Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
vrijdag 9 april 2010 om 20:00
vrijdag 9 april 2010 om 20:28
Ja, ik heb ook al een mail naar bol.com gestuurd (ik bestel regelmatig daar en het leveren gaat altijd mis). Ik heb ook al antwoord zelfs. Dat dit niet is zoals het hoort, dat ze mijn klacht uiterst serieus nemen en dat ze hierover contact opnemen met TNT post zodat dergelijke incidenten in de toekomst voorkomen kunnen worden.
vrijdag 9 april 2010 om 20:54
volgens mij (meestal besteld manlief namelijk want het account staat op zijn naam en ik vergeet altijd zijn wachtwoord) kun je het aangeven en dat wordt het onder je adres gezet op het pakje: niet afgeven bij de buren. Ik vraag me trouwens opeens af of je dat ook niet bij TNT kunt aangeven, dat zou eigenlijk nog beter zijn, dat zij het registreren...
vrijdag 9 april 2010 om 20:57
Wat een sof zeg dat dit gebeurd.. Want ik heb zelf wel goede ervaringen met Bol. Weer mindere ervaringen met de TNT. Maar da's al zo sinds ze geprivatiseerd zijn. Kennelijk vonden ze het vanaf dat moment niet nodig meer om post gewoon op het juiste adres te brengen. (ik heb namelijk geen andere verklaring voor het feit dat ze zo slecht zijn geworden vanaf dat moment)
vrijdag 9 april 2010 om 22:52
Het ligt ook niet aan bol hoor, het ligt aan TNT. Waar ik ook iets bestel (of als iemand me een pakje stuurt), het komt gewoon niet of niet goed aan. Een papiertje in de bus gooien als het bij de buren ligt gebeurt gewoon nooit. Super-irritant!
Ik zit ook al de hele avond een beetje te balen, ik had me wel verheugd op wat fröbelwerk.
Ik zit ook al de hele avond een beetje te balen, ik had me wel verheugd op wat fröbelwerk.
zaterdag 10 april 2010 om 08:42
quote:_Soleil_ schreef op 09 april 2010 @ 23:49:
Inderdaad, ik mag al blij zijn als dat ding ooit bij me aankomt vrees ik.
Misschien koop ik er morgen nog gewoon een en dan geef ik die andere wel weer een keer cadeau aan iemand
ik weet niet waar je woont maar bij een aantal boekwinkels verkopen ze het ook, dan kan er zeker niets misgaan!
Inderdaad, ik mag al blij zijn als dat ding ooit bij me aankomt vrees ik.
Misschien koop ik er morgen nog gewoon een en dan geef ik die andere wel weer een keer cadeau aan iemand
ik weet niet waar je woont maar bij een aantal boekwinkels verkopen ze het ook, dan kan er zeker niets misgaan!
zaterdag 10 april 2010 om 16:36
zaterdag 10 april 2010 om 18:54
Ik zit met klepslet op schoot en een beetje aan mijn virtuele boerderij te werken en tuurlijk aan mijn WTJ...en op de tv staat aan. (ja, ja multitasken is my middle name) en eigen huis en tuin is te zien. Die hebben gewoon de "natte droom" voor een fröbelaar gemaakt (voor een kijker) zeg. Een grote zolder met allemaal kasten, vakjes en laatjes voor alle hobbyspullen die je maar kunt verzinnen. Echt ontzettend mooi. Als WTJ-er een inspirerende plek
zaterdag 10 april 2010 om 21:47
Wow wat een monnikkenwerk Fieka, maar dat ziet er supermooi uit! Had een paar dagen niets meer gedaan aan de WTJ, maar nu net weer even lekker geknipt en geplakt!
M'n cirkel pagina is nog steeds niet af, maar dit is 'm tot nu toe:
En de 'trace your hand' pagina gedaan:
Dushi, dat gaat lekker ruiken
Ik heb parfum gespoten op de pagina die je een geurtje moet geven, wilde vervolgens de 'chew' pagina laten 'chewen' door het konijn, maar die haalde zijn neus op vanwege de geur... had misschien beter een wortelgeurtje kunnen nemen!
M'n cirkel pagina is nog steeds niet af, maar dit is 'm tot nu toe:
En de 'trace your hand' pagina gedaan:
Dushi, dat gaat lekker ruiken
zaterdag 10 april 2010 om 21:50
WOW wat een mooie pagina´s allemaal weer. Ik ben terug van weggeweest. Dat werken neemt zoveel tijd en energie in beslag dat je niet eens aan je journal toe komt.
Maar ik heb vanmiddag-vanavond mezelf uitgeleefd op de cirkel/pagina... (en heb nu kramp in mijn hand)
Dushi, die parapluutjes bij jou zijn echt cool!
En MeJane, wat een mooie cirkel pagina krijg jij.
Maar ik heb vanmiddag-vanavond mezelf uitgeleefd op de cirkel/pagina... (en heb nu kramp in mijn hand)
Dushi, die parapluutjes bij jou zijn echt cool!
En MeJane, wat een mooie cirkel pagina krijg jij.
zaterdag 10 april 2010 om 21:55
MeJane, ja dat is het ergste! Ik heb serieus mijn lenzen uit gedaan en mijn bril opgezet omdat ik zat te staren en niks meer zag
Ik heb vanmiddag ook mijn vleugels weer aan mijn journal geplakt (voor als ik em van een flat moet gooien... dan kan ie vliegen) En de voorkant bewerkt met bloemen van vilt.
Vleugels:
Ik heb vanmiddag ook mijn vleugels weer aan mijn journal geplakt (voor als ik em van een flat moet gooien... dan kan ie vliegen) En de voorkant bewerkt met bloemen van vilt.
Vleugels: