Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
12-09-2017 16:14
Is deze broek mooier? Zo ja, niets zeggen ;)
Is wel een duurder broek ;-)

Zal zoals altijd onopgemerkt blijven bij de andere ouders. Heb vanochtend de kapstok gezien bij de gymzaal, vol met schoenen, truien, vestjes, jassen van allerlei (dure) merken. Denk ik altijd, wordt dat nu nooit gemist? Immers, scholen krijgen altijd een lijst wat er hangt en die spelen het door aan de ouders. Er gebruiken meer scholen de gymzaal.
Cateautje schreef:
12-09-2017 16:19
Ik heb wel facebook, maar ik heb maar mondjesmaat mensen toegevoegd en zit ook niet te wachten op prachtige Facebooklevens. Ik heb het vooral voor de pagina's die ik volg, aan kranten en magazines en leuke dingen, maar niet om mijn mooie bord eten te posten, sterker, ik post zelden iets.

Tja, mijn zoon zal zich veilig voelen om boos op me te worden. Mijn leeftijd en positie zorgen ervoor dat ik alles in het midden hou, dat scheelt een hoop gedoe.

Ik denk dat dat een beetje ouders eigen is. Om me heen hoor ik dat ook wel. Ouders van volwassen kinderen slikken vaak een heleboel in terwijl de kinderen dat meestal niet doen.
Voor de lieve vrede zogezegd, ach ja. ......vaak is het ook geen ruzie of onenigheid waard, ik zou er niet aan moeten denken als mijn kinderen me niet meer zouden willen zien. :cry:
herfstappeltaart schreef:
12-09-2017 16:27
Ik denk dat dat een beetje ouders eigen is. Om me heen hoor ik dat ook wel. Ouders van volwassen kinderen slikken vaak een heleboel in terwijl de kinderen dat meestal niet doen.
Voor de lieve vrede zogezegd, ach ja. ......vaak is het ook geen ruzie of onenigheid waard, ik zou er niet aan moeten denken als mijn kinderen me niet meer zouden willen zien. :cry:
Ach, het waait wel weer over.

Mijn zoon zit op het moment in de zielige mensenmodus en is zelfbenoemd antiracist, maar drijft dat zo door dat het niet redelijk meer is en wordt bij voorbaat al boos als iemand een genuanceerde mening heeft al is die persoon zo bruin als bittere chocolade.
Tja, hij moet er doorheen, het zal wel, ik maak me niet druk.
Ik heb ook Facebook, maar post nooit iets. Ik gebruik het meer om andere mensen te bespioneren :proud:
Cateautje schreef:
12-09-2017 16:38
Ach, het waait wel weer over.

Mijn zoon zit op het moment in de zielige mensenmodus en is zelfbenoemd antiracist, maar drijft dat zo door dat het niet redelijk meer is en wordt bij voorbaat al boos als iemand een genuanceerde mening heeft al is die persoon zo bruin als bittere chocolade.
Tja, hij moet er doorheen, het zal wel, ik maak me niet druk.
:cheer:
Cateautje schreef:
12-09-2017 14:33
Moest eigenlijk morgen boodschappen doen, maar er staat een herfststorm op het programma, dus ben ik vandaag maar gegaan. Het schijnt vreselijk te gaan spoken morgen, komt me vreemd over, want vandaag schijnt het zonnetje uitbundig. Ik heb de deur openstaan maar toch is het nog 23 graden in huis.
Van september hoeven we niets meer te verwachten, maar ik hoop dat oktober een mooie zonnige herfstmaand wordt, ik ben nog helemaal niet toe aan slecht en koud weer.
Hier heeft het gisterenavond redelijk gespookt. Bakken met regen, flinke wind en een paar flinke klappen. Ik heb net alles klaargelegd om morgen te beginnen met de fysio, start ik pas een donderdag. Nou ja, het ligt niet in de weg.
12-09-2017 16:15
Ik heb geen Facebook. Ik vind het zo'n nepwereld. Ik heb ook geen enkele behoefte om mijn leven via die weg te delen met al mijn bekenden.
Hier met jullie kletsen vind ik eigenlijk veel leuker. :daisy:
In het echte leven zoek ik mensen op of stuur een whats-appje
Met mijn kinderen heb ik een groeps-app waar we wetenswaardigheden op uitwisselen. Ook leuk.

Cateautje: volwassen kinderen.....ik heb 2 dertigers en soms krijg ik ook verwijten over dingen waar ik me niet eens van bewust was.
Ach ja....ik denk altijd maar: "als ze alles tegen me durven te zeggen voelen ze zich blijkbaar veilig bij me".
Dat is een goede conclusie. Die hou ik er ook maar in. Ook 2 volwassen rond de 30 kinderen. Allebei geen Fakeboek fans (meer).
Heb vandaag alleen een stuk gewandeld. Voor de rest een beetje Netflix en breien.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
12-09-2017 17:20
Dat is een goede conclusie. Die hou ik er ook maar in. Ook 2 volwassen rond de 30 kinderen. Allebei geen Fakeboek fans (meer).
Heb vandaag alleen een stuk gewandeld. Voor de rest een beetje Netflix en breien.
:yes:
Cateautje schreef:
12-09-2017 17:32

Dan kan ik het dus ook lang volhouden om mijn meiden facebook vrij te houden.
Cateautje schreef:
12-09-2017 17:32
Dank je!
sonjavg schreef:
12-09-2017 17:36
Dan kan ik het dus ook lang volhouden om mijn meiden facebook vrij te houden.
Tegen die tijd zal er wel weer iets anders dan Facebook zijn. Net als Hyves ter ziele is gegaan. Maar inderdaad iedere scheet openbaar delen dat is niet goed voor een mens. Of de hele dag met een ander duckface plaatjes van jezelf plakken...Kijk eens hoe moooooooooooooooooi ik ben.
Geen Italianen hier? Mooi zo. Ik heb zojuist mijn pizza in de magnetron gegooid.
FiIee schreef:
12-09-2017 18:14
Geen Italianen hier? Mooi zo. Ik heb zojuist mijn pizza in de magnetron gegooid.
Uit naam van alle zichzelf respecterende Italianen spreek ik er schande van.
Cateautje schreef:
12-09-2017 18:26
Uit naam van alle zichzelf respecterende Italianen spreek ik er schande van.
Ze zouden zich omdraaien in hun graf :hihi:

Maar de pizza was wel lekker!
Ik heb Facebook.maar post erg weinig.
Maak wel eens n fotos van evenementen zoals waar we aflopen zondag geweest zijn . Maar vergeet ze dan te plaatsen. 😀
Sta er dan zelf niet op. soms n mooi oud pand of n oude kerk. .en mijn man heeft mij op het hart gedrukt .geen foto van hem op Facebook .mag niet .wil ie niet. ten strengste verboden 😂 Ook mocht ik van mijn schoondochter geen fotos van de kleinkinderen plaatsen . Helemaal goed. 👍

Op n gegeven moment verlies je de kinderen van je broers en zus uit het oog.doordat ze gaan trouwen en ergens anders gaan wonen.en vind het n prettige manier om contact te houden op deze manier.

En ontzettend stom vind ik het ,om te posten welke weken je op vakantie bent .van af nu ben ik n paar weken weg. Kom maar inbreken de sleutel ligt onder de mat..
Totzo ver Facebook. Man man wat ben ik weer aan het uit weiden . 😡
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
FiIee schreef:
:thunder: Bleh! Dat wordt toch niet knapperig en heel zompig? Ik heb het beter aangepakt en net man gebeld dat ik er zo aankom. Hij kookt goddelijk en had tijd voor boodschappen vandaag. Ben benieuwd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
12-09-2017 18:30
:thunder: Bleh! Dat wordt toch niet knapperig en heel zompig? Ik heb het beter aangepakt en net man gebeld dat ik er zo aankom. Hij kookt goddelijk en had tijd voor boodschappen vandaag. Ben benieuwd!
Hij was wel knapperig. Het was een pizza die ook in de magnetron kan :)
Annapicobella schreef:
12-09-2017 18:00
Tegen die tijd zal er wel weer iets anders dan Facebook zijn. Net als Hyves ter ziele is gegaan. Maar inderdaad iedere scheet openbaar delen dat is niet goed voor een mens. Of de hele dag met een ander duckface plaatjes van jezelf plakken...Kijk eens hoe moooooooooooooooooi ik ben.

Verschrikkelijk vind ik dat die duckfaces :pukey:
12-09-2017 18:47
Verschrikkelijk vind ik dat die duckfaces :pukey:
behalve als je hem dagelijks voor de spiegel staat te trekken, toch? :proud:
chrisjoh schreef:
12-09-2017 18:27
Ik heb Facebook.maar post erg weinig.
Maak wel eens n fotos van evenementen zoals waar we aflopen zondag geweest zijn . Maar vergeet ze dan te plaatsen. 😀
Sta er dan zelf niet op. soms n mooi oud pand of n oude kerk. .en mijn man heeft mij op het hart gedrukt .geen foto van hem op Facebook .mag niet .wil ie niet. ten strengste verboden 😂 Ook mocht ik van mijn schoondochter geen fotos van de kleinkinderen plaatsen . Helemaal goed. 👍

Op n gegeven moment verlies je de kinderen van je broers en zus uit het oog.doordat ze gaan trouwen en ergens anders gaan wonen.en vind het n prettige manier om contact te houden op deze manier.

En ontzettend stom vind ik het ,om te posten welke weken je op vakantie bent .van af nu ben ik n paar weken weg. Kom maar inbreken de sleutel ligt onder de mat..
Totzo ver Facebook. Man man wat ben ik weer aan het uit weiden . 😡

Geeft niks hoor, gezellig, hebben we wat te lezen :-D
Cateautje schreef:
12-09-2017 18:49
behalve als je hem dagelijks voor de spiegel staat te trekken, toch? :proud:

Doe ik nooit. Krijg ik extra vouwtjes van boven de bovenlip :proud:
12-09-2017 18:51
Doe ik nooit. Krijg ik extra vouwtjes van boven de bovenlip :proud:
IJdeltuit! B)
Cateautje schreef:
12-09-2017 18:57
IJdeltuit! B)

:lol:
12-09-2017 18:50
Geeft niks hoor, gezellig, hebben we wat te lezen :-D
Geeft idd niets en eens een keer iemands duidelijke mening over te horen.

Fijne avond allemaal
FiIee schreef:
En.....nog te eten???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven