Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Cateau, lekker met dit weer. Ik heb wel weer voor een weeshuis gemaakt haha. Maar ik doe tegenwoordig op zondag een groot eenpansgerecht zoals spaghettisaus, nasi, chili con carne ed. Dan vries ik een stuk of 8 porties in en heb ik iedere twee dagen wat anders te eten. En soms een dag gewoon aardappelpuree, groente en vlees. Ik vind het heerlijk op die koude dagen op zondag het huis heerlijk geurend te krijgen met lekkere gerechten. En de havermoutpap maak ik voor 5 dagen. Na het nemen van mijn slaappil krijg ik altijd ontzettende honger en ga snaaien. Dus nu neem ik voor het slapen gaan een schaaltje warme havermoutpap.
Doe eens een link van die goede artiest als je wilt. Ben benieuwd.

Nlies, nee als we beiden voor het raam gaan staan kunnen we zowat zwaaien naar elkaar haha. Hier is het nu ook droog met een waterig zonnetje.
prada schreef:
19-11-2017 13:54
Cateau, lekker met dit weer. Ik heb wel weer voor een weeshuis gemaakt haha. Maar ik doe tegenwoordig op zondag een groot eenpansgerecht zoals spaghettisaus, nasi, chili con carne ed. Dan vries ik een stuk of 8 porties in en heb ik iedere twee dagen wat anders te eten. En soms een dag gewoon aardappelpuree, groente en vlees. Ik vind het heerlijk op die koude dagen op zondag het huis heerlijk geurend te krijgen met lekkere gerechten. En de havermoutpap maak ik voor 5 dagen. Na het nemen van mijn slaappil krijg ik altijd ontzettende honger en ga snaaien. Dus nu neem ik voor het slapen gaan een schaaltje warme havermoutpap.
Doe eens een link van die goede artiest als je wilt. Ben benieuwd.

Nlies, nee als we beiden voor het raam gaan staan kunnen we zowat zwaaien naar elkaar haha. Hier is het nu ook droog met een waterig zonnetje.
Het is wel voor de liefhebbers. :)

https://www.youtube.com/watch?v=ELKbtFljucQ
Best goed, niet echt mijn smaak maar ik hou wel van dat rauwe. En van muziek die nog echt op instrumenten gespeeld worden ipv die elektronische zooi.
Hallo allemaal. Wij kijken op zaterdagavond eigenlijk altijd opgenomen programma's, veel BBC First en we volgen ook Hollands Hoop.

Vandaag boodschappen gedaan (foei, op zondag , :mrgreen: ) en nog een eindje gefietst maar dat was brrrrrrrr koud.
Verder lekker blaadjes gelezen en koffie gedronken.
En poefffff....voorbij is weer het weekend.

Bij de boodschappen heb ik alle ingrediënten meegenomen voor het maken van erwtensoep, stoofperen en boeuf bourguignon. Ik heb de winter in mijn bol.

Wat zat er in je schoen Cateautje? :P
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 21-11-2017 09:50
0.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[quote=Drackie post_id=27784838 time=1510701844 user_id=194712]

Pfff, krijg ik ook nog een koortslip. Sorry voor mijn geklaag hoor, maar ik ben mijn lijf nu wel even zat eigenlijk. Ik slik al extra vitamines maar dat werkt niet echt. Ik slik ze ook pas anderhalve week, maar toch. Iemand werkende tips tegen een koortslip?

L-lysine.
Probeer het uit, ik hoef nog maar eens per week te nemen nu.
Vandaag ineens een ingeving dat ik mijn witte onderbroeken zwart wil verven.
Ja, dat kon natuurlijk niet wachten tot morgen:P

Morgen nieuwe poging urine kat op te vangen.
Anders dan prikt de dierenarts de urine maar aan hoor, ben er een beetje klaar mee.
Mooi muziek nu op Witteman op tv npo 2 !
herfstappeltaart schreef:
19-11-2017 18:54
Hallo allemaal. Wij kijken op zaterdagavond eigenlijk altijd opgenomen programma's, veel BBC First en we volgen ook Hollands Hoop.

Vandaag boodschappen gedaan (foei, op zondag , :mrgreen: ) en nog een eindje gefietst maar dat was brrrrrrrr koud.
Verder lekker blaadjes gelezen en koffie gedronken.
En poefffff....voorbij is weer het weekend.

Bij de boodschappen heb ik alle ingrediënten meegenomen voor het maken van erwtensoep, stoofperen en boeuf bourgignon. Ik heb de winter in mijn bol.

Wat zat er in je schoen Cateautje? :P
Een gedichtje van de sint waar in niet mis te verstane woorden werd gezegd dat ik geen zoetigheid mag en dat ik die winterpeen zelf maar op moet eten, dus ik heb het even helemaal gehad met die witte dakduif. :furious:
Cateautje schreef:
19-11-2017 19:17
Een gedichtje van de sint waar in niet mis te verstane woorden werd gezegd dat ik geen zoetigheid mag en dat ik die winterpeen zelf maar op moet eten, dus ik heb het even helemaal gehad met die witte dakduif. :furious:

Whahahahahaha rot-sint :biggrin:
*zwaai*

Ik ben kapot, niet alleen van verhuizing maar door depressie.
Morgenvroeg bloedprikken en woensdag psychiater voor medicatie.

Ik ga maar effe duimen.

Fijne avond allemaal!
miedo schreef:
19-11-2017 19:03
Vandaag ineens een ingeving dat ik mijn witte onderbroeken zwart wil verven.
Ja, dat kon natuurlijk niet wachten tot morgen:P

Morgen nieuwe poging urine kat op te vangen.
Anders dan prikt de dierenarts de urine maar aan hoor, ben er een beetje klaar mee.
Mooi muziek nu op Witteman op tv npo 2 !

Onderbroeken verven? A joh, die zie je toch niet :rofl:
Cateautje schreef:
19-11-2017 19:17
:rofl:
Hawelry schreef:
19-11-2017 19:30
*zwaai*

Ik ben kapot, niet alleen van verhuizing maar door depressie.
Morgenvroeg bloedprikken en woensdag psychiater voor medicatie.

Ik ga maar effe duimen.

Fijne avond allemaal!
Sterkte Hal, wel fijn dat de verhuizing achter de rug is. :hug:
Cateautje schreef:
19-11-2017 14:00
Het is wel voor de liefhebbers. :)

https://www.youtube.com/watch?v=ELKbtFljucQ

Geweldig nummer dit. Love it!!
19-11-2017 19:43
Geweldig nummer dit. Love it!!
Ja mooi hè, :)
Cateautje schreef:
19-11-2017 19:45
Ja mooi hè, :)

Het nummer "Candy" van hem net beluisted op youtube..... :heart:
19-11-2017 20:08
Het nummer "Candy" van hem net beluisted op youtube..... :heart:
Zeker. :)

Ik heb nog veel van hem te ontdekken. Het één is nog mooier dan het andere.
Hallo allemaal!!!

Oh jeetje, het is zo stil hier de laatste tijd. Ik hoop niet dat dit topic doodbloed, is altijd veel te gezellig en een plekje om naar terug te gaan als we iets willen roepen.

Had vandaag naar buiten gewild, maar het is zulks takkeweer dat ik er de moed niet voor op kan brengen. Het is ook erg koud, vind ik dan en ondanks dat het 18 graden in huis was toch maar de verwarming aangezet, want ik liep te vernikkelen.

Heb gezellig de radio aan een ik vermaak me verder wel.

Hoe is het met jullie?
Ik zit hier al vnaf 9 uur te wachten tot kat plast voor de urine op te vangen.
hij vertikt het.
Iemand nog belangstelling voor adoptie van een koppige kater?
Ik ben van alles aan het uitpakken, althans af en toe een halfuur. Logeerbed met mijn vader in elkaar gezet, scheelt een hoop troep/ruimte. Langzaam krijgt alles z'n plek.
Het is leefbaar, ik heb de keuken functioneel en de badkamer/toilet + slaapkamer (al komt er morgen een boxspring!) + tv en wifi!

Ja, ik ben moe maar voel me wel oke.
Eindelijk wat spanning/stress weg nu :)
Glucose meting gehad. Die goed was, want waarde gezakt (yeah).
Daarna een beetje mijn route voor vandaag kwijt en nu is het zo donker en nat dat ik eigenlijk wil slapen!
Everything you see I owe to spaghetti!
miedo schreef:
20-11-2017 15:00
Ik zit hier al vnaf 9 uur te wachten tot kat plast voor de urine op te vangen.
hij vertikt het.
Iemand nog belangstelling voor adoptie van een koppige kater?
Miedo, ik kreeg van de dierenarts een soort van plastic korrels die ik in zijn (verder lege) kattenbak deed. Kat ging 'krabben', plaste en ik kon zijn plas zo in een potje gieten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
20-11-2017 15:33
Miedo, ik kreeg van de dierenarts een soort van plastic korrels die ik in zijn (verder lege) kattenbak deed. Kat ging 'krabben', plaste en ik kon zijn plas zo in een potje gieten.
Bedankt voor de tip, helaas wil kater dat op die korrels ook niet.Hij wil helemaal niet plassen tenzij op zijn oude vertrouwde grit..Heb hem ook al uitgebreid op zijn blaas gedrukt, maar plassen ho maar.Krijg alleen maar gegrom.
miedo schreef:
20-11-2017 15:43
Bedankt voor de tip, helaas wil kater dat op die korrels ook niet.Hij wil helemaal niet plassen tenzij op zijn oude vertrouwde grit..Heb hem ook al uitgebreid op zijn blaas gedrukt, maar plassen ho maar.Krijg alleen maar gegrom.
't Is in elk geval geen ouwe zeikerd ;-)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ben het weer en de herfst zo zat. :nut: Het regent, het is koud, het is donker, ik vind er niks meer aan. Ik wil dingen doen, maar met dit weer vertik ik het om de deur uit te gaan. Nu hang ik weer lamlendig op de bank, maar dat is ook maar niks. Ik heb net een film gekeken en nu verveel ik me kapot.

Zo, ik moest even klagen hoor.
Miedo heb je ook al een lege schone kattenbak geprobeerd? Dat was hier de oplossing! :)

Ik heb eigenlijk ook weinig te roepen.
Straks lekker, kip met noodles en paprika,wortel,prei, woksausje eten lekker!!

En voor de rest ben ik gewoon de tijd aan het vooruit kijken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven