Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Drackie schreef:
03-11-2017 22:09
Ik heb een klein handje genomen. Dat voelde al als een overwinning. :cheer2:

Maar jij doet het ook echt super hoor! Zo’n maagverkleining is echt niet niks!
Goed van je. En goed ook dat je het als een overwinning voelt. Nee het is niet niks inderdaad maar ik ben er nog steeds heel blij mee, dat dan weer wel. Het afvallen gaat niet zo snel als bij vele anderen maar ik kwam dan ook niet van de 120 of meer. Dus dan val je langzamer af maar wel beter voor je vel.
Ik roep even! :shout:

Wat gaan jullie doen vandaag?

Ik heb huildag denk ik, ben gister gebroken bij de psych (ik was al stuk maar gesprek deed me over de rand duwen; beseffen dat ik echt een masker ophad), nu weekend overleven en volgende week weer aan de medicijnen.

Wel een was aan het draaien en maak vanavond lasagne :)

Fijne dag allemaal. :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Och Hawelry toch. Net getrouwd, heerlijke huwelijksreis en ook nog zoveel te verwerken.

Lasagna...ik wil het! Maar niet verstandig nog. Dan wil ik alleen nog maar meer meer meer. :)

Ik ga vanavond met mijn dochter naar Museumnacht.
Everything you see I owe to spaghetti!
O, is museumnacht dit weekend? Leuk, ben ik 1 keer geweest, was erg leuke ervaring. :) Veel plezier.

Ach, komt wel weer goed. :)
Hawelry schreef:
04-11-2017 10:09

Ik heb huildag denk ik, ben gister gebroken bij de psych (ik was al stuk maar gesprek deed me over de rand duwen; beseffen dat ik echt een masker ophad), nu weekend overleven en volgende week weer aan de medicijnen.

Ach lieverd toch. Voor wat het waard is :hug:
Annapicobella schreef:
04-11-2017 12:38
Och Hawelry toch. Net getrouwd, heerlijke huwelijksreis en ook nog zoveel te verwerken.

Lasagna...ik wil het! Maar niet verstandig nog. Dan wil ik alleen nog maar meer meer meer. :)

Ik ga vanavond met mijn dochter naar Museumnacht.
Heel veel plezier Anna, leuk met je dochter op stap.
Hawelry schreef:
04-11-2017 10:09

Sterkte Hawelry, 't is jammer dat je weer aan de medicijnen moet, maar ik hoop dat het je helpt.
Ik hoop ook dat je Jan genieten van de lasagne, zelfgemaakte vind ik 't lekkerst, maar ook lastig om te maken. Laat ik graag over aan mijn dochter. Net als pannenkoeken, die heeft ze heerlijk gebakken gisteren.
Hal, ik slikte al 20 jaar AD en heb het een paar weken geleden afgebouwd. Ik werd er niet vrolijker of gelukkiger van en was een ontevreden nukkig mens die alleen maar aan het piekeren was. Dus ben ik er weer mee begonnen en ik voel me weer een heerlijk, tevreden en een gelukkig mens. Nou als ik daarvoor dat pilletje moet slikken dan doe ik dat met liefde en plezier dus zie het niet als falen.
Ik zei dat tegen de huisarts in eerste instantie ook dat ik gefaald had maar die heeft me dat mooi uit mijn hoofd gepraat.
Sommige spoken uit het verleden gaan nooit meer weg maar ik kan ze wel op afstand houden zo.
Dank Prada, ja heb 4,5 maand zonder gedaan.
Ik slik alleen wel meer dan alleen anti-depressiva, maar idee is hetzelfde.

Mijn bui is nu omgeslagen dat ik boos ben op de hele wereld en iedereen en ik houd iedereen op afstand. Ik weet dat het puur komt uit machteloosheid van het verdriet/pijn/etc.

Achja, maak het morgen wel goed met man, vandaag kan hij niks goed doen in mijn ogen. Alleen in de weg zitten/staan/lopen/ademen/zijn
Hawelry schreef:
04-11-2017 16:08
Dank Prada, ja heb 4,5 maand zonder gedaan.
Ik slik alleen wel meer dan alleen anti-depressiva, maar idee is hetzelfde.

Mijn bui is nu omgeslagen dat ik boos ben op de hele wereld en iedereen en ik houd iedereen op afstand. Ik weet dat het puur komt uit machteloosheid van het verdriet/pijn/etc.

Achja, maak het morgen wel goed met man, vandaag kan hij niks goed doen in mijn ogen. Alleen in de weg zitten/staan/lopen/ademen/zijn
Als je je daar zo bewust van bent, kan je dan niet wat meer je best doen voor hem?
Cateautje schreef:
04-11-2017 16:10
Als je je daar zo bewust van bent, kan je dan niet wat meer je best doen voor hem?
Ja, dacht ik ook net aan. Ik ga het zo goedmaken :)
(ik ben wel al hele dag voor hem in de weer, en hij doet maar niks voor mij dus dat betreft heeft hij niks te klagen hoor. - Al hele dag thee/koffie voor hem aan het zetten, eten gemaakt etc.)
Hawelry schreef:
04-11-2017 16:12
Ja, dacht ik ook net aan. Ik ga het zo goedmaken :)
(ik ben wel al hele dag voor hem in de weer, en hij doet maar niks voor mij dus dat betreft heeft hij niks te klagen hoor. - Al hele dag thee/koffie voor hem aan het zetten, eten gemaakt etc.)
Het is natuurlijk geen kwestie van uitruilen, een andere keer doet hij weer van alles voor jou, komt goed. Ik ben blij dat je er iets aan doet, want het is al zulk slecht weer buiten en dat moet je binnen niet hebben. :)
Cateautje schreef:
04-11-2017 16:14
Het is natuurlijk geen kwestie van uitruilen, een andere keer doet hij weer van alles voor jou, komt goed. Ik ben blij dat je er iets aan doet, want het is al zulk slecht weer buiten en dat moet je binnen niet hebben. :)
:thumbsup:
Sterkte Hawel. Het klinkt alsof je het behoorlijk zwaar hebt. Ik hoop dat de medicijnen hun werk gaan doen. :hug:

Ik heb zo’n heerlijke dag vandaag. Ik geniet zo intens van het lekker thuis zijn met man. Lekker bankhangen, tv kijken, kopje thee erbij. Net ook het tijdschrift Smult maar eens opengeslagen en stonden erg lekkere dingen in. Nu is man met zijn hoofd op mijn schoot in slaap gevallen en poes ligt ernaast. Heerlijk. Het herfstweer maakt me blij, het vroege donker maakt me blij. En dat is raar, want ik ben zo gek op de zon en ik haat kou en regen? Maar ik heb echt behoefte aan coconnen en dat het vaker regent maakt niet uit als je niks hoeft. Ik kijk ook zo uit naar de feestdagen. :heart:
drackie wijzigde dit bericht op 04-11-2017 18:40
0.14% gewijzigd
inmiddels goed gemaakt met man, hij lijdt ook onder mijn lijden helaas :(

Ik ben lasagne aan het maken, op de manier dat man het het lekkerst vindt. Dus probeer echt wel lief te zijn. :heart:

Fijne avond allemaal :cheer2:
Fijne avond Hal, komt allemaal wel goed :lips:

Lekker zo hey Drackie, klinkt alsof je heerlijk aan het genieten bent. Fijn voor je. Ik ga eens lekker een dutje doen of nou ja, een uurtje op bed naar de radio luisteren. Daaraan heb ik nog steeds behoefte ook al zijn de longen super vooruit gegaan. Het blijft toch een impact hebben. Maar het is ook wel lekker met dit weer.
Hawelry n slechte dag lees ik hoop dat je je snel beter voelt : :hug:

Drackie juist n hele fijne dag. blij voor je.

En Prada blijft het ook helemaal goed doen. Fijn meid ,

En ja buiten os het akelig weer .maar binnen lekker knus. tafel afgeruimd.afwas klaar hier.
Straks kassa kijken.wat er verder nog op T.V komt weet ik niet.maar kan altijd gaan lezen .minstens zo leuk .
Fijn weekend allen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Jij ook een fijn weekend Chrisjoh :lips:
Ik kijk ‘Oh wat een jaar!’ Leuk programma, en deze week een jaar waarover ik tenminste ook het e.e.a. weet (2001). Daarna gaan we De Kwis kijken.
Ik kijk ook, leuk inderdaad. Memories.
Heb ook naar Oh wat een jaar gekeken, want mijn dochter is ziek geworden dus uitstapje afgelast. Hoop dat ze zich snel weer beter voelt.
Ik zag in dat programma nog van die hoge witte schoenen die jij bedoelde Drackie en moest aan je denken.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ja leuk he. :proud: Ik hoop zo dat ze snel binnen komen! (Ik heb ze op Ali besteld, dus duurt even.)

Vervelend van je dochter, beterschap voor haar!
Amai se, het begon hier net te klappen en nu komt de hagel met bakken naar beneden. De straten en de daken zijn gewoon wit.
Ik ga even mijn koffie opdrinken en dan alvast spaghettisaus maken voor vanavond.

Ik moest ook aan Drackie denken bij die schoenen Anna. Beterschap voor je dochter, hoe oud is ze?
op de weeronline noemen ze het motregen, ik noem het hagel, vast dezelfde bui als bij jou Prada
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
05-11-2017 12:20
op de weeronline noemen ze het motregen, ik noem het hagel, vast dezelfde bui als bij jou Prada
Dat zou heel goed kunnen. Wat een bui was dat zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven