Wie wil er een extra topic met strengere napraat?

16-12-2014 18:00 385 berichten
Eentje waar niet offtopic gepraat mag worden, waar alleen ban's en beleid besproken mogen worden?

Dus we houden napraat deel 13/14 enz. zoals die nu is.

Die we Napraat met offtopic kletsen noemen en dan een nieuwe schone voor de niet kletsers?

Zeg Napraat niet offtopic kletsen deel 1?

Een discussie over het huidige napraat en de invulling hoeven we hier niet nog eens te houden denk ik?

Dat is al 13 delen lang aan de gang en de opperMod vind dat er offtopic geklets mag worden.

AANVULLING: Ik vind het topic zoals het nu is met oftopic geklets af en toe prima. Als ik wat wil weten lees ik even terug of vraag het gewoon. Maar zo denkt niet iedereen er over, vandaar mijn vraag.

Aanvulling nummer 2: Ik zie weinig animo voor een droog napraat topic op een paar forummers na.

Mochten er toch nog heel veel forummers komen na deze post die daar echt naar verlangen... je staat vrij om dat verlangen kenbaar te maken bij de Mods. Ik ga niet een extra topic aanvragen.

Extra napraat topic voor NIET offtopic praat?

Totaal aantal stemmen: 118

Ja, graag. (42%)
Nee, niet nodig. (26%)
Kan me niet boeien... (31%)
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 16:24:

[...]

Nieuwe nicks bedoel je, dat is iets anders dan nieuwe forummers Ik was wel een nieuwe forummer
quote:Enn schreef op 17 december 2014 @ 19:57:

Nee.

En dat schreef ik al. Dat zag ik later pas. Ik had voor de verandering niet eerst teruggelezen..
Zijn we er al uit?
quote:Thordis2.0 schreef op 17 december 2014 @ 20:06:

Zijn we er al uit?Wij wel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou, ik wil er graag nog 60 pagina's over door praten.
quote:StoraHuntur schreef op 17 december 2014 @ 20:12:

Nou, ik wil er graag nog 60 pagina's over door praten.Wel max 6 woorden per post.
(@nouschi & stora)
'Napraten moet bondig,' leuterde zij ALWEER.
Dit blijft me, ook na 10 jaar, verbazen aan dit forum. Dat zulke onbenulligheden zó belangrijk worden gemaakt, dat mensen ook echt fanatiek kunnen worden en dat het bijna belangrijk lijkt. En dat je daar makkelijk 20 pagina's mee vult. Bijzonder.
quote:korenwolf schreef op 17 december 2014 @ 20:16:

'Napraten moet bondig,' leuterde zij ALWEER." Voorzitter, hamer maar af" riep zij.
Vergeet de rondvraag niet! riep zij.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Het servies vliegt weer over tafel
De koffie spettert tegen het plafond
Storahunter kwam verder nog ten tafel.
Zes woorden worden zo twintig bladzijden.
De notuliste kwam niet meer bij.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Okee, ik geef me over! Ik moet bekennen dat het veel te makkelijk is om in oeveloos kletsen te vervallen, terwijl je het eigenlijk over beleid wou hebben.
quote:korenwolf schreef op 17 december 2014 @ 20:27:

Okee, ik geef me over! Ik moet bekennen dat het veel te makkelijk is om in oeveloos kletsen te vervallen, terwijl je het eigenlijk over beleid wou hebben. Opgeslagen op mijn harde schijf zodat ik 'm tot in den eeuwigheid en zaligheid kan quoten
quote:Thordis2.0 schreef op 17 december 2014 @ 20:17:

Dit blijft me, ook na 10 jaar, verbazen aan dit forum. Dat zulke onbenulligheden zó belangrijk worden gemaakt, dat mensen ook echt fanatiek kunnen worden en dat het bijna belangrijk lijkt. En dat je daar makkelijk 20 pagina's mee vult. Bijzonder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:korenwolf schreef op 17 december 2014 @ 20:27:

Okee, ik geef me over! Ik moet bekennen dat het veel te makkelijk is om in oeveloos kletsen te vervallen, terwijl je het eigenlijk over beleid wou hebben. Ja daaaag!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oeverloos! riep daarop de taalpurist luid!
ow zij moest lachen zegt zij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:hatsetats schreef op 17 december 2014 @ 20:24:

De notuliste kwam niet meer bij.Vlugzout werd met kruiwagens tegelijk aangevoerd
quote:Thordis2.0 schreef op 17 december 2014 @ 20:29:

Oeverloos! riep daarop de taalpurist luid!Die taalpurist heeft zeker een tablet waarvan het toetsenbord niet hapert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven