Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Bietenappelsalade met pasta en vegaballetjes, smaakte lekker, maar vooral snel klaar want ik was weer eens lekker laat van mijn werk thuis onder het motto: nog èven wat afmaken!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag had ik een heel nuttige huishouddag. Alles wat ik wilde doen is gelukt en dat is een zeldzaamheid. Voelt goed! Morgen ga ik erwtensoep koken, cadeautjes inpakken, pepernoten eten, sinterklaasmuziek luisteren... Ik verheug me er al een week op!

Erwtensoep is traditie om te eten tijdens de intocht, overgenomen van mijn ouders. Zaterdag gaan we naar mijn ouders (en ik hoef dus helemaal geen soep te koken want dat doen zij al, maar ik had toch zin om dat te doen), daar gaan we de intocht kijken, speculaas bakken, erwtensoep eten, weer pepernoten eten en onze schoen zetten (ouders hebben cadeautjes voor ons en wij voor hun). Dit wordt zo’n leuk weekend! Normaal ga ik altijd met mijn moeder de stad in met de intocht, maar vanwege mijn moeders gebroken rug gaat dat nu niet. Maar dit is minstens net zo leuk!

Nog steeds niet helemaal beter trouwens, maar wel aan de beterende hand. Dat is al zo fijn!

En nu duik ik lekker mijn bed in.
Bah, ik heb opeens lage rugpijn die uitstraalt in mijn been. Gisteren te lang gezeten of vannacht verkeerd gelegen? Maar flink warmhouden vandaag.
Opeens thuis van mijn werk, er is een grote stroomstoring. Kan ik mooi mijn stijve rug en been in beweging brengen.
Hallo :shout:
We zitten midden in verhuizing, morgen en zondag hebben we huurbus waar alles in gaat.
Gister heb ik huis met mijn moeder schoongemaakt en keuken grotendeels ingeruimd.

Maar straks eerst uit eten (bestek ligt al in nieuwe woning en alle kruiden/voorraad is ingepakt door mij) en we zijn vandaag 1 maand getrouwd.
Plus we zijn toe aan wat tijd voor 2. Hele week eten we al bij ouders en komen er 's avonds mensen van Marktplaats over de vloer om spullen op te halen. :)

Dus fijne avond en weekend, heb hopelijk snel weer internet maar gsm-bundel is ook niet oneindig, dus tot snel! :hello: :hello:
Bah Aviv, bewegen is inderdaad het beste. Hopelijk gaat het snel over.
Hal, succes met de verhuizing. Let je ook een beetje op jezelf?

Vandaag naar de autokeuring geweest. Er moeten 2 nieuwe voorbanden onder en dan is hij weer klaar. Gelijk maar een afspraak bij de garage gemaakt, kunnen ze hem gelijk een beurtje geven.
Ik ben best tevreden al met al.
Ja, komt goed. Plan is om zaterdagavond in nieuwe huis te slapen en vooral: in EIGEN bad te gaan. Wat een luxe. Verder ga ik coördineren bij nieuwe huis en zijn er mensen die dingen in elkaar zetten. Dus hoef ik niet veel te doen, behalve lunch te verzorgen. En avondeten, maar dat wordt afhaal (met al die helpers)

Dankjewel lieverd. :lips:
Oh en Drackie, heel veel plezier bij de intocht :gift:
In bad gaan, daar zeg je zowat Hawelry! :lightbulb: Ik heb ook een bad maar gebruik 'm nooit. Ja, om natte spullen boven uit te hangen. Maar nu ik een zere rug heb, kan dat ook best lekker zijn. Ik ga vanavond eens in bad.
Ja, drackie veel plezier.
Aviv, geniet van je bad, hopelijk helpt het je rug :)
Kijken jullie ook naar Children in need? Ik kijk elk jaar en ben telkens weer zwaar onder de indruk van wat het Engelse volk allemaal doet om geld bij elkaar te krijgen om zoveel mogelijk kinderen te helpen. Ik wens dat er hier ook zoiets wordt opgezet voor iedereen in nood. We zijn een land met voedselbanken en gruwelijke armoede onder kinderen, we zouden best wel zoiets kunnen doen.
Welke zender was dat Cateau, dan kan ik het eens terugkijken. Heb je trouwens leuke plannen voor het weekend?
Children in need duurt tot 2.40 uur vannacht, dus je hebt alleen de eerste helft gemist. Het is op BBC1

Ik heb geen plannen voor het weekend prada, doe het rustig aan. Misschien dat ik morgen ineens zin heb om naar de markt te gaan. Ik zie wel.
Ik ben bij mijn ouders en mijn vader (!) heeft de herhaling van Kinderen voor Kinderen aangezet. Van hem mag normaal de tv nooit aan want hij ergert zich aan het geluid. En straks gaan we nog de intocht kijken. Ik ben echt flabbergasted. 😂
Drackie schreef:
18-11-2017 11:20
Ik ben bij mijn ouders en mijn vader (!) heeft de herhaling van Kinderen voor Kinderen aangezet. Van hem mag normaal de tv nooit aan want hij ergert zich aan het geluid. En straks gaan we nog de intocht kijken. Ik ben echt flabbergasted. 😂
:rofl: Hoe ouder hoe gekker zeggen ze.
Mijn rug en been zijn verassend veel beter, ondanks dat ik geen bad genomen heb. Toen ik de koude badkamer binnenstapte, wist ik weer waarom ik nooit in bad ga. 't Kost zoveel tijd en energie om mijn badkamer behaaglijk te maken. Ik vraag me wel af hoe mijn rug en been weer zo snel in vorm zijn gekomen. Het uurtje wandelen, de wijn bij het eten (ik drink echt zelden), de magnesium tabletten of de paracetamol voor de nacht? Of allemaal samen?

Veel plezier met kijken, Drackie!
Zit naar de intocht van Sinterklaas te kijken. Jeugdsentiment, want kinderen allang de deur uit en kleinkind te klein om het te vieren. Heb wel wat voor in haar babyslofje gekocht, want kon het niet laten.
En de allerlaatste chocolade zwarte pietjes, die volgend jaar misschien wel van witte chocola gemaakt zijn voor mijn volwassen kinderen. Uit antropologisch sentimenteel gevoel :)
Fijn Aviv dat je rug en been beter voelen.
Everything you see I owe to spaghetti!
De Sint is er, dus we mogen vanavond onze schoen zetten. Moet wel even de deur uit voor een winterpeen, helemaal vergeten mee te nemen van de week en Amerigo mag niet vergeten worden natuurlijk. Ben er opgewonden van. :cheer2:
WiFi op nieuwe adres. :hello:
Dus zwaai vanaf mijn laptop.

Heel veel vandaag gedaan, meer dan gepland. Nu uitrusten, morgen ronde twee.
Maar eerst straks in bad! :yes:
Is het een cultureel erfgoed ofzo dat er zaterdgavond nooit iets leuks op tv is?
Is al jaaaren zo. Of worden we met zijn allen geacht het uitgaansleven te verkennen?:P
Hoe dan ook , heb eindelijk mijn bikinilijn bijgewerkt, hoewel ik me wel afvraag waarom eigenlijk, het is toch straks winter. :P
Nou morgen nog even die pokke 60 graden was (eigen schuld had ik maar niet naar sauna moeten gaan duh) en dan morgen lekker helemaal niks.
Oj wel nog even naar buiten anders krijg ik hoofdpijn.soms wilde ik echt dat ik een hondje had, vooral op zondag, want dat hoort niet om dan boodschappen te doen (christelijke opvoeding)
Goedemiddag lieverds.

Wat een druilerige dag is het hier. Regen en donker. Ik ga zo lekker een grote pan chili con carne en een grote pan havermoutpap maken.
Fijne dag allen.

Oh en Miedo, ik verbaas me ook dat er op zaterdagavond nooit iets leuks is op televisie. Dat was vroeger bij uitstek de beste televisieavond van de week. Maar ja, toen hadden we ook niet zoveel keus natuurlijk.
Hallo allemaal! :)

Miedo, het is inderdaad drie keer niks op zaterdagavond, ik heb van armoe maar nanny McPhee zitten kijken, voor de zoveelste keer, want niets anders te doen. Later op de avond begon wel de nacht van de popmuziek, maar dat was dan weer te laat en daar heb ik maar een klein stukje van zitten kijken. Wel een goede artiest ontdekt en gelijk in mijn you tubelijst gezet, maar voor de rest is het verveling troef in het weekend.

prada, het is hier redelijk helder, het zonnetje schijnt af en toe, maar daar heb ik niets meer aan, die is achter de huizen aan de overkant gezakt en komt in februari pas weer terug, maar het is wel licht in huis, dat is wel fijn.
Lekker, chili con carne, is lang geleden, je brengt me wel op een idee voor van de week.

Probeer allemaal een beetje te genieten van de zondag, ook al is er niets te doen, luier dan maar ofzo.

Fijne dag! :)
O ik dacht dat het aan mij lag, dat ik de tv helemaal niets vond. Allemaal van die flauwe zgn. grappige spelletjes, En die nanny is een film om op half 7 te programmeren, niet op 10 uur
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
@ prada, hier blauwe lucht, en zover zit jij toch niet weg
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven