Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
05-11-2017 12:01
Amai se, het begon hier net te klappen en nu komt de hagel met bakken naar beneden. De straten en de daken zijn gewoon wit.
Ik ga even mijn koffie opdrinken en dan alvast spaghettisaus maken voor vanavond.

Ik moest ook aan Drackie denken bij die schoenen Anna. Beterschap voor je dochter, hoe oud is ze?
Hier ook alweer donker, dus alweer een flinke bui zo direct. Gaat wat beter met dochterlief, maar nog wel in bed. Ze is 32 en woont met haar man en kind in een andere stad. Ik ga zo direct denk ik maar een Dahlsoep (rode linzen) maken, ruikt het lekker Indiaas hier.
Everything you see I owe to spaghetti!
Fijn dat het wat beter met haar gaat Anna. Nooit leuk als je kind of kleinkind ziek is. Ook lekker Dahlsoep. Dat vind ik juist zo heerlijk van die gerechten, dat je huis zo lekker gaat ruiken.
Zo nu gaat het hier ook loos met hagel.
aviv_13 schreef:
05-11-2017 19:05
Zo nu gaat het hier ook loos met hagel.
Ha, krijg jij ook je deel. Hoe is het met Caaf?
Caafje is nog steeds snotterig helaas, ondanks de tweede antibioticakuur. Maar de kuur duurt nog 10 dagen, wie weet slaat het toch nog aan.

We hebben een nieuwe bank gekocht, bij de Ikea. Mocht ook wel, de vorige is zo'n 15 jaar oud en helemaal op. We gaan 'm zelf in elkaar zetten omdat dat relatief duur is om dat te laten doen en erg simpel volgens de Ikea-meneer. Maar er zijn zoveel dozen en dingetjes dat ik eigenlijk daar helemaal geen zin in heb. Dom dat ik me heb laten ompraten, ik had dat gewoon voor moeten betalen!
aviv_13 schreef:
05-11-2017 21:57
Caafje is nog steeds snotterig helaas, ondanks de tweede antibioticakuur. Maar de kuur duurt nog 10 dagen, wie weet slaat het toch nog aan.

We hebben een nieuwe bank gekocht, bij de Ikea. Mocht ook wel, de vorige is zo'n 15 jaar oud en helemaal op. We gaan 'm zelf in elkaar zetten omdat dat relatief duur is om dat te laten doen en erg simpel volgens de Ikea-meneer. Maar er zijn zoveel dozen en dingetjes dat ik eigenlijk daar helemaal geen zin in heb. Dom dat ik me heb laten ompraten, ik had dat gewoon voor moeten betalen!
:rofl: Die zag het natuurlijk zelf ook niet zitten. Heel veel succes alvast.
prada schreef:
05-11-2017 22:07
:rofl: Die zag het natuurlijk zelf ook niet zitten. Heel veel succes alvast.
Ik werk tegenover een Ikea en kijk op het parkeerdek. Erg, maar ik lig zo vaak dubbel om mensen die een veel te groot iets of veel te veel meuk in een te kleine auto proberen te stouwen :devil:
Wij waren vandaag in BE en een aantal keren een fikse hagelbui met loeiharde wind! Natuurlijk ook net toen we op de begraafplaats waren (wij waren 1 november niet vrij, dus vandaag met schoonvader gegaan).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
@ Aviv, was jij nog geen forummer hier toen er een heel topic gewijd was aan het in elkaar zetten van een IKEA bank? Hij wordt nu nog genoemd als je vraagt naar het meest vermakelijke topic
(doe eerst die bank maar voor je dat topic zoekt, anders begin je er niet meer aan )
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
05-11-2017 22:43
@ Aviv, was jij nog geen forummer hier toen er een heel topic gewijd was aan het in elkaar zetten van een IKEA bank? Hij wordt nu nog genoemd als je vraagt naar het meest vermakelijke topic
(doe eerst die bank maar voor je dat topic zoekt, anders begin je er niet meer aan )
Dat was een pareltje! Die TO schreef zo leuk!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
foutje (omdat ik dat topic zat te zoeken, maar niet kan vinden)
Helaas voor jullie ik kan niet zo'n mooi topic maken want de driezitsbank zit in elkaar. De tweezitter komt morgen wel.
En dan hopen dat ik snel de oude banken kwijt kan bij gratis af te halen of de kringloop. Ik ben niet klein behuisd, maar vier banken is wel veel.
aviv_13 schreef:
05-11-2017 23:42
Helaas voor jullie ik kan niet zo'n mooi topic maken want de driezitsbank zit in elkaar. De tweezitter komt morgen wel.
En dan hopen dat ik snel de oude banken kwijt kan bij gratis af te halen of de kringloop. Ik ben niet klein behuisd, maar vier banken is wel veel.
Fijn dat de eerste bank gelukt is, moet het met de tweede ook wel goedkomen. Vergat ik nog te zeggen daarstraks, hopelijk komt het goed met Caaf.
:shout: Fijne nieuwe week!!

Waar is Filee??
Kon vanochtend slecht wakker worden. Heb geloof ik wel 10 x gesnoozed. En toen nog geen zin. Maar zin gemaakt. Alle beddengoed in de was, ikzelf onder de douche, haar wassen en toen was de zin er toch. :)
Nu hangt de was al aan de droogrekken, ga ik straks mijn bed lekker opmaken en zo mijzelf ook maar en dan een sessie bij de psycholoog.

Over die banken: zat hier ook ooit met 4 banken ivm wisseling oud naar nieuw. Gratis opgehaald is een goede site al merkte ik wel dat ook daar weirdo's zitten. Niet op mijn oude bank dus!
Pfff, ik wil douchen, maar ik wacht op een pakketje. Zo irritant is dat hè. Als het goed is, duurt het nog max. een uur. Het is nogal zwaar (kattengrit en voer) dus ik wil niet het risico lopen dat ik het ergens anders op moet halen.
Drackie schreef:
06-11-2017 13:43
Pfff, ik wil douchen, maar ik wacht op een pakketje. Zo irritant is dat hè. Als het goed is, duurt het nog max. een uur. Het is nogal zwaar (kattengrit en voer) dus ik wil niet het risico lopen dat ik het ergens anders op moet halen.
En altijd komen 'ze' als je net uitgekleed staan om te gaan douchen... :) Nog een uurtje geduld dus maar.
Ik ben uiteindelijk toch gaan douchen toen ze er na een uur nog niet waren. En daar ben ik blij om, want ze zijn er nog steeds niet. :nut:
Pff, stomme bezorger is er nog steeds niet. Blij dat ik niet gewacht heb.
Ola dames, ik ben ook weer terug in het land van de levenden. Ik had weer is een astma aanval waarbij ik opgenomen moest worden in het ziekenhuis, jeeej. Gelukkig ben ik lekker weer thuis
De hond van mijn dochter heeft overgegeven op mijn vloerkleed, :pukey: :puppy:
Maar ik ben niet boos want ze kan er niets aan doen en het is zooooooo'n lieverd :heart:
Dus nu maar op zoek naar een fles tapijtreiniger.
Bjort schreef:
06-11-2017 18:35
Ola dames, ik ben ook weer terug in het land van de levenden. Ik had weer is een astma aanval waarbij ik opgenomen moest worden in het ziekenhuis, jeeej. Gelukkig ben ik lekker weer thuis
Oeps, dat is niet niks Bjort, blij dat je er weer bent!
aviv_13 schreef:
06-11-2017 18:44
Ben blij weer terug te zijn :cheer:
goed dat je er weer bent Bjort
twilight84 schreef:
06-11-2017 07:22
:shout: Fijne nieuwe week!!

Waar is Filee??
Filee gaat stoppen met het forum, want het is weinig meer aan :byee:
aviv_13 schreef:
06-11-2017 18:44

He bah zeg.....Gelukkig ben je er weer,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven