Wij roepen verder!
zaterdag 20 mei 2017 om 16:54
Het vorige topic was vol, dus hierbij een nieuwe. Originele OP uit het vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft.
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft.
drackie wijzigde dit bericht op 20-05-2017 18:18
1.76% gewijzigd
vrijdag 23 juni 2017 om 09:52
Wakker,.. ontbijtje gehad.gedoucht. Andere volgorde 
Straks de deur uit voor n paar boodschappen.en even n paar kilometer rijden en kijken of er ergens in n volkstuinen complex
lekkere groenten te koop zijn , speciebonen ,sla. Weet niet wat er allemaal al te koop is.
Hopenlijk zie ik ook ergens peultjes ,heerlijk maar dan wel met worteltjes .koningsmaal.
We gaan het zien straks. Misschien kom ik wel met niks thuis. Eten we tomaten salade, tomaten heb ik nl genoeg in huis.
Straks de deur uit voor n paar boodschappen.en even n paar kilometer rijden en kijken of er ergens in n volkstuinen complex
lekkere groenten te koop zijn , speciebonen ,sla. Weet niet wat er allemaal al te koop is.
Hopenlijk zie ik ook ergens peultjes ,heerlijk maar dan wel met worteltjes .koningsmaal.
We gaan het zien straks. Misschien kom ik wel met niks thuis. Eten we tomaten salade, tomaten heb ik nl genoeg in huis.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 23 juni 2017 om 10:59
vrijdag 23 juni 2017 om 12:30
vrijdag 23 juni 2017 om 12:55
Ik heb gisterenavond een foto gemaakt van de ondergaande zon, omdat-ie zo noordelijk stond. De achterkant van ons huis kijkt uit op zo'n beetje het noordwesten en de zon scheen recht naar binnen.
Ben jij ook zo gekleed, FiIee?
vrijdag 23 juni 2017 om 13:18
vrijdag 23 juni 2017 om 13:23
Fijne Juhannus!
Cateautje welkom terug!
En (shit...je naam vergeten...nu al dement!) gefeliciteerd met je verjaardag. Ook al vergeten dat ik de was moet ophangen. Nu.
Everything you see I owe to spaghetti!