Wij roepen wederom een eind weg!

04-12-2017 16:33 2194 berichten
Zo goed Drackie?
Cateautje schreef:
11-01-2018 22:50
Een dader met een slachtoffercomplex.
Dat heb ik gemist.
De moeite van het opzoeken waard of laten gaan?
Terug van de lunch. Ik had toast met champignons en spekjes maar jeetje, dat was echt veel te veel. Voor het eerst in mijn leven een doggybag gevraagd. Zal vast wel vaker voor gaan komen. Zou lullig zijn om de helft weg te laten gooien, zeker omdat hulpviendin tracteerde. Maar lekker was het wel.
Hallo Prada, hoe was je uitje met je hulpvriendin?

Hoop dat je het naar je zin hebt gehad, je bent per slot van rekening maar één keer per jaar jarig. :proud:

Morgen moeten we voor je zingen, maar dan is het wel van belang dat we het aantal jaren weten, anders klopt het liedje niet. ;-)

Ga je morgen op je verjaardag ook leuke dingen doen?
Was gezellig Cateau, heerlijk gegeten. 49 kaarsjes mag ik uitblazen morgen. Ik heb geen plannen morgen. Ik doe er alleen wat aan als ik zin heb maar dat heb ik meestal niet haha.
49?! Goh, jij bent nog een jonge deerne. :proud:
Ik zal morgen uit volle borst voor je zingen. :)
Cateautje schreef:
12-01-2018 18:09
49?! Goh, jij bent nog een jonge deerne. :proud:
Ik zal morgen uit volle borst voor je zingen. :)
:jump:
Alle reacties Link kopieren
:cheer: :redrose: :smooch: Allemaal voor Prada, omdat ze jarig is
gefeliciteerd !!!
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Lang zal ze leven in de Gloria! Hiep hiep hoera!!!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Prada!
Ik voel me een beetje bleh. Moe en lamlendig. Vanavond ga ik met BF uit eten en naar Depeche Mode. Hoop dat ik nog wat 'bijtrek' gedurende de dag.
Fijne dag Roepers!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dankjewel voor de felicitaties :lips:
Even een dutje doen sebiet Blond. Ik hoorde van de week weer eens Depeche Mode op de radio en dacht 'ze zijn echt goed'.
Gefeliciteerd Prada! :cheer2:
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloriaaaaaaaa!!!! Hieperdepiep Hoeraaaaa!!!!!!

Hartelijk gefeliciteerd prada en nog vele jaren. :proud:
Welgefeliciteerd Prada! Je vijftigste levensjaar ingegaan!

Ik heb vanmorgen een stel oude kratten uitgeruimd. Binnenkort ook maar eens kasten gaan uitruimen en de Kringloop blij maken.
Gefeliciteerd lieve Prada! :heart: :rose: :gift: :lips:
Dankjewel lieve Roepers! :jump:
Broek gekocht, twee maten kleiner! :cheer2:
Drackie schreef:
13-01-2018 19:33
:cheer:
Dan zakten je oudere broeken wel af zeker! Mooi hoor.
In december had ik weinig eetlust en viel ik af, maar sinds een week is mij eetlust weer helemaal terug en nu is het proberen niet aan te komen.
Jep, zelfs mijn riem was te groot geworden. :proud: Erg blij mee!
Goed werk Drackie.
Ik heb vandaag op een rommelmarkt gestaan, allemaal voor het goede doel. Daarna nieuwjaarsborrel met wat collega's van ruim 10 jaar geleden.Was gezellig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
prada schreef:
13-01-2018 11:26
Even een dutje doen sebiet Blond. Ik hoorde van de week weer eens Depeche Mode op de radio en dacht 'ze zijn echt goed'.
En live zijn ze helemaal te gek! Ik heb een heerlijke avond gehad. Enige minpuntje was dat we top bovenste ring zaten. ENG!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Drackie schreef:
13-01-2018 19:33
Wat goed Drackie, super van je :cheer2:
Oudblond schreef:
14-01-2018 00:13
En live zijn ze helemaal te gek! Ik heb een heerlijke avond gehad. Enige minpuntje was dat we top bovenste ring zaten. ENG!
Dat geloof ik graag dat ze live helemaal te gek waren. Fijn dat je genoten hebt.
Zo lief. Ik deed niets met mijn verjaardag, stonden ineens buurdochter met man luid te zingen in de kamer.
En omdat ik altijd met buurdochter over make up en nagellak klets weet ze dat olijfgroen mijn lievelingskleur is.
Waren ze vanmorgen gaan shoppen en een prachtige olijfgroene trui voor me gekocht. Precies mijn maat en mijn kleur :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven