Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
zaterdag 11 november 2017 om 19:56
Bij mij kwamen ze ook nog in kluitjes rond 19.40. En sommigen zeiden dat ze al een keer geweest waren, maar ach...snoep moet toch op! Nu is het denk ik wel klaar.Drackie schreef: ↑11-11-2017 19:39Nog nooit zoveel kinderen aan de deur gehad! Het hielp toen ik het licht in de keuken aan deed. Het licht in de gang stond wel aan, maar dat was vanaf buiten niet zo goed te zien. De stand staat nu op 27, maar het is nu erg rustig dus veel verwacht ik er niet meer.
Everything you see I owe to spaghetti!
zaterdag 11 november 2017 om 20:14
Hier komen geen kinderen langs. Een maand eerder komt er voor mijn huis wel een lampionnen-optocht voorbij voor het oogstfeest, maar daar hoort geen snoep-aan-de-deur bij.
Vanavond ben ik een uur lang één van mijn cavia's kwijt geweest. Het castraatje liep niet zoals gebruikelijk naar zijn hok, maar schoot onder de nieuwe bank, maar toen we hem daar vandaan probeerden te lokken, was hij niet meer onder de bank te zien. En wij zoeken door de hele woonkamer en keuken, maar nee, nergens. Tot mijn man de bank schuin optilde om er beter onder te kunnen kijken, toe schoof-ie uit zij schuilhoekje ìn de bank tevoorschijn. Er bleek daar een heerlijk verstopplekje boven de poten te zitten... Ik maakte me vreselijk zorgen of hij zich niet ergens had klemgelopen en daar een langzame dood zou sterven. Maar het is gelukkig helemaal goed gekomen!
Vanavond ben ik een uur lang één van mijn cavia's kwijt geweest. Het castraatje liep niet zoals gebruikelijk naar zijn hok, maar schoot onder de nieuwe bank, maar toen we hem daar vandaan probeerden te lokken, was hij niet meer onder de bank te zien. En wij zoeken door de hele woonkamer en keuken, maar nee, nergens. Tot mijn man de bank schuin optilde om er beter onder te kunnen kijken, toe schoof-ie uit zij schuilhoekje ìn de bank tevoorschijn. Er bleek daar een heerlijk verstopplekje boven de poten te zitten... Ik maakte me vreselijk zorgen of hij zich niet ergens had klemgelopen en daar een langzame dood zou sterven. Maar het is gelukkig helemaal goed gekomen!
zaterdag 11 november 2017 om 23:09
Ach niet ziek worden Drackie .
Haha aviv die cavia had zin in n vrije avond,die heeft gedacht ga mooi mijn hok niet meer in, hij zal maar maar onder invloed thuis zijn gekomen vannacht.
Hier leeft st Maarten helemaal niet.geen kind gezien.
Prada ook alles goed lees ik.
ik lees ook veel heerlijk. Kan geen dag zonder leesvoer.
Voor straks lekker slapen.
Haha aviv die cavia had zin in n vrije avond,die heeft gedacht ga mooi mijn hok niet meer in, hij zal maar maar onder invloed thuis zijn gekomen vannacht.
Hier leeft st Maarten helemaal niet.geen kind gezien.
Prada ook alles goed lees ik.
Voor straks lekker slapen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 12 november 2017 om 07:35
Ik voel me echt beroerd, ik heb vandaag afgezegd. Ik zou met man naar een concert van een vriend van hem gaan, aan de andere kant van Nederland. Hij is daar al, sliep daar vannacht, maar ik zie het echt niet zitten. Hij vroeg nog heel lief of hij naar huis moest komen maar dat lijkt me niet nodig. Ik red me wel, maar ik ben blij dat ik in bed mag blijven. Ik ga weer slapen, welterusten!
zondag 12 november 2017 om 15:24
Nou, bij cavia's heb je ook slimme en minder slimme dieren en deze heeft bepaald niet vooraan gestaan bij het uitdelen van de cavia-IQ, dus die had nooit zelf de weg naar het hok weergevonden.
Binnenkort komt de kringloop mijn oude bank ophalen, dus ik was al bang dat-ie daar ingekropen was!
zondag 12 november 2017 om 15:26
Sterkte Drackie, knap maar snel weer op.Drackie schreef: ↑12-11-2017 07:35Ik voel me echt beroerd, ik heb vandaag afgezegd. Ik zou met man naar een concert van een vriend van hem gaan, aan de andere kant van Nederland. Hij is daar al, sliep daar vannacht, maar ik zie het echt niet zitten. Hij vroeg nog heel lief of hij naar huis moest komen maar dat lijkt me niet nodig. Ik red me wel, maar ik ben blij dat ik in bed mag blijven. Ik ga weer slapen, welterusten!
't Is wel een dag om in bed te blijven wat weer betreft!
zondag 12 november 2017 om 18:15
geen idee of hier kinderen langskomen, ik was niet thuis.
heb vandaag niks gedaan, beetje candy crush en dat soort flauwekul, er zit al 2 dagen een keelpijn rond te vervelen, niet echt ziek van, maar niet actief (nou ja als ik me er eenmaal toe heb gezet, dan nergens last van maar de aanloop is er niet
heb vandaag niks gedaan, beetje candy crush en dat soort flauwekul, er zit al 2 dagen een keelpijn rond te vervelen, niet echt ziek van, maar niet actief (nou ja als ik me er eenmaal toe heb gezet, dan nergens last van maar de aanloop is er niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 13 november 2017 om 12:46
Pfff, ik voel me zo beroerd dat ik er niet van kon slapen. Vannacht tussen 4 en 5 een uurtje geslapen en daarna om 9 uur vanmorgen pas weer in slaap gevallen. Ik hoop dat ik vrijdag ben opgeknapt, want ik heb het weekend allemaal leuke plannen vanwege de intocht van Sinterklaas. Gelukkig doordeweeks geen plannen dus genoeg tijd om uit te zieken.
Ik ga straks maar een Sinterklaasfilm aanzetten. Vanavond begint het Sinterklaasjournaal. Ik ben dan wel volwassen, maar evengoed wordt het door mij op de voet gevolgd. Heerlijk.
Ik ga straks maar een Sinterklaasfilm aanzetten. Vanavond begint het Sinterklaasjournaal. Ik ben dan wel volwassen, maar evengoed wordt het door mij op de voet gevolgd. Heerlijk.
maandag 13 november 2017 om 15:10
dinsdag 14 november 2017 om 12:14
Extra hoofdkussen zodat je wat hoger ligt kan soms helpen. Als alles vast zit schijnt een doorgesneden ui naast je bed ook te helpen.
Ik loop trouwens ook al een paar dagen met een keel die niet lekker voelt, niet echt pijn maar zo'n gammel gevoel.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 14 november 2017 om 13:35
Ja, dat is eigenlijk wel een goed idee Nlies. Vannacht heb ik trouwens al een stuk beter geslapen. Ik ben nog steeds snotverkouden, maar ik voel me wel een stuk minder beroerd gelukkig.
Ik heb net het stoofvlees aangezet in de slowcooker. Ik ben benieuwd of het lekker wordt, ik maak dat eigenlijk nooit. En dan vanavond lekker met wat frietjes. Wordt wel laat eten vrees ik, misschien zo toch de slowcooker maar op high zetten, anders is het pas om 9 uur klaar ofzo.
Ik heb net het stoofvlees aangezet in de slowcooker. Ik ben benieuwd of het lekker wordt, ik maak dat eigenlijk nooit. En dan vanavond lekker met wat frietjes. Wordt wel laat eten vrees ik, misschien zo toch de slowcooker maar op high zetten, anders is het pas om 9 uur klaar ofzo.
dinsdag 14 november 2017 om 14:05
Beterschap Drackie. Stoofvlees in een gewone pan is wel in een uurtje of 3 gaar. Langer is lekkerder (zoals vrijwel alles) . Kan je op tijd eten dus.
Het voordeel van weinig mensen ontmoeten is dan kennelijk dat je niet snel verkouden wordt zeg ik maar tegen mijzelf.
Het voordeel van weinig mensen ontmoeten is dan kennelijk dat je niet snel verkouden wordt zeg ik maar tegen mijzelf.
Everything you see I owe to spaghetti!
dinsdag 14 november 2017 om 15:03
Dank Cateau en Anna. Dat is zeker waar, en dan ben ik in elk geval met mijn verjaardag niet ziek (tenminste, het lijkt me sterk dat ik dan weer ziek ben, over 2,5 week). Hopelijk heb ik het dan voorlopig gehad.
Mijn man heeft me aangestoken, dus ik ben er niet eens de deur voor uit geweest. Pffft.
Ja, in een gewone pan wel, maar ik wilde het eens proberen in de slowcooker. Ik heb hem nu op high gezet en nu kunnen we om 19:00 eten. Man is toch niet zo vroeg thuis denk ik, dus dat is perfect. Nu al zin in.
Mijn man heeft me aangestoken, dus ik ben er niet eens de deur voor uit geweest. Pffft.
Ja, in een gewone pan wel, maar ik wilde het eens proberen in de slowcooker. Ik heb hem nu op high gezet en nu kunnen we om 19:00 eten. Man is toch niet zo vroeg thuis denk ik, dus dat is perfect. Nu al zin in.