Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
zondag 5 november 2017 om 13:38
Hier ook alweer donker, dus alweer een flinke bui zo direct. Gaat wat beter met dochterlief, maar nog wel in bed. Ze is 32 en woont met haar man en kind in een andere stad. Ik ga zo direct denk ik maar een Dahlsoep (rode linzen) maken, ruikt het lekker Indiaas hier.prada schreef: ↑05-11-2017 12:01Amai se, het begon hier net te klappen en nu komt de hagel met bakken naar beneden. De straten en de daken zijn gewoon wit.
Ik ga even mijn koffie opdrinken en dan alvast spaghettisaus maken voor vanavond.
Ik moest ook aan Drackie denken bij die schoenen Anna. Beterschap voor je dochter, hoe oud is ze?
Everything you see I owe to spaghetti!
zondag 5 november 2017 om 21:57
Caafje is nog steeds snotterig helaas, ondanks de tweede antibioticakuur. Maar de kuur duurt nog 10 dagen, wie weet slaat het toch nog aan.
We hebben een nieuwe bank gekocht, bij de Ikea. Mocht ook wel, de vorige is zo'n 15 jaar oud en helemaal op. We gaan 'm zelf in elkaar zetten omdat dat relatief duur is om dat te laten doen en erg simpel volgens de Ikea-meneer. Maar er zijn zoveel dozen en dingetjes dat ik eigenlijk daar helemaal geen zin in heb. Dom dat ik me heb laten ompraten, ik had dat gewoon voor moeten betalen!
We hebben een nieuwe bank gekocht, bij de Ikea. Mocht ook wel, de vorige is zo'n 15 jaar oud en helemaal op. We gaan 'm zelf in elkaar zetten omdat dat relatief duur is om dat te laten doen en erg simpel volgens de Ikea-meneer. Maar er zijn zoveel dozen en dingetjes dat ik eigenlijk daar helemaal geen zin in heb. Dom dat ik me heb laten ompraten, ik had dat gewoon voor moeten betalen!
zondag 5 november 2017 om 22:07
aviv_13 schreef: ↑05-11-2017 21:57Caafje is nog steeds snotterig helaas, ondanks de tweede antibioticakuur. Maar de kuur duurt nog 10 dagen, wie weet slaat het toch nog aan.
zondag 5 november 2017 om 22:30
Ik werk tegenover een Ikea en kijk op het parkeerdek. Erg, maar ik lig zo vaak dubbel om mensen die een veel te groot iets of veel te veel meuk in een te kleine auto proberen te stouwen
Wij waren vandaag in BE en een aantal keren een fikse hagelbui met loeiharde wind! Natuurlijk ook net toen we op de begraafplaats waren (wij waren 1 november niet vrij, dus vandaag met schoonvader gegaan).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 5 november 2017 om 22:43
@ Aviv, was jij nog geen forummer hier toen er een heel topic gewijd was aan het in elkaar zetten van een IKEA bank? Hij wordt nu nog genoemd als je vraagt naar het meest vermakelijke topic
(doe eerst die bank maar voor je dat topic zoekt, anders begin je er niet meer aan )
(doe eerst die bank maar voor je dat topic zoekt, anders begin je er niet meer aan )
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 5 november 2017 om 22:47
Dat was een pareltje! Die TO schreef zo leuk!nlies schreef: ↑05-11-2017 22:43@ Aviv, was jij nog geen forummer hier toen er een heel topic gewijd was aan het in elkaar zetten van een IKEA bank? Hij wordt nu nog genoemd als je vraagt naar het meest vermakelijke topic
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 6 november 2017 om 00:05
Fijn dat de eerste bank gelukt is, moet het met de tweede ook wel goedkomen. Vergat ik nog te zeggen daarstraks, hopelijk komt het goed met Caaf.aviv_13 schreef: ↑05-11-2017 23:42Helaas voor jullie ik kan niet zo'n mooi topic maken want de driezitsbank zit in elkaar. De tweezitter komt morgen wel.
En dan hopen dat ik snel de oude banken kwijt kan bij gratis af te halen of de kringloop. Ik ben niet klein behuisd, maar vier banken is wel veel.
maandag 6 november 2017 om 13:31
Kon vanochtend slecht wakker worden. Heb geloof ik wel 10 x gesnoozed. En toen nog geen zin. Maar zin gemaakt. Alle beddengoed in de was, ikzelf onder de douche, haar wassen en toen was de zin er toch. 
Nu hangt de was al aan de droogrekken, ga ik straks mijn bed lekker opmaken en zo mijzelf ook maar en dan een sessie bij de psycholoog.
Over die banken: zat hier ook ooit met 4 banken ivm wisseling oud naar nieuw. Gratis opgehaald is een goede site al merkte ik wel dat ook daar weirdo's zitten. Niet op mijn oude bank dus!
Nu hangt de was al aan de droogrekken, ga ik straks mijn bed lekker opmaken en zo mijzelf ook maar en dan een sessie bij de psycholoog.
Over die banken: zat hier ook ooit met 4 banken ivm wisseling oud naar nieuw. Gratis opgehaald is een goede site al merkte ik wel dat ook daar weirdo's zitten. Niet op mijn oude bank dus!
maandag 6 november 2017 om 13:56
En altijd komen 'ze' als je net uitgekleed staan om te gaan douchen...
maandag 6 november 2017 om 18:44
maandag 6 november 2017 om 18:56
Filee gaat stoppen met het forum, want het is weinig meer aan