Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
dinsdag 12 september 2017 om 19:18
Kan snel gaan ja Annapicobella, je loopt zo een aantal pagina's achter
Fijne avond, of heb ik dat al gezegd weet het niet meer even terug kijken hahaha. Jongste op bed, oudste gaat zo en dan mama tijd...
dinsdag 12 september 2017 om 19:38
Ik eet altijd om een uur of 9, maar vandaag neem ik brood met gesmolten kaas en tomaatjes. Moet kunnen voor een keertje.
dinsdag 12 september 2017 om 19:40
Ah, dat maakt het een 'beetje, een heel klein beetje' minder erg. Dus:
Man schotelde me een lekker ouderwets maaltje voor: Aardappeltjes, bloemkool en stoofvlees. Ik denk dat ik de rest van de avond aan het uitbuiken ben!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 12 september 2017 om 19:41
dinsdag 12 september 2017 om 19:44
Door mijn dieet eet ik regelmatig tussendoortjes en dat zorgt ervoor dat ik nog geen honger rond zessen. Ik voel me in de nacht ook lekkerder als ik nog aan het verteren ben, want als dat al is gebeurd, dan kan ik niet slapen en moet ik mijn bed uit om iets te eten.
Moet ook rekening houden met een hypo aan het einde van de nacht en dat heb ik niet als ik laat eet.
dinsdag 12 september 2017 om 19:47
dinsdag 12 september 2017 om 19:52
Begrijpelijk Cateautje het late eten. Hier eten we altijd rond vijf uur wegens bed tijd jongste al sliep die al tijdens het etenCateautje schreef: ↑12-09-2017 19:44Door mijn dieet eet ik regelmatig tussendoortjes en dat zorgt ervoor dat ik nog geen honger rond zessen. Ik voel me in de nacht ook lekkerder als ik nog aan het verteren ben, want als dat al is gebeurd, dan kan ik niet slapen en moet ik mijn bed uit om iets te eten.
Moet ook rekening houden met een hypo aan het einde van de nacht en dat heb ik niet als ik laat eet.
Werd net gebeld, of ik de moeder was die een verkeerde meisjes vest had liggen, nee wel een verkeerde broek. O zegt ze, heb ik de verkeerde en hangt op. Weet alleen haar naam, Wendy moeder van Celine.
dinsdag 12 september 2017 om 19:57
Fijn dat je een goede modus gevonden hebt! Ik heb een darmziekte en heb ook heel veel eetmomenten op een dag. Maar ben rond 6 of zo echt wel toe aan een volledige warme maaltijd. Als ik te lang tussen eetmomenten in laat dan lukt eten niet meer zo goed en dat is niet goed voor de schouders die nog te herkennen zijn op deze bezemsteel.Cateautje schreef: ↑12-09-2017 19:44Door mijn dieet eet ik regelmatig tussendoortjes en dat zorgt ervoor dat ik nog geen honger rond zessen. Ik voel me in de nacht ook lekkerder als ik nog aan het verteren ben, want als dat al is gebeurd, dan kan ik niet slapen en moet ik mijn bed uit om iets te eten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 12 september 2017 om 20:01
Ik was leuke dingen aan het doen toen je dit schreef, studenten begeleiden met hun onderzoeksprojecten.
Thuis ben ik druk bezig mij nieuwe zieke caviaatje te verzorgen.
Verder een poging gedaan vegetarische balletjes te eten bij mijn spinazie wraps, maar helaas ze zijn verbrand...
Er vroeg me laatst nog iemand, wat moet je nou op zo'n forum, die sociale media van tegenwoordig. Nou, eigenlijk vind ik het wat hebben van mijn penvriendinnen van vroeger, maar dan pennen met een heleboel tegelijk.
anoniem_65040f032be10 wijzigde dit bericht op 12-09-2017 20:05
18.28% gewijzigd
dinsdag 12 september 2017 om 20:04
dinsdag 12 september 2017 om 20:25
dinsdag 12 september 2017 om 20:26
Ik stoom er weer op los en voel me daardoor niet meer zo vreselijk moe.
Ik vind zo'n koopje veel leuker dan wanneer je het voor veel geld koopt. Veel geld uitgeven is geen kunst, maar iets moois scoren voor een prikkie maakt mij ook altijd heel blij.
Gefeliciteerd met je aankoop.
dinsdag 12 september 2017 om 20:26