Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
woensdag 31 maart 2010 om 18:02
Ik had afgelopen vrijdag 2 WTJ's besteld, 1 voor mijn zus en 1 voor mezelf. Gister een dikke envelop in de bus, ik helemaal blij...zit er maar 1 boek in! Ottedomme!
Nou ja, zus zou langs komen, dus heb ik haar boek ingepakt in cadeaupapier, maar niet netjes natuurlijk . Ik heb het boek in het midden van het papier gelegd, de hoeken bij elkaar gepakt en verfrommeld, plakband eroverheen en klaaaar.
Zus: heb jij dat ingepakt?
Ik: ja, hoezo?
Voor mezelf nu nog een keer het boek besteld, levertijd: 2 tot 4 werkdagen.
Nou ja, zus zou langs komen, dus heb ik haar boek ingepakt in cadeaupapier, maar niet netjes natuurlijk . Ik heb het boek in het midden van het papier gelegd, de hoeken bij elkaar gepakt en verfrommeld, plakband eroverheen en klaaaar.
Zus: heb jij dat ingepakt?
Ik: ja, hoezo?
Voor mezelf nu nog een keer het boek besteld, levertijd: 2 tot 4 werkdagen.
woensdag 31 maart 2010 om 18:06
woensdag 31 maart 2010 om 18:11
woensdag 31 maart 2010 om 20:40
Ik volg dit topic al vanaf het begin en heb gewoon de kriebels. Ik wil ook zo'n boek, lekker een beetje aanklooien en niks hoeft. Maar....ik ben heel creatief in bedenken en niet in uitvoeren en daar gaat het volgens mij mis. Ik zie hier al allemaal leuke pagina's en dan denk ik 'dat kan ik nooit!' Dan is zo'n journal leuk om je creativiteit te prikkelen, maar hoe gaan jullie daar dan mee om?
woensdag 31 maart 2010 om 21:01
Flint, als ik voor mezelf spreek dan 'kan' ik ook alleen maar bedenken en niet uitvoeren. Maar ik probeer me niet te laten verleiden door mijn eerste ingeving Juist door na te denken en te kliederen en mijn verwachtingen los te laten, wordt het vanzelf wat. Meestal begin ik gewoon en dan zie ik wel wat het wordt. Soms mooi en soms ook niet....tough luck!
Ik moet zeggen dat WTJ meestal het begin is van een andere tekening of iets dergelijks. Bijvoorbeeld vanavond heb ik eerst onbenullig zitten wrecken om daarna te gaan tekenen (en hopelijk daarna te schilderen)
Ik moet zeggen dat WTJ meestal het begin is van een andere tekening of iets dergelijks. Bijvoorbeeld vanavond heb ik eerst onbenullig zitten wrecken om daarna te gaan tekenen (en hopelijk daarna te schilderen)
woensdag 31 maart 2010 om 21:08
Misschien moet ik het avontuur ook gewoon aan gaan. Gewoon lekker een beetje kliederen en klooien met stickers en stiften. Het idee trekt me wel moet ik zeggen . Maar juist omdat ik heel perfectionistisch ben en slecht in uitvoering voel ik gewoon een drempel. Ook al moet dit boek dan niet mooi genoeg, ik zie hier ook alleen maar voorbeelden van perfect en leuk uitgevoerde pagina's. Nou snap ik wel dat je geen hele stomme pagina's hier neer gaat zetten, maar wat is dan nog het doel van het journal?
woensdag 31 maart 2010 om 21:43
Noahtb, ik vind je lippenstift pagina ook leuk en wel creatief!
Flint, gewoon doen! Haha. Niet teveel over nadenken. En is 't niet, dan heb je pech... Dat maakt het ook weer makkelijker om de rest te doen. Ik ben nl. bang dat m'n ene mooie pagina kapot gaat
Ik ben trouwens deze week meer mezelf aan het wrecken. Ben ziek en 't schiet echt niet op...
Flint, gewoon doen! Haha. Niet teveel over nadenken. En is 't niet, dan heb je pech... Dat maakt het ook weer makkelijker om de rest te doen. Ik ben nl. bang dat m'n ene mooie pagina kapot gaat
Ik ben trouwens deze week meer mezelf aan het wrecken. Ben ziek en 't schiet echt niet op...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
donderdag 1 april 2010 om 00:28
donderdag 1 april 2010 om 09:17
Neferisis: wat een slim plan! Wie wil zijn mooiste/favoriete pagina aan mij weggeven en dan geef ik mijn mooiste pagina aan jou?! Nu nog niet hoor, maar over een half jaartje ofzo Ik houd wel van een beetje crossen, postcrossen of wreckcrossen, wat maakt het uit!
Flint: ik ben ook mega perfectionistisch en bijv die pagina met de cirkels probeerde ik echt heel mooi te doen met patroontjes en dingetjes in het begin... daarna dacht ik: en nu gewoon nog wat extra cirkels random plakken! En uiteindelijk vind ik het resultaat best grappig! Gewoon proberen je perfectionisme een beetje lost te laten!
Chayuz: Grappig verzonnen van de lose this page, maar wel een beetje cheaten
Janna: Beterschap!
Flint: ik ben ook mega perfectionistisch en bijv die pagina met de cirkels probeerde ik echt heel mooi te doen met patroontjes en dingetjes in het begin... daarna dacht ik: en nu gewoon nog wat extra cirkels random plakken! En uiteindelijk vind ik het resultaat best grappig! Gewoon proberen je perfectionisme een beetje lost te laten!
Chayuz: Grappig verzonnen van de lose this page, maar wel een beetje cheaten
Janna: Beterschap!
donderdag 1 april 2010 om 21:33