Wij roepen verder!
zaterdag 20 mei 2017 om 16:54
Het vorige topic was vol, dus hierbij een nieuwe. Originele OP uit het vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft.
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft.
drackie wijzigde dit bericht op 20-05-2017 18:18
1.76% gewijzigd
woensdag 21 juni 2017 om 12:53
En het is heerlijk koel in de Ikea (is mijn herinnering althans. Zolang nergens geweest). Veel plezier Cateautje.Cateautje schreef: ↑21-06-2017 10:47Ik ga na mijn boterham lekker douchen en dan stap ik op de brommer en ga het mooie weer verkennen. Misschien rij ik wel naar Delft, naar Ikea. Ik heb nog een ovenschaal nodig en dan kan ik gelijk ballen eten. Lekker, zo'n rit en dan ben ik ook gelijk poepiebruin.![]()
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 21 juni 2017 om 13:10
Je zou voor een ban nog even afscheid moeten kunnen nemen, want als iemand dat niet opmerkt, zitten wij ons hier maar af te vragen of er iets met Cateautje is gebeurd!
Het is maar 26 graden in mijn werkkamer, het waait door en ik heb het koud! Wat wen ik snel aan een warme werkkamer...!
woensdag 21 juni 2017 om 13:18
woensdag 21 juni 2017 om 13:24
Totaal geen idee, ben hier de laatste tijd niet vaak/lang geweest, maar zag het in het bantopic.
Iedereen schijnt te 'loepen' maar daar bak ik niks van, dus zou het niet kunnen zeggen.
Vind een ban niet echt passen bij de dame die ik hier een beetje beter leerde kennen
woensdag 21 juni 2017 om 13:25
Ik las op napraat vanwege een topic op seks waar flink gegumd is.snooziegirl schreef: ↑21-06-2017 13:24Totaal geen idee, ben hier de laatste tijd niet vaak/lang geweest, maar zag het in het bantopic.
Iedereen schijnt te 'loepen' maar daar bak ik niks van, dus zou het niet kunnen zeggen.
Vind een ban niet echt passen bij de dame die ik hier een beetje beter leerde kennen![]()
woensdag 21 juni 2017 om 23:25
woensdag 21 juni 2017 om 23:39
Mijn dank is groot.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 22 juni 2017 om 08:09
Ja wacht maar even is veiliger.
Hier weer n warme dag.ga deze dag aan mijzelf besteden .haren wassen.voeten goed verzorgen.
Nagels lakken van tenen en vingers. Lezen .wordfeuten.en absoluut niet druk maken.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 22 juni 2017 om 08:16
Heel strak plan Chrisjoh
Hier al van 7:45u op kantoor, nog tot 17:00u te gaan.