Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk was de sedatie eigenlijk niet eens nodig. Ze was nog bij en helder tot op het laatst (ze had alleen nog
maar een lichte sedatie gekregen waarvan ze wat slaperig werd, de bedoeling was om dat op te bouwen maar dat is dus niet meer gebeurd). Ze was heel bang om te stikken (ze had longkanker), maar dat is gelukkig niet gebeurd. Het ging rustig en zonder pijn. Ik ga denk ik zo inderdaad maar douchen voordat ik ga slapen. Goed idee.
drackie wijzigde dit bericht op 03-10-2017 22:41
0.34% gewijzigd
Fijn dat ze rustig is ingeslapen. Dat helpt straks ook wel wat bij de verwerking hoop ik. Slaap maar lekker lieverd, oma is veilig :rose:
We hebben ook ontzettend lang afscheid kunnen nemen, elke stap in het proces meegemaakt. Vorig jaar, toen we trouwde, hadden we nooit verwacht dat ze nog bij de bruiloft zou zijn, maar dat was ze wel. De hele dag zelfs. En ook op de bruiloft van man’s broertje, twee maanden later, was ze er de hele dag. Die extra tijd ben ik zo dankbaar voor. :heart: En nu is het ook goed, want oma wilde zelf niet meer. Het lange afscheid was zwaar, maar helpt wel. Het is heel anders wanneer iemand plots uit het leven weggetrokken wordt. Maar ik merk wel dat ik moe ben, omdat het rouwen dus eigenlijk al anderhalf jaar duurt. Dus ergens, hoe gek het ook klinkt, is het wel een beetje een opluchting.

Ik ga slapen, morgen weer naar school. Dat vind ik wel lastig, omdat ik vanmiddag plotseling uit de klas weggetrokken werd (man was naar school gekomen). De klas weet ervan, maar ik denk niet dat ik iets kan zeggen zonder tranen.

Welterusten lieverds.
Het gevoel is dus goed Drackie.ik denk dat jullie er allemaal vrede mee hebben..zo als het gegaan is.
Jullie hielden van haar.dat wist ze. Jullie zijn steeds bij haar geweest en hebben haar gesteund. Je schreef zo liefdevol over haar.
Wees blij dat ze nu ergens is waar ze niet meer moe en ziek is.
Heel veel sterkte de komende tijd.ook voor je man en de overige familie . :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Drackie schreef:
03-10-2017 23:05
We hebben ook ontzettend lang afscheid kunnen nemen, elke stap in het proces meegemaakt. Vorig jaar, toen we trouwde, hadden we nooit verwacht dat ze nog bij de bruiloft zou zijn, maar dat was ze wel. De hele dag zelfs. En ook op de bruiloft van man’s broertje, twee maanden later, was ze er de hele dag. Die extra tijd ben ik zo dankbaar voor. :heart: En nu is het ook goed, want oma wilde zelf niet meer. Het lange afscheid was zwaar, maar helpt wel. Het is heel anders wanneer iemand plots uit het leven weggetrokken wordt. Maar ik merk wel dat ik moe ben, omdat het rouwen dus eigenlijk al anderhalf jaar duurt. Dus ergens, hoe gek het ook klinkt, is het wel een beetje een opluchting.

Ik ga slapen, morgen weer naar school. Dat vind ik wel lastig, omdat ik vanmiddag plotseling uit de klas weggetrokken werd (man was naar school gekomen). De klas weet ervan, maar ik denk niet dat ik iets kan zeggen zonder tranen.

Welterusten lieverds.
Je mag huilen. Ook in het bijzijn van je klasgenoten. Dat maakt je menselijk, je bent geen robot. :hug:
Ik ben vanavond naar yoga geweest. Pff was een pittige les, morgen op zeker spierpijn.
Ik heb de sportschool overgeslagen gisteren. In plaats daarvan een uur fanatiek aan het schoonmaken geweest. Rest van de week kom ik gewoon niet aan schoonmaken toe!
Vandaag cursus, dus mijn werkdag duurt gewoon 4 uur langer O_O :furious: :O

Gisteren de eerste spuit weer in mijn buik gezet, we gaan weer vol goede moed verder!
Hele huis is brandschoon en opgeruimd.
Fotograaf van makelaar komt zo foto's maken.
Huis komt als goed is deze week nog op Funda en makelaarssite.
Nog even zuigen en de finishing touch en dan ben ik klaar.
Succes Daremanda en mag het snel verkocht worden.

Goedemorgen

Hier een dagje van alles en nog wat, rommeltjes dag :)
Goedemorgen.heb n bestelde tas binnen .kan vanmiddag weg .nu nog even beslissen waar naar toe.
En Drackie.huil maar .laat je tranen maar vloeien.geeft niks. Hoop dat je n goeie dag hebt vandaag.
Ik heb net de bloeduitslagen uit de brievenbus gevist. Lever, gal en nieren geven wat afwijkingen. Verder een inflammatie dus ik hoop niet in de longen. Ik piep en ik kraak een beetje en ben wat kortademig de laatste week. Maar even afwachten want ik voel me verder supergoed.
Oh en ik heb spierpijn in de liezen, au.
Het duurde effe, maar het 'te koop' bord hangt. :cheer2:
prada schreef:
04-10-2017 12:34
Ik heb net de bloeduitslagen uit de brievenbus gevist. Lever, gal en nieren geven wat afwijkingen. Verder een inflammatie dus ik hoop niet in de longen. Ik piep en ik kraak een beetje en ben wat kortademig de laatste week. Maar even afwachten want ik voel me verder supergoed.
Misschien is het een kleinigheidje, laten we het hopen. Je kan ook een ontstekinkje hebben in en spier ofzo, hoeft niet meteen longontsteking te zijn.
Ik hoop dat je je niet druk maakt om iets dat er nog niet is.
Beterschap Prada, komt vast goed. :bigkiss:
Daremanda schreef:
04-10-2017 15:59
Oh, dan kom ik effe de hei over kijken, zien hoe je woont.
Cateautje schreef:
04-10-2017 16:06
Oh, dan kom ik effe de hei over kijken, zien hoe je woont.
Haha, ja prima, zal vandaag of morgen wel op funda staan.
is vast makkelijk te vinden gezien ik best veel info prijsgeef dus ja :facepalm:
Daremanda schreef:
04-10-2017 16:08
Haha, ja prima, zal vandaag of morgen wel op funda staan.
is vast makkelijk te vinden gezien ik best veel info prijsgeef dus ja :facepalm:
Ik zou niet weten waar ik moest beginnen met zoeken, geen behoefte aan ook.
Ik laat jouw privé lekker privé. :)
prada schreef:
04-10-2017 12:34
Beterschap Prada en sterkte
Daremanda schreef:
04-10-2017 15:59
Nu ben ik heel nieuwsgierig hoe je huis eruit ziet op Funda, niet dat ik nu een huis zoek. Ben al blij met mijn huurhuisje in een leuke buurt.
Succes Daramanda met de verkoop..

Prada heb even moeten googelen wat inflammatie is. beterschap.

Hoop dat drackie n naar omstandigheden goeie dag heeft gehad. .

Vind het frisjes .heb vanmiddag n kort loopje gedaan.de eerste keer met de winterjas aan.
sonjavg schreef:
04-10-2017 17:00
Nu ben ik heel nieuwsgierig hoe je huis eruit ziet op Funda, niet dat ik nu een huis zoek. Ben al blij met mijn huurhuisje in een leuke buurt.
Ik kan je wel een link sturen in persoonlijk bericht
ga ik niet openbaar versturen
en ook niet aan iedereen... voor iedereen het gaat vragen...
Cateautje schreef:
04-10-2017 16:05
Misschien is het een kleinigheidje, laten we het hopen. Je kan ook een ontstekinkje hebben in en spier ofzo, hoeft niet meteen longontsteking te zijn.
Ik hoop dat je je niet druk maakt om iets dat er nog niet is.
Beterschap Prada, komt vast goed. :bigkiss:
Oh haha, ik ben wel de laatste die zich druk maakt. Ik hoor het volgende week wel van de chirurg.
Dank voor de lieve berichtjes.

Ik ben zo ontzettend boos op mijn schoonvader. Hij zegt niemand te willen uitsluiten maar doet het vervolgens gewoon toch. Ik probeerde hem al te bellen maar hij neemt niet op. Ik ben er echt even zo ontzettend klaar mee.
Drackie schreef:
04-10-2017 17:35
Dank voor de lieve berichtjes.

Ik ben zo ontzettend boos op mijn schoonvader. Hij zegt niemand te willen uitsluiten maar doet het vervolgens gewoon toch. Ik probeerde hem al te bellen maar hij neemt niet op. Ik ben er echt even zo ontzettend klaar mee.
Vervelend Drackie in deze moeilijke tijd en begrijp je. Hoop dat hij bijtrekt of anders gewoon laten gaan, het kost je alleen maar energie en rust.
Ik had vandaag zoiets raars. Vorige week klaagde een collega dat hij last van migraine - aura's had. Heel vervelend, ik had dat ook wel eens gehad, jaren geleden. Dus ik dacht, ach stakker, ben blij dat ik daar geen last meer van heb.
Dat had ik niet moeten denken.
Vandaag kreeg ik er dus zelf last van. En dat terwijl ik net zo lekker zat te werken.
Raar. Zou er iets is het gebouw hangen dat het triggert?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven