Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
dinsdag 3 oktober 2017 om 21:58
Uiteindelijk was de sedatie eigenlijk niet eens nodig. Ze was nog bij en helder tot op het laatst (ze had alleen nog
maar een lichte sedatie gekregen waarvan ze wat slaperig werd, de bedoeling was om dat op te bouwen maar dat is dus niet meer gebeurd). Ze was heel bang om te stikken (ze had longkanker), maar dat is gelukkig niet gebeurd. Het ging rustig en zonder pijn. Ik ga denk ik zo inderdaad maar douchen voordat ik ga slapen. Goed idee.
maar een lichte sedatie gekregen waarvan ze wat slaperig werd, de bedoeling was om dat op te bouwen maar dat is dus niet meer gebeurd). Ze was heel bang om te stikken (ze had longkanker), maar dat is gelukkig niet gebeurd. Het ging rustig en zonder pijn. Ik ga denk ik zo inderdaad maar douchen voordat ik ga slapen. Goed idee.
drackie wijzigde dit bericht op 03-10-2017 22:41
0.34% gewijzigd
dinsdag 3 oktober 2017 om 23:05
We hebben ook ontzettend lang afscheid kunnen nemen, elke stap in het proces meegemaakt. Vorig jaar, toen we trouwde, hadden we nooit verwacht dat ze nog bij de bruiloft zou zijn, maar dat was ze wel. De hele dag zelfs. En ook op de bruiloft van man’s broertje, twee maanden later, was ze er de hele dag. Die extra tijd ben ik zo dankbaar voor.
En nu is het ook goed, want oma wilde zelf niet meer. Het lange afscheid was zwaar, maar helpt wel. Het is heel anders wanneer iemand plots uit het leven weggetrokken wordt. Maar ik merk wel dat ik moe ben, omdat het rouwen dus eigenlijk al anderhalf jaar duurt. Dus ergens, hoe gek het ook klinkt, is het wel een beetje een opluchting.
Ik ga slapen, morgen weer naar school. Dat vind ik wel lastig, omdat ik vanmiddag plotseling uit de klas weggetrokken werd (man was naar school gekomen). De klas weet ervan, maar ik denk niet dat ik iets kan zeggen zonder tranen.
Welterusten lieverds.
Ik ga slapen, morgen weer naar school. Dat vind ik wel lastig, omdat ik vanmiddag plotseling uit de klas weggetrokken werd (man was naar school gekomen). De klas weet ervan, maar ik denk niet dat ik iets kan zeggen zonder tranen.
Welterusten lieverds.
dinsdag 3 oktober 2017 om 23:43
Het gevoel is dus goed Drackie.ik denk dat jullie er allemaal vrede mee hebben..zo als het gegaan is.
Jullie hielden van haar.dat wist ze. Jullie zijn steeds bij haar geweest en hebben haar gesteund. Je schreef zo liefdevol over haar.
Wees blij dat ze nu ergens is waar ze niet meer moe en ziek is.
Heel veel sterkte de komende tijd.ook voor je man en de overige familie .
Jullie hielden van haar.dat wist ze. Jullie zijn steeds bij haar geweest en hebben haar gesteund. Je schreef zo liefdevol over haar.
Wees blij dat ze nu ergens is waar ze niet meer moe en ziek is.
Heel veel sterkte de komende tijd.ook voor je man en de overige familie .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 4 oktober 2017 om 00:08
Je mag huilen. Ook in het bijzijn van je klasgenoten. Dat maakt je menselijk, je bent geen robot.Drackie schreef: ↑03-10-2017 23:05We hebben ook ontzettend lang afscheid kunnen nemen, elke stap in het proces meegemaakt. Vorig jaar, toen we trouwde, hadden we nooit verwacht dat ze nog bij de bruiloft zou zijn, maar dat was ze wel. De hele dag zelfs. En ook op de bruiloft van man’s broertje, twee maanden later, was ze er de hele dag. Die extra tijd ben ik zo dankbaar voor.En nu is het ook goed, want oma wilde zelf niet meer. Het lange afscheid was zwaar, maar helpt wel. Het is heel anders wanneer iemand plots uit het leven weggetrokken wordt. Maar ik merk wel dat ik moe ben, omdat het rouwen dus eigenlijk al anderhalf jaar duurt. Dus ergens, hoe gek het ook klinkt, is het wel een beetje een opluchting.
Welterusten lieverds.
woensdag 4 oktober 2017 om 07:25
Ik heb de sportschool overgeslagen gisteren. In plaats daarvan een uur fanatiek aan het schoonmaken geweest. Rest van de week kom ik gewoon niet aan schoonmaken toe!
Vandaag cursus, dus mijn werkdag duurt gewoon 4 uur langer
Gisteren de eerste spuit weer in mijn buik gezet, we gaan weer vol goede moed verder!
Vandaag cursus, dus mijn werkdag duurt gewoon 4 uur langer
Gisteren de eerste spuit weer in mijn buik gezet, we gaan weer vol goede moed verder!
woensdag 4 oktober 2017 om 12:34
Ik heb net de bloeduitslagen uit de brievenbus gevist. Lever, gal en nieren geven wat afwijkingen. Verder een inflammatie dus ik hoop niet in de longen. Ik piep en ik kraak een beetje en ben wat kortademig de laatste week. Maar even afwachten want ik voel me verder supergoed.
Oh en ik heb spierpijn in de liezen, au.
woensdag 4 oktober 2017 om 16:05
Misschien is het een kleinigheidje, laten we het hopen. Je kan ook een ontstekinkje hebben in en spier ofzo, hoeft niet meteen longontsteking te zijn.prada schreef: ↑04-10-2017 12:34Ik heb net de bloeduitslagen uit de brievenbus gevist. Lever, gal en nieren geven wat afwijkingen. Verder een inflammatie dus ik hoop niet in de longen. Ik piep en ik kraak een beetje en ben wat kortademig de laatste week. Maar even afwachten want ik voel me verder supergoed.
Ik hoop dat je je niet druk maakt om iets dat er nog niet is.
Beterschap Prada, komt vast goed.
woensdag 4 oktober 2017 om 16:15
woensdag 4 oktober 2017 om 16:58
Beterschap Prada en sterkteprada schreef: ↑04-10-2017 12:34Ik heb net de bloeduitslagen uit de brievenbus gevist. Lever, gal en nieren geven wat afwijkingen. Verder een inflammatie dus ik hoop niet in de longen. Ik piep en ik kraak een beetje en ben wat kortademig de laatste week. Maar even afwachten want ik voel me verder supergoed.
woensdag 4 oktober 2017 om 17:00
Succes Daramanda met de verkoop..
Prada heb even moeten googelen wat inflammatie is. beterschap.
Hoop dat drackie n naar omstandigheden goeie dag heeft gehad. .
Vind het frisjes .heb vanmiddag n kort loopje gedaan.de eerste keer met de winterjas aan.
Prada heb even moeten googelen wat inflammatie is. beterschap.
Hoop dat drackie n naar omstandigheden goeie dag heeft gehad. .
Vind het frisjes .heb vanmiddag n kort loopje gedaan.de eerste keer met de winterjas aan.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 4 oktober 2017 om 17:01
Ik kan je wel een link sturen in persoonlijk bericht
ga ik niet openbaar versturen
en ook niet aan iedereen... voor iedereen het gaat vragen...
woensdag 4 oktober 2017 om 17:26
Oh haha, ik ben wel de laatste die zich druk maakt. Ik hoor het volgende week wel van de chirurg.
woensdag 4 oktober 2017 om 17:35
woensdag 4 oktober 2017 om 18:16
Vervelend Drackie in deze moeilijke tijd en begrijp je. Hoop dat hij bijtrekt of anders gewoon laten gaan, het kost je alleen maar energie en rust.
woensdag 4 oktober 2017 om 19:18
Ik had vandaag zoiets raars. Vorige week klaagde een collega dat hij last van migraine - aura's had. Heel vervelend, ik had dat ook wel eens gehad, jaren geleden. Dus ik dacht, ach stakker, ben blij dat ik daar geen last meer van heb.
Dat had ik niet moeten denken.
Vandaag kreeg ik er dus zelf last van. En dat terwijl ik net zo lekker zat te werken.
Raar. Zou er iets is het gebouw hangen dat het triggert?
Dat had ik niet moeten denken.
Vandaag kreeg ik er dus zelf last van. En dat terwijl ik net zo lekker zat te werken.
Raar. Zou er iets is het gebouw hangen dat het triggert?