Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
sonjavg schreef:
02-10-2017 11:26
Fijne vrolijkheid Cateautje en sterkte Filee met zenuwachtigheid

Waarom, waarom heb ik na het wassen nu steeds van 1 paar sokken maar 1 sok over :cry:
Ik ken dat probleem. Daarom heb ik alleen maar dezelfde soort sokken, zodat het niet opvalt als er een of twee per wasbeurt verdwijnen.

Helaas moet ik elke drie maanden wel weer opnieuw sokken kopen omdat ze gewoon verdwijnen. Ik verdenk de wasmachine en de honden van soknapping.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 02-10-2017 11:28
16.74% gewijzigd
Succes filee!

Haha, sonja dat heb ik hier gelukkig nooit. Wasmachine is geen sokken eter.
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
02-10-2017 11:27
Ik ken dat probleem. Daarom heb ik alleen maar dezelfde soort sokken, zodat het niet opvalt als er een of twee per wasbeurt verdwijnen.

Helaas moet ik elke drie maanden wel weer opnieuw sokken kopen omdat ze gewoon verdwijnen. Ik verdenk de wasmachine en de honden van soknapping.
We hebben gewone sokken en enkelsokjes. In verschillende kleur en met motief.

Vanmorgen maar mijn oudste een witte sok met witte bloemetjes motief aangedaan en een witte sok zonder motief :)
FiIee schreef:
02-10-2017 08:29
Dat zijn een soort gebakjes! Van die kleverige gesuikerde drollen.

Jaaaaa in 1x goed. Drollen zijn bolussen. Een gedraaid brooddeegje met bruine suiker. Na het bakker kleverig idd. En het lijkt op z'n bijnaam :proud:
sonjavg schreef:
02-10-2017 11:26
Fijne vrolijkheid Cateautje en sterkte Filee met zenuwachtigheid

Waarom, waarom heb ik na het wassen nu steeds van 1 paar sokken maar 1 sok over :cry:
Heb n hele la vol eenlingen. Weet nooit waar ze blijven.heel af en toe vind ik er een terug . snap dr niks van😡
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
herfstappeltaart schreef:
02-10-2017 11:47
Jaaaaa in 1x goed. Drollen zijn bolussen. Een gedraaid brooddeegje met bruine suiker. Na het bakker kleverig idd. En het lijkt op z'n bijnaam :proud:
Ik kwam even niet op het woord bolussen, maar zag inderdaad die bruine, plakkerige gebakjes in drolvorm voor mij.
Sterkte met wat je moet gaan doen Filee.
Die sokken, dat doet het sokkenmonster. Die wacht tot je de bewaarde eenlingen dan toch maar weggooit, en dan brengt hij het andere deel van het paar terug
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
02-10-2017 11:51
Sterkte met wat je moet gaan doen Filee.
Die sokken, dat doet het sokkenmonster. Die wacht tot je de bewaarde eenlingen dan toch maar weggooit, en dan brengt hij het andere deel van het paar terug
Daarom heb ik geen sokken met motiefjes meer. Ik heb alleen maar zwarte enkelsokken. Daarvan valt het niet op als er eentje kwijt is.
Hm ook bij zwarte enkelsokken valt het wel op wanneer je er maar 1 aantrekt hoor. :biggrin:
polonaise schreef:
02-10-2017 11:54
Hm ook bij zwarte enkelsokken valt het wel op wanneer je er maar 1 aantrekt hoor. :biggrin:
Ja duh...

Ik trek er natuurlijk wel twee aan, maar geen idee of het hetzelfde paar was of niet.
goh echt! :worship:
@Prada, als je zin hebt in een spellenclubavond. Morgenavond wordt er in de Calypso gespeeld
O verrek kom ik ook een spijkerbroek tegen in de was van mijn oudste, maar die had ze toch vanochtend aan? ze heeft maar eentje van dit merk, normaal veel te duur, maar was toen in de aanbieding. Hahahaha als ik nu die sokken eens tegenkom :)

Verder, dit is mijn tweede was. Nu een gekleurd gedaan en een witte, zo nog een gekleurde want mijn wasmachine inhoud is vrij klein en dan eindelijk klaar. Dan alles in de droger, buiten te nat. Zo ook boodschappen doen.. natuurlijk met mijn schattige vierwieler.
nlies schreef:
02-10-2017 11:58
@Prada, als je zin hebt in een spellenclubavond. Morgenavond wordt er in de Calypso gespeeld
Dan kan ik niet, dan ben ik naar de yogaschool. Maar lief dat je aan me denkt.
Ik zie er kennelijk moe en/of dorstig uit, ik krijg telkens voorrang bij de koffieautomaat op mijn werk.
aviv_13 schreef:
02-10-2017 15:25
Ik zie er kennelijk moe en/of dorstig uit, ik krijg telkens voorrang bij de koffieautomaat op mijn werk.
Misschien omdat juist die ene keer net de automaat is schoongemaakt of bijgevuld ;-) Koffieautomaat heeft voor mij niet. Een keer vanuit wat genomen en nooit meer...

Hier nu thuis met de meiden, net gekletst over de schooldag van de oudste. Altijd heel boeiend en zo veel te kletsen heeft ze er over :-D

Zo eten koken, lekker aan de ovenschotel met gehakt en bladerdeeg, voor de jongste een prakje aardappelen, bloemkool en vissticks.
aviv_13 schreef:
02-10-2017 15:25
Of heel agressief :-D
nlies schreef:
02-10-2017 16:09
Nu krijg ik Toren-C visioenen :lol:
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik heb koude handen en voeten.sokken aangetrokken .twee dezelfde 😂 handschoenen is natuurlijk n beetje vreemd in de woonkamer. Stop ze maar onder mijn oksels.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
nlies schreef:
02-10-2017 16:09
:whip:
Ik had lekkere stamppot andijvie gemaakt met vegaworst erbij. Bleek ik de vegaworst niet goed te hebben doorgewarmd. Dus die moesten nog even verder worden opgewarmd terwijl de stamppot koud lag te worden op onze borden. Dat was dus worsten na de maaltijd.

Overigens ben ik heel boos op die knul die mijn dochter op een vervelende manier gedumpt heeft! :swear: Dus mijn dochter had wel een hartverwarmende hap nodig om erbovenop te komen!
chrisjoh schreef:
02-10-2017 17:43
Ik heb koude handen en voeten.sokken aangetrokken .twee dezelfde 😂 handschoenen is natuurlijk n beetje vreemd in de woonkamer. Stop ze maar onder mijn oksels.
ik zit onder een wollen plaid :D
chrisjoh schreef:
02-10-2017 17:43
Ik lig onder mijn dekentje met mouwen te laptoppen.
Heerlijk!!

Vandaag ziekenhuis gebeld. Morgen weer echo, en dan weer verder proberen. Op naar iui 2. Hopen dat het nu wel lukt!
Hier op de bank met heel veel kussens, rood wijntje, kaasblokjes en Netflix

Fijne avond
sonjavg schreef:
02-10-2017 20:47
Hier op de bank met heel veel kussens, rood wijntje, kaasblokjes en Netflix

Fijne avond
Ouwe zuiplap ;-) Ik wilde van de week Netflix voor de winter opzeggen omdat er nu best leuke programma's op televisie zijn. Maar ze hadden weer goede docu's toegevoegd dus ik blijf maar lid.
Vandaag mijn tablet binnengekregen dus dan kan ik eens in bed kijken, laptop vind ik daar te onhandig voor en die wordt te warm aan mijn benen.

Cateau, :hug: Deze voor jou na je openhartige pijnlijke ontboezeming elders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven