Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Ik heb niet veel te Roepen. Behalve dat ik me de hele dag al grieperig voel. De auto naar de garage gebracht en om 16.30 naar bed gegaan. Waar ik net -nog steeds lamlendig- ben uitgekropen. Zometeen maar even eten want ik heb nog niets op vandaag. Chili con carne, gelukkig gisteren al gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ben met lege kattenbak weigerende kater naar kattenkliniek geweest.
Ze heeft simpel even urine aangeprikt uit de blaas.Kosten 10 euro.
Uitslag was zijn urine was goed.
Vervolgens heeft hij nog even zijn blaas geleegd op de behandeltafel en tegen mijn jas aan. o_o

Lekker Prada, ga straks ook mijn bed induiken.
In bed kan ik tenminste lezen.
Moet eerst nog haren wassen en docuhen grr wie heeft dat toch uitgevonden
Bij DWDD het muziekjaar 1977. Jeugdsentiment voor mij :-).

Vandaag moest ik werken en ik ben klet klets kletsnat geregend. :furious:
Goedemiddag Roepers. Alles goed met iedereen? Hier zijn gangetje, gelukkig heeft het ziek worden niet doorgezet.
Fijn Praad, ziek zijn is geen pretje, dus dat heb je mooi gedotched.

Heb vandaag veel te lang geslapen en ben er een beetje kriegel van. Als ik te lang slaap heb gehad lukt het me maar moeilijk om mijn ogen te focussen, dus ik zit naar het scherm te staren alsof ik een drol in mijn broek heb. Trekt wel weer bij, maar duurt mij te lang.
Dan zit ik er hetzelfde bij als jou Cateau. Maar dan door te slecht slapen en veel te vroeg wakker. Straks maar even een dutje doen want anders heb ik niets aan mijn avond.
Niet gaat alleen de zon vroeg onder, met die dikke wolken is het ook meteen hartstikke donker.
Wat is slapen en vooral goed en genoeg slapen toch belangrijk he, voor hoe je je voelt.

Alleen met een drol in je broek rondlopen; daar kan ik me vaag iets bij voorstellen, maar vind het wel een kostelijke uitdrukking.

Het is alweer donker aan het worden, de dag duurt steeds korter. Waarom kunnen mensen eigenlijk niet een winterslaap houden. In maart vetvrij wakker worden!
Everything you see I owe to spaghetti!
Vooral dat vetvrij spreekt me wel aan!
:sheep:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik had hetzelfde vandaag Cateau, ook veel te lang geslapen. Halverwege de middag knapte het op, toen ik even naar buiten was geweest.

Morgen moet ik op tijd op voor de schoonmaakhulp die komt. Ik heb besloten dat ik in die tijd naar de bieb ga. Ik wil het schrijven weer oppakken en heb o.a. dit weekend een schrijfmarathon (van vrijdag t/m zondag, heeel spannend!) die me hopelijk wat op weg helpt, maar ik wil vast een begin maken. In de bieb kan ik gelijk wat boeken inkijken voor de nodige tips.

Gisteren gedoe met een eetclubje van vijf meiden waar ik aan meedoe. Één van de meiden noemde me niet flexibel, overheersend en sfeerbepalend. Ik probeerde te snappen wat ze bedoelde en vroeg ook door, maar uiteindelijk is ze toch boos uit de appgroep weggegaan (ik vermoed omdat ze weinig bijval kreeg van de anderen). Voor mij wel fijn, dat er weinig bijval was. Het voelt gek genoeg nu wel alsof de lucht wat geklaard is, ondanks dat zij weggegaan is. En met z’n vieren gaan we gewoon lekker door.

Zo, bedtijd nu. Welterusten!
Goedemorgen lieverds,

Klaar met douchen en nu lekker aan de koffie. Zometeen even mijn auto ophalen bij de garage en dan rij ik gelijk maar door naar het keuringsstation. Ben ik daar ook weer voor een jaar vanaf.

Drackie, gedoe is nooit leuk. Wel fijn dat niet gelijk het hele clubje uit elkaar valt.
Ik ben naar de mondhygieniste geweest, wat zijn mijn tanden nu weer prachtig wit. Maar met mijn voorliefde voor thee, zal die kleur wel weer snel minder wit zijn.
aviv_13 schreef:
22-11-2017 09:30
Ik ben naar de mondhygieniste geweest, wat zijn mijn tanden nu weer prachtig wit. Maar met mijn voorliefde voor thee, zal die kleur wel weer snel minder wit zijn.
Thee met een rietje drinken :-D
Wel een hittebestendig rietje dan! :lol:
De lucht is blauw hier! En geen regen.

Boom een heel stuk gesnoeid en daarna alles klein gezaagd. Pfffff.
Everything you see I owe to spaghetti!
Zo mijn auto staat weer keurig in de garage. Eerst vanmorgen langsgegaan, hadden ze gebeld maar er stond nog een oud nummer in het systeem.
De beurt had hij gehad maar de nieuwe banden konden er niet onder gezet worden omdat op elke band een antidiefstal knop zit en die sleutel heb ik niet en zij ook niet. Dus die doppen moesten eerst uitgeboord worden en dan zouden ze er nieuwe opzetten. Gelukkig kon ik hem vanavond weer ophalen. Helaas niet meer naar het keuringsstation kunnen gaan omdat het te laat was. Dus nu vrijdag maar even daarnaar toe om te laten zien dat er nieuwe banden onder zitten en dan kan ik weer een jaar vooruit.

Ik heb niets te Roepen dus vertel ik gewoon maar wat uit het dagdagelijkse. Anders is het hier zo stil en zakken we zo ver naar beneden.
Hallo :hello:

Ik voel me prima maar elke dag is vermoeiend dus verdeel mijn energie en dit staat ongeveer onderaan de lijst...

Dus ik zwaai even. :daisy:
Goed bezig Prada, voordat de winter begint, dan weet je dat je veilig rijdt.

Tja, ik heb op het moment ook niets te roepen eigenlijk en dat vind ik zonde van het topic, het was net zo gezellig.

Ik heb vandaag weinig uitgevoerd. Moest een aantal dingen uitzoeken op het net en heb vanmiddag laat nog even naar father Brown zitten kijken. Ook nog een pakketje in ontvangst genomen en voor de rest gelounged.

Ik zit nu een tijdje aan de E-sigaret en het bevalt redelijk. Heb vanmiddag weer liquid besteld met een lagere dosis nicotine, in de hoop dat ik gelijk voor een groot deel afkick, want ik wil echt helemaal stoppen met dat rare gedrag, want dat is wat het is, raar gedrag. Wolkjes blazen, raar toch?

Fijne avond allemaal. :)
Hawelry schreef:
22-11-2017 21:00
Hallo :hello:

Ik voel me prima maar elke dag is vermoeiend dus verdeel mijn energie en dit staat ongeveer onderaan de lijst...

Dus ik zwaai even. :daisy:
Ik zwaai even terug! :hello:
Ik maak er eventjes een zwaaifeestje van, voor allen naar allen. :proud:

:hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello:
:couple: :couple: :couple: :couple: Ik wandel alleen even door het topic heen.

Ik heb ook echt niets nuttigs te roepen...
twilight84 schreef:
22-11-2017 21:30
:couple: :couple: :couple: :couple: Ik wandel alleen even door het topic heen.

Ik heb ook echt niets nuttigs te roepen...
Twilight, hoe lang moet je nog wachten?
Cateau, ik zou me niet meer zonder vaper voor kunnen stellen haha.
Ja dat is wel een fijn gevoel dat alles weer is nagekeken aan de auto.
Prada, sinds ik vape en dat doe ik binnen, krijg ik veel meer nicotine binnen dan wanneer ik tabak rook. Van sigaretten rookte ik er eentje per uur, maar dat vapen doe ik de hele dag door, dus daar moet ik toch ook echt van af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven