met offtopic kletsen noemen en dan een nieuwe schone voor de niet kletsers?

Zeg Napraat niet offtopic kletsen deel 1?

Een discussie over het huidige napraat en de invulling hoeven we hier niet nog eens te houden denk ik?

Dat is al 13 delen lang aan de gang en de opperMod vind dat er offtopic geklets mag worden.

AANVULLING: Ik vind het topic zoals het nu is met oftopic geklets af en toe prima. Als ik wat wil weten lees ik even terug of vraag het gewoon. Maar zo denkt niet iedereen er over, vandaar mijn vraag.

Aanvulling nummer 2: Ik zie weinig animo voor een droog napraat topic op een paar forummers na.

Mochten er toch nog heel veel forummers komen na deze post die daar echt naar verlangen... je staat vrij om dat verlangen kenbaar te maken bij de Mods. Ik ga niet een extra topic aanvragen.

Extra napraat topic voor NIET offtopic praat?

Totaal aantal stemmen: 118

Ja, graag. (42%)
Nee, niet nodig. (26%)
Kan me niet boeien... (31%)
dat het geen nieuwe mensen zijn, maar mensen die een nieuwe nick aan hebben gemaakt

oftewel ons brexie is niet nieuw.

zegt zij dan he,
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen dat sommigen vinden dat deze discussie op de huidige napraat gevoerd moet worden. Want dan staan daar ook meer dingen dan alleen geklets. Ik heb de afgelopen dagen/weken meerdere forummers gezien die daar deze discussie wilden voeren. Maar die werden door de kletsers aan de kant geschoven, want ze hadden daar geen zin in en de mod had toch alles al goedgekeurd...
quote:ketller schreef op 17 december 2014 @ 17:29:

[...]

Nee kom op, dit antwoord is echt te makkelijk..Ik heb duidelijk uitgelegd waarom ik het vele ot op Napraat niet zo tof meer vindt. Wanneer je dat niet begrijpt dan weet ik niet hoe ik dat duidelijker moet opschrijven.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Verder wil ik ook graag mijn eigen napraat topic, waar ik met mijn eigen forumvrienden kan napraten over jan en alleman. En die wil ik ook graag sticky en zonder gemodereer.
quote:viennas schreef op 17 december 2014 @ 17:43:

Verder wil ik ook graag mijn eigen napraat topic, waar ik met mijn eigen forumvrienden kan napraten over jan en alleman. En die wil ik ook graag sticky en zonder gemodereer.

Zal ik dat ook even voor je gaan vragen in het mod topic?

Geen probleem hoor!

quote:Annapalona schreef op 17 december 2014 @ 16:13:

Nou jullie zoeken het maar uit verder.

De vraag ligt bij de Mods, er komt wel of niet een extra napraat die aan de behoeftes van de niet kletsers zou kunnen voldoen. Of niet en daar zal iedereen het mee moeten doen.

En mijn kerstgevoel en het willen meedenken met mensen met andere behoeftes en wensen is nu wel genoeg de grond in gebeukt.

Ik ga nu verder met mijn kersttrui breien...

Toch prima dat je dit topic opende? Ik zie een tweede topic ( of ècht alleen napraten naast het huidige napraattopic of een kletsnapraattopic) niet zo zitten, volgens mij werkt het niet.

Maar optie 1 is dan voor mij het beste idee.
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 17:43:

[...]

Ik heb duidelijk uitgelegd waarom ik het vele ot op Napraat niet zo tof meer vindt. Wanneer je dat niet begrijpt dan weet ik niet hoe ik dat duidelijker moet opschrijven.Oh ja wel hoor maar omdat jij het niet meer tof vindt moet het anders? Dat was mijn vraag
quote:ketller schreef op 17 december 2014 @ 18:18:

[...]

Oh ja wel hoor maar omdat jij het niet meer tof vindt moet het anders? Dat was mijn vraagNee, jij stelde geen vraag. Jij trok een conclusie en daar zette je een vraagteken achter. Houd ik niet van.
quote:viennas schreef op 17 december 2014 @ 17:43:

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind het heel vervelend dat het op napraat nu al 2 dagen alleen maar gaat over hoe egoïstisch de vaste posters zijn (voor het gemak bepaal ik even dat ik daar bij hoor). Ik en echt wel een aantal anderen zijn altijd bereid na te praten over gebeurtenissen op het forum, bereid serieuze vragen te beantwoorden en echt niet te beroerd iets van een dag terug even te herhalen/op te zoeken als daar nog een vraag over komt. Voor mij is iedereen welkom en mag het overal over gaan, ook als ik dat niet bijster interessant vind.
Dus een discussie wordt niet goed genoeg gevoerd omdat er een groep in het topic aanwezig is die met iets anders bezig zijn? Blijkbaar hebben die dan niet de behoeften om over dat onderwerp te discussiëren, er zijn dan toch anderen met wie je verder kunt gaan?
quote:Amaqanda schreef op 17 december 2014 @ 18:34:

Ik vind het heel vervelend dat het op napraat nu al 2 dagen alleen maar gaat over hoe egoïstisch de vaste posters zijn (voor het gemak bepaal ik even dat ik daar bij hoor). Ik en echt wel een aantal anderen zijn altijd bereid na te praten over gebeurtenissen op het forum, bereid serieuze vragen te beantwoorden en echt niet te beroerd iets van een dag terug even te herhalen/op te zoeken als daar nog een vraag over komt. Voor mij is iedereen welkom en mag het overal over gaan, ook als ik dat niet bijster interessant vind.tussen iets zeggen en wat je doet/uitstraalt zit dan toch n dusdanig verschil dat er al 2 dagen over gesproken wordt. Op twee topics.
quote:Amaqanda schreef op 17 december 2014 @ 18:34:

Ik vind het heel vervelend dat het op napraat nu al 2 dagen alleen maar gaat over hoe egoïstisch de vaste posters zijn (voor het gemak bepaal ik even dat ik daar bij hoor). Ik en echt wel een aantal anderen zijn altijd bereid na te praten over gebeurtenissen op het forum, bereid serieuze vragen te beantwoorden en echt niet te beroerd iets van een dag terug even te herhalen/op te zoeken als daar nog een vraag over komt. Voor mij is iedereen welkom en mag het overal over gaan, ook als ik dat niet bijster interessant vind.Misschien gaat het niet zozeer om of " jullie " bereid zijn om.... maar stoort het mensen dat , doordat er altijd en eeuwig dezelfde mensen zitten te slowchatten , er geen ándere random postende forummers te vinden zijn. Elke keer de mening van dezelfde paar forummers; die kun je na een poosje wel uittekenen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O, zie je nou, verkeerde 'Napraat-topic'
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Hatsetats, heb je zin om met mij op napraat te kletsen over je NOD? Me hubbie praat niet zo graag over slijmdraden en ik lees net dat we op Napraat hasske welkom zijn.
quote:korenwolf schreef op 17 december 2014 @ 19:39:

Hatsetats, heb je zin om met mij op napraat te kletsen over je NOD? Me hubbie praat niet zo graag over slijmdraden en ik lees net dat we op Napraat hasske welkom zijn.

Lekker volwassen dit.

Je eerdere postings heb ik nog serieus gelezen, maar ik ga je nu maar overslaan, denk ik.
quote:korenwolf schreef op 17 december 2014 @ 19:39:

Hatsetats, heb je zin om met mij op napraat te kletsen over je NOD? Me hubbie praat niet zo graag over slijmdraden en ik lees net dat we op Napraat hasske welkom zijn.O ja fijn! Kan ik dan met jou praten over mijn overgangsklachten? Manlief werd laatst n beetje misselijk toen ik over stolsels begon hihi
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 december 2014 @ 19:41:

[...]

Lekker volwassen dit.

Je eerdere postings heb ik nog serieus gelezen, maar ik ga je nu maar overslaan, denk ik.Oneerlijk! Jullie mogen wel geiten en geinen en ik mag alleen serieuze, inhoudelijke reacties leveren? Waar heb ik dat aan verdiend? Of moet ik eerst een paar dagen meekletsen in Napraat voordat ik mijn Offtopic-brevet krijg?
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 19:43:

[...]

O ja fijn! Kan ik dan met jou praten over mijn overgangsklachten? Manlief werd laatst n beetje misselijk toen ik over stolsels begon hihiNou laten we dat vooral niet hier doen, want als ik over mijn overgangsklachten begin ben ik nog wel even bezig.
quote:korenwolf schreef op 17 december 2014 @ 19:45:

[...]

Oneerlijk! Jullie mogen wel geiten en geinen en ik mag alleen serieuze, inhoudelijke reacties leveren? Waar heb ik dat aan verdiend? Of moet ik eerst een paar dagen meekletsen in Napraat voordat ik mijn Offtopic-brevet krijg?

Dat vul je zelf in, want ik zeg niet dat je niet in Napraat mag kletsen.

Ik zeg dat ik het voorstel dat je nu doet kinderachtig vind. Omdat het puur bedoeld is om te sarren.
Ah laat mij nou ook 's sarren.
quote:korenwolf schreef op 17 december 2014 @ 19:47:

[...]

Nou laten we dat vooral niet hier doen, want als ik over mijn overgangsklachten begin ben ik nog wel even bezig. 😂
quote:korenwolf schreef op 17 december 2014 @ 19:48:

Ah laat mij nou ook 's sarren.Ja dat doe je maar thuis
quote:Enn schreef op 17 december 2014 @ 16:59:

Ja.

Het regende en het was koud.Wel even on-topic blijven, he. Dit hoort hier niet thuis, dit hoort in een kletstopic
Nee.

En dat schreef ik al.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven