Wij roepen wederom een eind weg!

vrijdag 12 januari 2018 om 14:25

vrijdag 12 januari 2018 om 17:22
Hallo Prada, hoe was je uitje met je hulpvriendin?
Hoop dat je het naar je zin hebt gehad, je bent per slot van rekening maar één keer per jaar jarig.
Morgen moeten we voor je zingen, maar dan is het wel van belang dat we het aantal jaren weten, anders klopt het liedje niet.
Ga je morgen op je verjaardag ook leuke dingen doen?
Hoop dat je het naar je zin hebt gehad, je bent per slot van rekening maar één keer per jaar jarig.

Morgen moeten we voor je zingen, maar dan is het wel van belang dat we het aantal jaren weten, anders klopt het liedje niet.

Ga je morgen op je verjaardag ook leuke dingen doen?

zaterdag 13 januari 2018 om 10:36

zondag 14 januari 2018 om 00:13
En live zijn ze helemaal te gek! Ik heb een heerlijke avond gehad. Enige minpuntje was dat we top bovenste ring zaten. ENG!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 14 januari 2018 om 00:48
Zo lief. Ik deed niets met mijn verjaardag, stonden ineens buurdochter met man luid te zingen in de kamer.
En omdat ik altijd met buurdochter over make up en nagellak klets weet ze dat olijfgroen mijn lievelingskleur is.
Waren ze vanmorgen gaan shoppen en een prachtige olijfgroene trui voor me gekocht. Precies mijn maat en mijn kleur
En omdat ik altijd met buurdochter over make up en nagellak klets weet ze dat olijfgroen mijn lievelingskleur is.
Waren ze vanmorgen gaan shoppen en een prachtige olijfgroene trui voor me gekocht. Precies mijn maat en mijn kleur