Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!

momenteel ben ik ook even inspiratieloos/even geen zin (had me sowieso voorgenomen veel te doen vandaag haha) maar goed,gelukkig hoeft het boek ook niet binnen 1 week af
Ik zit de heule dag al te niksen... gewoon op mn luie billen in een stoel naar een beeldscherm te staren... nergens zin in! pffff ik word moe van mezelf!
Ik had afgelopen vrijdag 2 WTJ's besteld, 1 voor mijn zus en 1 voor mezelf. Gister een dikke envelop in de bus, ik helemaal blij...zit er maar 1 boek in! Ottedomme!

Nou ja, zus zou langs komen, dus heb ik haar boek ingepakt in cadeaupapier, maar niet netjes natuurlijk . Ik heb het boek in het midden van het papier gelegd, de hoeken bij elkaar gepakt en verfrommeld, plakband eroverheen en klaaaar.

Zus: heb jij dat ingepakt?

Ik: ja, hoezo?

Voor mezelf nu nog een keer het boek besteld, levertijd: 2 tot 4 werkdagen.
Whaaa geweldig verzonnen, Jessy! Eigenlijk had je het in kranten moeten inpakken, krijg je vieze vingers van!

Ik heb het mn zusje gegeven en heb het toen in de tuin begraven Ze had gelijk in de gaten dat ik ook zo'n 'gek boek' voor haar had gekocht.
Haha in de tuin begraven! Is ook een leuke!

We zaten het boek gister even door te bladeren en toen kwam mijn perfectionistische ik al naar boven hoor

'Is toch zonde van het boek om er een pagina uit te scheuren?!'

Zus: haha, daar gaat het toch juist om, ACCEPT the lose!

Ik: oh ja...
Dat lijkt mij ook een moeilijk moment hoor, een pagina eruit scheuren... je moet ook eentje weggeven aan een vriend... hmm... daar wacht ik nog ff mee!

Hierbij nog 2 pagina's die ik vandaag heb gemaakt.

Wauw dat ziet er leuk uit! Heb je die kuikentjes zelf getekend?
Leuk Jokejacket! Grappige kuikentjes....
Dankjulliewel! Die kuikentjes heb ik uit een servet geknipt... ik kan helemaal niet tekenen zelf!
haha met lose this page had ik een beetje gesmokkeld:

en ik heb er al 2 pagina's uitgescheurd, 1 zodat mijn lieve neefje aan de slag kon en 1tje heb ik gestuurd naar Jannavoor haar verjaardag :P
Ow, oeps, en JokeJacket ik vind het er echt enorm gezellig uitzien :D en net toch nog even beetje aan het knooien geweest heb de "bring this book in the shower with you" maar voor foto's is het een beetje donker nu...
Ik volg dit topic al vanaf het begin en heb gewoon de kriebels. Ik wil ook zo'n boek, lekker een beetje aanklooien en niks hoeft. Maar....ik ben heel creatief in bedenken en niet in uitvoeren en daar gaat het volgens mij mis. Ik zie hier al allemaal leuke pagina's en dan denk ik 'dat kan ik nooit!' Dan is zo'n journal leuk om je creativiteit te prikkelen, maar hoe gaan jullie daar dan mee om?
Flint, als ik voor mezelf spreek dan 'kan' ik ook alleen maar bedenken en niet uitvoeren. Maar ik probeer me niet te laten verleiden door mijn eerste ingeving Juist door na te denken en te kliederen en mijn verwachtingen los te laten, wordt het vanzelf wat. Meestal begin ik gewoon en dan zie ik wel wat het wordt. Soms mooi en soms ook niet....tough luck!

Ik moet zeggen dat WTJ meestal het begin is van een andere tekening of iets dergelijks. Bijvoorbeeld vanavond heb ik eerst onbenullig zitten wrecken om daarna te gaan tekenen (en hopelijk daarna te schilderen)
Zo klinkt dat (bovenstaand) even zwaar op de woensdagavond.

Even een luchtige cheer
Misschien moet ik het avontuur ook gewoon aan gaan. Gewoon lekker een beetje kliederen en klooien met stickers en stiften. Het idee trekt me wel moet ik zeggen . Maar juist omdat ik heel perfectionistisch ben en slecht in uitvoering voel ik gewoon een drempel. Ook al moet dit boek dan niet mooi genoeg, ik zie hier ook alleen maar voorbeelden van perfect en leuk uitgevoerde pagina's. Nou snap ik wel dat je geen hele stomme pagina's hier neer gaat zetten, maar wat is dan nog het doel van het journal?
Ik zou het gewoon doen Flint, het is ook gewoon vermaak tegenover de zoveelste House-herhaling op tv....
Noahtb, ik vind je lippenstift pagina ook leuk en wel creatief!

Flint, gewoon doen! Haha. Niet teveel over nadenken. En is 't niet, dan heb je pech... Dat maakt het ook weer makkelijker om de rest te doen. Ik ben nl. bang dat m'n ene mooie pagina kapot gaat

Ik ben trouwens deze week meer mezelf aan het wrecken. Ben ziek en 't schiet echt niet op...
@JJ > je kan die pagina die je eruit moet halen toch ook ruilen met een andere Wrecker? Heb je hem toch ook weggegeven, twee vliegen in een klap en dan krijg je er ook nog iets creatiefs van een ander voor in de plaats. Wreckcrossen!
Goed plan.. Ik moet een pagina weggeven, en m'n boek laten wrecken door iemand anders. Ik denk dat ik m'n zoontje maar lekker z'n gang laat gaan. Wreck is zeker..

Beterschap Janna!

Flint, gewoon doen! Is superleuk. Ik maak ook gedrochten van knutseltjes, niemand die het ziet.
Neferisis: wat een slim plan! Wie wil zijn mooiste/favoriete pagina aan mij weggeven en dan geef ik mijn mooiste pagina aan jou?! Nu nog niet hoor, maar over een half jaartje ofzo Ik houd wel van een beetje crossen, postcrossen of wreckcrossen, wat maakt het uit!

Flint: ik ben ook mega perfectionistisch en bijv die pagina met de cirkels probeerde ik echt heel mooi te doen met patroontjes en dingetjes in het begin... daarna dacht ik: en nu gewoon nog wat extra cirkels random plakken! En uiteindelijk vind ik het resultaat best grappig! Gewoon proberen je perfectionisme een beetje lost te laten!

Chayuz: Grappig verzonnen van de lose this page, maar wel een beetje cheaten ;)

Janna: Beterschap!
JJ, ik zie mogelijkheden voor een ruil tzt. Doen we een WTJ meet, kunnen ze allemaal op date
Of laten logeren, met hulp van TNT
Ik heb net "This is not a book" binnen gekregen. Van dezelfde schrijver. Vind dat boek veeeel minder als WTJ, maar deze moet wel uit logeren.. Wie wil een logeetje?
Heb de druippagina gedaan met verf en is best mooi geworden!

Ben nu bezig met de irkelpagina. Minicirkeltjes met pen in alle kleuren. Ben al 2 dagen bezig.................
Al 2 dagen? Dat moet heel mooi worden.

Ben erg benieuwd naar je pagina's. Ga je ze hier plakken?

Het enige wat ik gedaan heb: Een page ge-infused met een smell of mijn choosing. Dat werd Diesel, fuel for life.. Ik heb een beetje teveel gespoten, maar hij moet toch nog mee onder de douche..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven