Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
maandag 2 oktober 2017 om 11:27
Ik ken dat probleem. Daarom heb ik alleen maar dezelfde soort sokken, zodat het niet opvalt als er een of twee per wasbeurt verdwijnen.
Helaas moet ik elke drie maanden wel weer opnieuw sokken kopen omdat ze gewoon verdwijnen. Ik verdenk de wasmachine en de honden van soknapping.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 02-10-2017 11:28
16.74% gewijzigd
maandag 2 oktober 2017 om 11:32
We hebben gewone sokken en enkelsokjes. In verschillende kleur en met motief.FiIee schreef: ↑02-10-2017 11:27Ik ken dat probleem. Daarom heb ik alleen maar dezelfde soort sokken, zodat het niet opvalt als er een of twee per wasbeurt verdwijnen.
Helaas moet ik elke drie maanden wel weer opnieuw sokken kopen omdat ze gewoon verdwijnen. Ik verdenk de wasmachine en de honden van soknapping.
Vanmorgen maar mijn oudste een witte sok met witte bloemetjes motief aangedaan en een witte sok zonder motief
maandag 2 oktober 2017 om 11:48
Heb n hele la vol eenlingen. Weet nooit waar ze blijven.heel af en toe vind ik er een terug . snap dr niks van
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 2 oktober 2017 om 11:48
Ik kwam even niet op het woord bolussen, maar zag inderdaad die bruine, plakkerige gebakjes in drolvorm voor mij.herfstappeltaart schreef: ↑02-10-2017 11:47Jaaaaa in 1x goed. Drollen zijn bolussen. Een gedraaid brooddeegje met bruine suiker. Na het bakker kleverig idd. En het lijkt op z'n bijnaam![]()
maandag 2 oktober 2017 om 11:51
maandag 2 oktober 2017 om 11:52
Daarom heb ik geen sokken met motiefjes meer. Ik heb alleen maar zwarte enkelsokken. Daarvan valt het niet op als er eentje kwijt is.
maandag 2 oktober 2017 om 12:10
O verrek kom ik ook een spijkerbroek tegen in de was van mijn oudste, maar die had ze toch vanochtend aan? ze heeft maar eentje van dit merk, normaal veel te duur, maar was toen in de aanbieding. Hahahaha als ik nu die sokken eens tegenkom
Verder, dit is mijn tweede was. Nu een gekleurd gedaan en een witte, zo nog een gekleurde want mijn wasmachine inhoud is vrij klein en dan eindelijk klaar. Dan alles in de droger, buiten te nat. Zo ook boodschappen doen.. natuurlijk met mijn schattige vierwieler.
Verder, dit is mijn tweede was. Nu een gekleurd gedaan en een witte, zo nog een gekleurde want mijn wasmachine inhoud is vrij klein en dan eindelijk klaar. Dan alles in de droger, buiten te nat. Zo ook boodschappen doen.. natuurlijk met mijn schattige vierwieler.
maandag 2 oktober 2017 om 15:44
Misschien omdat juist die ene keer net de automaat is schoongemaakt of bijgevuld
Hier nu thuis met de meiden, net gekletst over de schooldag van de oudste. Altijd heel boeiend en zo veel te kletsen heeft ze er over
Zo eten koken, lekker aan de ovenschotel met gehakt en bladerdeeg, voor de jongste een prakje aardappelen, bloemkool en vissticks.
maandag 2 oktober 2017 om 18:44
Ik had lekkere stamppot andijvie gemaakt met vegaworst erbij. Bleek ik de vegaworst niet goed te hebben doorgewarmd. Dus die moesten nog even verder worden opgewarmd terwijl de stamppot koud lag te worden op onze borden. Dat was dus worsten na de maaltijd.
Overigens ben ik heel boos op die knul die mijn dochter op een vervelende manier gedumpt heeft!
Dus mijn dochter had wel een hartverwarmende hap nodig om erbovenop te komen!
Overigens ben ik heel boos op die knul die mijn dochter op een vervelende manier gedumpt heeft!
maandag 2 oktober 2017 om 19:02
Ik lig onder mijn dekentje met mouwen te laptoppen.
Heerlijk!!
Vandaag ziekenhuis gebeld. Morgen weer echo, en dan weer verder proberen. Op naar iui 2. Hopen dat het nu wel lukt!
maandag 2 oktober 2017 om 20:56
Ouwe zuiplap
Vandaag mijn tablet binnengekregen dus dan kan ik eens in bed kijken, laptop vind ik daar te onhandig voor en die wordt te warm aan mijn benen.
Cateau,