Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Oh...loop een beetje achter, lees ik nu.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
12-09-2017 19:13
Oh...loop een beetje achter, lees ik nu.
Kan snel gaan ja Annapicobella, je loopt zo een aantal pagina's achter :)

Fijne avond, of heb ik dat al gezegd weet het niet meer even terug kijken hahaha. Jongste op bed, oudste gaat zo en dan mama tijd...
Ik loop ook heel de tijd achter, dus haak maar een eind aan elke keer :A:
Ik heb geen zin om te koken.
Cateautje schreef:
12-09-2017 19:30
Ik heb geen zin om te koken.
Ik heb het al op.
herfstappeltaart schreef:
12-09-2017 19:32
Ik heb het al op.
Ik eet altijd om een uur of 9, maar vandaag neem ik brood met gesmolten kaas en tomaatjes. Moet kunnen voor een keertje.
FiIee schreef:
12-09-2017 18:33
Hij was wel knapperig. Het was een pizza die ook in de magnetron kan :)
Ah, dat maakt het een 'beetje, een heel klein beetje' minder erg. Dus: :nooo:
Man schotelde me een lekker ouderwets maaltje voor: Aardappeltjes, bloemkool en stoofvlees. Ik denk dat ik de rest van de avond aan het uitbuiken ben!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Cateautje schreef:
12-09-2017 19:38
Ik eet altijd om een uur of 9, maar vandaag neem ik brood met gesmolten kaas en tomaatjes. Moet kunnen voor een keertje.
Waarom zo laat Cateautje? Ik val rond een uur of 7 zowat van mijn stokje.
Oudblond schreef:
12-09-2017 19:41
Waarom zo laat Cateautje? Ik val rond een uur of 7 zowat van mijn stokje.
Door mijn dieet eet ik regelmatig tussendoortjes en dat zorgt ervoor dat ik nog geen honger rond zessen. Ik voel me in de nacht ook lekkerder als ik nog aan het verteren ben, want als dat al is gebeurd, dan kan ik niet slapen en moet ik mijn bed uit om iets te eten.
Moet ook rekening houden met een hypo aan het einde van de nacht en dat heb ik niet als ik laat eet.
Hier gebakken aardappels sla. karbonaadje.
Bakje vla na . nu even zitten. komt weinig op TV.Opsporing gezocht. en Opgelicht. Ik luister mee .maar doe intussen dingen op mijn iPad.
Fijne avond.allen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Duckface 👀👀ik maak niet eens n selfie.

Hoop dat we allemaal de storm morgen overleven. Ons huis kraakte gisteren al in al zijn voegen,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Cateautje schreef:
12-09-2017 19:44
Door mijn dieet eet ik regelmatig tussendoortjes en dat zorgt ervoor dat ik nog geen honger rond zessen. Ik voel me in de nacht ook lekkerder als ik nog aan het verteren ben, want als dat al is gebeurd, dan kan ik niet slapen en moet ik mijn bed uit om iets te eten.
Moet ook rekening houden met een hypo aan het einde van de nacht en dat heb ik niet als ik laat eet.
Begrijpelijk Cateautje het late eten. Hier eten we altijd rond vijf uur wegens bed tijd jongste al sliep die al tijdens het eten :zzz:

Werd net gebeld, of ik de moeder was die een verkeerde meisjes vest had liggen, nee wel een verkeerde broek. O zegt ze, heb ik de verkeerde en hangt op. Weet alleen haar naam, Wendy moeder van Celine. :?: Ken ik niet... ook geen moeder die ik ken. Fijn dat iemand mijn nummer heeft doorgegeven.
Prada: door een ander topic kwam ik op het idee eens in mijn inbox te kijken.....sorry ik had jouw bericht helemaal niet opgemerkt. :shame:
Cateautje schreef:
12-09-2017 19:44
Fijn dat je een goede modus gevonden hebt! Ik heb een darmziekte en heb ook heel veel eetmomenten op een dag. Maar ben rond 6 of zo echt wel toe aan een volledige warme maaltijd. Als ik te lang tussen eetmomenten in laat dan lukt eten niet meer zo goed en dat is niet goed voor de schouders die nog te herkennen zijn op deze bezemsteel.
Cateautje schreef:
12-09-2017 15:29
MEISJES!!!! Ik roep naar jullie!!!

Zijn jullie leuke dingen aan het doen of saaie, zoals het huishouden?
Ik was leuke dingen aan het doen toen je dit schreef, studenten begeleiden met hun onderzoeksprojecten.

Thuis ben ik druk bezig mij nieuwe zieke caviaatje te verzorgen.
Verder een poging gedaan vegetarische balletjes te eten bij mijn spinazie wraps, maar helaas ze zijn verbrand... :thunder: :cry:

Er vroeg me laatst nog iemand, wat moet je nou op zo'n forum, die sociale media van tegenwoordig. Nou, eigenlijk vind ik het wat hebben van mijn penvriendinnen van vroeger, maar dan pennen met een heleboel tegelijk.
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 12-09-2017 20:05
18.28% gewijzigd
chrisjoh schreef:
12-09-2017 19:52
Duckface 👀👀ik maak niet eens n selfie.

Hoop dat we allemaal de storm morgen overleven. Ons huis kraakte gisteren al in al zijn voegen,
Hier geven ze storm op vanaf 22.00 uur. De lijnen van de brandweer zijn allemaal opengezet. Locatie Belgie.
Cateautje schreef:
12-09-2017 19:38
Lekker. Ik had nog een restje van gisteren.
prada schreef:
12-09-2017 20:05
Lekker. Ik had nog een restje van gisteren.
Kaas (Uitgezonderd supermarkt-plastic-plakjes) is NOOIT verkeerd!
Wegens drukte ff niet zo bijgehouden wat er hier gebeurd is

Dare, heb jij die woning nog gekregen?

Cateautje nog steeds geen sigaretten aangekaakt?
Ow en terug lezen doe ik niet want ik lees langzaam :$
Ik ben vandaag zo goed geslaagt in de kringloop winkel, ik heb een mooie fruitschaal gekocht voor 1 euro. Ben er zooooo blij mee :cheer2:
Oudblond schreef:
12-09-2017 20:15
Kaas (Uitgezonderd supermarkt-plastic-plakjes) is NOOIT verkeerd!
Ik had zonder kaas. Ik ben twee maanden geleden geopereerd. Gebakken tomaat, ui en een gebakken ei met naanbrood. Gemixt met diverse kruiden. Een Turks gerecht. Gezond en lekker.
Ginerva schreef:
12-09-2017 20:21
Ow en terug lezen doe ik niet want ik lees langzaam :$
Hoeft ook niet hoor Gien. Als je het niet bij kunt houden roep je zomaar eens wat haha.
Ginerva schreef:
12-09-2017 20:24
Ik ben vandaag zo goed geslaagt in de kringloop winkel, ik heb een mooie fruitschaal gekocht voor 1 euro. Ben er zooooo blij mee :cheer2:
Ik stoom er weer op los en voel me daardoor niet meer zo vreselijk moe.

Ik vind zo'n koopje veel leuker dan wanneer je het voor veel geld koopt. Veel geld uitgeven is geen kunst, maar iets moois scoren voor een prikkie maakt mij ook altijd heel blij. :)

Gefeliciteerd met je aankoop.
prada schreef:
12-09-2017 20:25
Ik had zonder kaas. Ik ben twee maanden geleden geopereerd. Gebakken tomaat, ui en een gebakken ei met naanbrood. Gemixt met diverse kruiden. Een Turks gerecht. Gezond en lekker.
Ow wauw dat klinkt erg lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven