Wij roepen verder!

20-05-2017 16:54 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic was vol, dus hierbij een nieuwe. Originele OP uit het vorige topic:

Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:

Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft. ;-)
drackie wijzigde dit bericht op 20-05-2017 18:18
1.76% gewijzigd
miedo schreef:
23-05-2017 11:19
de PMS hel is hier weer losgebroken.
Zullen we samen vanavond een hele reep chocola eten? :hug:
Ik heb nog steeds krampen.

Maar op werk gaat het goed! Ik heb 2 'final compounds' af, dus die ga ik na de pauze afwegen en dan naar microbiologie sturen voor testen :cheer2:
Ik heb over precies een week het belangrijkste tentamen van mijn opleiding.

Ik kan mezelf er niet toe zetten om te leren.
Dit heeft me echt vijf jaar van mijn leven gekost. De Albert Heijn stond voor de deur met mijn boodschappen en mijn pinpas was werkelijk nergens te vinden. Godzijdank konden ze een machtiging uitschrijven. Ik was echt bang dat ze mijn boodschappen weer mee zouden nemen. Mijn pinpas is trouwens nog steeds kwijt. O_o
[quote=chrisjoh post_id=27111080 time=1495528170 user_id=95299]
Weer zo.n heerlijke dag.
Denk dat ik de stad in ga. .terrasje ,sneakers kopen..
[/quote

Hoi chrisjoh, het eindelijk gelukt om je avatar te veranderen. :yes:
Ooh, wat heerlijk oerhollands klagen. Het doet me goed! :proud:
Drackie schreef:
23-05-2017 11:40
Dit heeft me echt vijf jaar van mijn leven gekost. De Albert Heijn stond voor de deur met mijn boodschappen en mijn pinpas was werkelijk nergens te vinden. Godzijdank konden ze een machtiging uitschrijven. Ik was echt bang dat ze mijn boodschappen weer mee zouden nemen. Mijn pinpas is trouwens nog steeds kwijt. O_o
Heb je je pas al gevonden Drackie?
Cateautje schreef:
23-05-2017 13:30
Heb je je pas al gevonden Drackie?
Nee.. :'( Overal gezocht: broekzakken, jaszakken, tassen, tussen de bank, op tafel, op de kast, zelfs in de koelkast en in m'n fietstassen.
Drackie schreef:
23-05-2017 13:45
Nee.. :'( Overal gezocht: broekzakken, jaszakken, tassen, tussen de bank, op tafel, op de kast, zelfs in de koelkast en in m'n fietstassen.
Heeft je man 'm niet in z'n portomonee? Dat is bij mijn moeder de eerste plaats waar ze zoekt en meestal is die daar.
Rusti schreef:
23-05-2017 13:47
Heeft je man 'm niet in z'n portomonee? Dat is bij mijn moeder de eerste plaats waar ze zoekt en meestal is die daar.
Nee, ik heb 'm gisteren nog gebruikt en mijn man is de hele week weg.
Drackie schreef:
23-05-2017 13:59
Nee, ik heb 'm gisteren nog gebruikt en mijn man is de hele week weg.
Waar heb je hem voor het laatst gebruikt?
Cateautje schreef:
23-05-2017 14:03
Waar heb je hem voor het laatst gebruikt?
Bij de Turk volgens mij. Ik ben echt bang dat ik 'm verloren ben.
Terug naar de Turk, eerst checken of je hem daar misschien in het pin apparaat hebt laten zitten!
Drackie, ik zou hem direct laten blokkeren en zo snel mogelijk een nieuwe aanvragen, die heb je binnen een dag binnen.
:mad: Waarom slaag ik er toch altijd weer in als ik iets nieuws aan heb, om er meteen weer eten op te laten vallen????? >:-( :steam:
SinDudas schreef:
23-05-2017 15:10
:mad: Waarom slaag ik er toch altijd weer in als ik iets nieuws aan heb, om er meteen weer eten op te laten vallen????? >:-( :steam:
Het is een gave ;-D
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Drackie wat n ellende je pinpas kwijt.
Ben terug uit de stad .weer geen sneakers gevonden naar mijn zin.
Die kanten adidas kan ik nergens kopen. . Toch maar van mij afzetten en andere kopen.
Deze week nog maar n keer de grens over ,nu even geen zin meer, zo veel gelopen zelfs niet op
n terras gezeten.😫Gunde ik mij geen tijd voor. wilde te veel zien en dan toch niks kopen ik baal als n stekker.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Oh ja toch .voor n half jaar contactlenzen .maar dat zijn normale boodschappen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Nogal nutteloze gave. Zou hem graag omruilen voor de gave om, nou ja noem eens wat.... heel goed gitaar te kunnen spelen ofzo.
SinDudas schreef:
Ooh die gave heb ik ook. Vooral met wit of lichtgekleurde kleding.
sassa_82 schreef:
23-05-2017 10:14
Me too! :blob:
Hi sassa gezellig dat je mee wil schrijven hier :lips:
SinDudas schreef:
Ook zo lekker onhandig? Ik ook :P
Vandaag weer naar creatief therapie geweest, was weer bijzonder en fijn
Rusti schreef:
23-05-2017 15:47
Ooh die gave heb ik ook. Vooral met wit of lichtgekleurde kleding.
Check: licht shirtje waar nu mango vlekken op zitten.
SinDudas schreef:
23-05-2017 15:57
Check: licht shirtje waar nu mango vlekken op zitten.
Daarom draag ik dus nooit lichte kleuren :proud:
SinDudas schreef:
23-05-2017 14:29
Terug naar de Turk, eerst checken of je hem daar misschien in het pin apparaat hebt laten zitten!
Ik weet zeker van niet en terug naar de Turk redt mijn lijf niet. Het was gisteren eigenlijk al te ver en ben er nog van aan het bijkomen.

Ik denk dat het blokkeren wordt ja. Ik ben vanaf zondag op vakantie dus ik moet dan een nieuwe hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven