Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben letterlijk mijn kantoorpand binnen gewaaid! Van de auto (deur zwiepte open) naar de voordeur kwam er een windvlaag die me vooruit duwde. Collega deed snel de deur voor me open voor ze zowat rollend van het lachen over de grond ging. Straks maar wat lood in mijn schoenen stoppen of zo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik hoop dat je wat hebt kunnen slapen Draakje en dat jij en schoonvader elkaar weer 'vinden'.
Spannend Dare: Trouwjurk ophalen. Veel plezier op stap met je moeder!
Goedemorgen. Nat en wind hier ook.
Kwam hier even om te kijken hoe het met Drackie is. Komt wel goed zo als ik het nu begrijp drackie❤️
Fijne dag .met wat iedereen ook gaat doen.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 05-10-2017 14:34
0.55% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik wilde vandaag bij hem langs gaan, maar hij heeft geen tijd. Ik heb hem maar gemaild, dus ik hoop dat het nu goed is. Ik weet het niet, nog geen reactie. Morgen naar het familieweekend (zo’n handige timing ook) en we rijden met hem mee, dus dan moet het eigenlijk wel weer goed zijn.

Vandaag ga ik shoppen met mijn moeder. Een beetje afleiding zal me goed doen.

En ik ben vijf kilo afgevallen! Gaat goed, zo blij mee. :cheer2:

Veel plezier met het ophalen van je trouwjurk Dare, het komt nu allemaal wel heel dichtbij hè!
Hoop met positieve hoop voor je Drackie dat alles weer goed komt en jullie een leuk familieweekend hebben. Idd wat een timing.
Wat een heerlijk gevoel en :cheer2: blij voor je, gaat heel goed.

Hier nu eindelijk een zonnetje wel wind, de oudste speelt lief in de tuin met vriendinnetjes. Zelf binnen met de jongste die bezig is met het ontdekken van lopen en kasten open maken.
Jurk is binnen.
Ik merk nu dat de zenuwen wel beginnen te komen, met nog maar 12 dagen op de teller. Pff.
Al die stress steeds bij alles.
Daremanda schreef:
05-10-2017 16:25
Jurk is binnen.
Ik merk nu dat de zenuwen wel beginnen te komen, met nog maar 12 dagen op de teller. Pff.
Relax!!! Het is trouwen, geen strafmaatregel. Geniet van het vooruitzicht en droom van een mooie dag. :)
Daremanda schreef:
05-10-2017 16:25
Jurk is binnen.
Ben nu heeeeeeel nieuwgierig :lol: maar geef maar een tipje van de sluier na alle stress en trouwerij :) Sterkte ermee..
Cateautje schreef:
05-10-2017 17:00
Relax!!! Het is trouwen, geen strafmaatregel. Geniet van het vooruitzicht en droom van een mooie dag. :)
Ja, maar ik vind het best wel spannend haha, moet het een beetje loslaten! :D
sonjavg schreef:
05-10-2017 17:01
Ben nu heeeeeeel nieuwgierig :lol: maar geef maar een tipje van de sluier na alle stress en trouwerij :) Sterkte ermee..
Ik zal zien of ik na de bruiloft (en huwelijksreis lol) een mooie foto van ons samen kan delen :)
volgens mij zijn we mooi samen. :heart:
Dacht dat ik verse Peterselie had gekocht (zo'n plantje), maar het bleek Koriander te zijn. Daar kwam ik pas achter toen ik het fijn ging hakken en ik onmiddellijk een zeepgeur rook. Mijn Peterselie buiten was helaas ter ziele.
Everything you see I owe to spaghetti!
[quote=Daremanda post_id=27629797 time=1507213555 user_id=304057]
Jurk is binnen.

Ach, al gaat er van alles mis, je zult een leuke dag hebben.
En het is goedkoper dan een samenlevingscontract ;-)
Daremanda schreef:
05-10-2017 17:33
Ja, maar ik vind het best wel spannend haha, moet het een beetje loslaten! :D
Ik schreef het eerder al: als bruid moest ik als een haas de dag voordien tijdens mijn lunchpauze nog schoenen gaan kopen. En diezelfde avond logeerden we bij de ouders van man want we trouwden in dat stadje. Ideaal moment om onze stamkroeg te bezoeken en dat werd leuk en laat. Schoonmoeder was helemaal in de stress om 10 uur 's ochtends en stormde onze kamer binnen: 'Weten jullie wel dat jullie vandaag trouwen :@@: !' Man: ' Ja hoor mama maar dat is toch pas om 16.30 ?' Je kon me bij elkaar vegen. En ik zat keurig om 13 uur bij de kapper en we hebben een heerlijk feestweekend gehad!
Edit: de dag na de feitelijke ceremonie hadden we een receptie met aansluitend avondfeest. Toen ik uit de auto stapte bij de receptielocatie besefte ik dat ik mijn bruidsboeket niet meegenomen had en tegelijk begon het heel hard te regenen. Was het enige 'stress' moment wat ook nergens nodig voor was geweest: Zus had een plu en schoonvader haalde mijn bruidsboeket dat vervolgens op een tafel lag omdat ik handen aan het schudden was :-D
Annapicobella schreef:
05-10-2017 22:25
Dacht dat ik verse Peterselie had gekocht (zo'n plantje), maar het bleek Koriander te zijn. Daar kwam ik pas achter toen ik het fijn ging hakken en ik onmiddellijk een zeepgeur rook. Mijn Peterselie buiten was helaas ter ziele.
Het staat hier allebei nog in de tuin, zo lekker koriander, maar ik heb geen last van zeepsmaak, heb het goede gen wat dat betreft
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Bij mij stonden alle kruiden in een zinken teil in de tuin en alles is nu verzopen, misschien volgensd jaar een gaatje onderin boren :-D
herfstappeltaart schreef:
06-10-2017 07:32
Bij mij stonden alle kruiden in een zinken teil in de tuin en alles is nu verzopen, misschien volgensd jaar een gaatje onderin boren :-D
:rofl:
Zonde van het werk wat je er mee gehad hebt.
Peterselie wilde het hier het hele jaar niet doen :( Stom! Maar dan nog nooit zoveel bieslook gehad!!

Heerlijk! Laatste dagje werken! Weekend!!!
herfstappeltaart schreef:
06-10-2017 07:32
Dat probleem had ik ook!
Kerstboom met kluit in grote pot was toch doodgegaan, dus dacht ik, kan ik mooi kruiden in die pot kweken. Maar na een paar fikse regenbuien stond er meer water in de pot dan plant. Door een onhandige rand kon ik het water ook niet uit de pot gieten, dus dat was het einde van mijn kruiden.
Oudblond schreef:
05-10-2017 23:06
Ik schreef het eerder al: als bruid moest ik als een haas de dag voordien tijdens mijn lunchpauze nog schoenen gaan kopen. En diezelfde avond logeerden we bij de ouders van man want we trouwden in dat stadje. Ideaal moment om onze stamkroeg te bezoeken en dat werd leuk en laat. Schoonmoeder was helemaal in de stress om 10 uur 's ochtends en stormde onze kamer binnen: 'Weten jullie wel dat jullie vandaag trouwen :@@: !' Man: ' Ja hoor mama maar dat is toch pas om 16.30 ?' Je kon me bij elkaar vegen. En ik zat keurig om 13 uur bij de kapper en we hebben een heerlijk feestweekend gehad!
Edit: de dag na de feitelijke ceremonie hadden we een receptie met aansluitend avondfeest. Toen ik uit de auto stapte bij de receptielocatie besefte ik dat ik mijn bruidsboeket niet meegenomen had en tegelijk begon het heel hard te regenen. Was het enige 'stress' moment wat ook nergens nodig voor was geweest: Zus had een plu en schoonvader haalde mijn bruidsboeket dat vervolgens op een tafel lag omdat ik handen aan het schudden was :-D
Wat een mooi verhaal :heart:
Oudblond schreef:
05-10-2017 23:06
Inderdaad mooi en bijzonder verhaal die altijd zal bij blijven
Goedemorgen dames.

Fijne vrijdag op deze bij ons dan natte en koude grijze morgen
Mogge op deze grijze dag.

Tuurlijk zijn jullie een mooi stel op jullie grote dag .daremanda. Zou ook zenuwachtig zijn hoor.

Ik kan niet zo goed met planten.en ook niet met kruiden. Ligt ook aan het huis.ik heb n oud huis.geen doorzon woning .

Fijne dag.
Wat heerlijk; een hele nacht doorgeslapen! Wel met regen op de ramen wakker geworden en wat een luxe om te weten dat ik er niet uit hoef of door de regen moet.
Everything you see I owe to spaghetti!
Goedemorgen,

Ik voel me hartstikke ziek. :nut: Ik heb me afgemeld voor school, maar ik heb eigenlijk alsnog geen tijd om in bed te liggen. Lekker onhandige timing.

Fijne dag allemaal.
Sonja hoe is het nu met je tante.boekt ze al enige vooruitgang?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven