Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:_Soleil_ schreef op 08 april 2010 @ 20:46:

69, jij maakt echt mooie dingen!

Jullie allemaal eigenlijk, ik vrees dat ik daarbij suf afsteek, ik ben eigenlijk helemaal niet zo creabea.

Je kunt het nog altijd nat,door de modder en dan hoog naar beneden gooien. Daarna als het regent uitlaten. Moet lukken ook voor jouw.

Ik ben nu al een woord aan het verzinnen om die pagina vol te schrijven.
Het was erg druk op mn werk. Heb geen tijd gehad om te forummen.

Nog meer wreckers erbij. Welkom. En niet crea? Ik denk dat we dat allemaal wel zeggen. Ik ben ook niet bijzonder crea, maar een idee "adopteren" en er je eigen draai aangeven doet toch iedereen wel? Ik in ieder geval wel.

Of zoals men ook wel zegt: beter goed gejat dan slecht verzonnen

Ik heb nog niets af wat het tonen waard is. Ik ben nu de voorkant aan het wrecken....hoewel het meer op pimpen gaat lijken

Maar goed ik moet er nog mee rondslingeren, uit het raam gooien en uitlaten, dus dat slijt er wel weer vanaf
Ik ga 's ochhtends vroeg van huis en dan is het meestal nog wel rustig in de straat, dus dan kan ik hem wel een keertje uitlaten heb ik bedacht

Alleen jammer dat het niet meer donker is als ik de deur uit ga, dat had ik toch een fijner idee gevonden
Ik heb eens even op Postcrossing gekeken. Het topic dan. Ik durf nog geen link aan te klikken.

Maar het klinkt wel leuk inderdaad. Ik ga eens verder lezen op het topic.
Ik denk dat je em morgen wel binnen hebt hoor Soleil.
quote:_Soleil_ schreef op 08 april 2010 @ 21:15:

Ik ga 's ochhtends vroeg van huis en dan is het meestal nog wel rustig in de straat, dus dan kan ik hem wel een keertje uitlaten heb ik bedacht

Alleen jammer dat het niet meer donker is als ik de deur uit ga, dat had ik toch een fijner idee gevonden ik zat net te denken dat ik met de hond ga wandelen en WTJ meeneem. Ga ik naar de plek waar ik hem altijd los laat lopen, daar komt bijna niemand. Mag de hond los, gaat WTJ aan de lijn.
quote:chayuz schreef op 08 april 2010 @ 19:53:

hahaha waar de beeldbuis wel niet goed voor is :D geniaal! (en mevrouw noemt zichtzelf niet creatief)

Mijn excuses Je hebt misschien wel gelijk of het is een tijdelijke hormonale creatieve brainwave...die zwangerschapshormonen willen wat!
Wie weet wat voor creatieve dingen je nog bedenkt... bedrijfje hier, bedrijfje daar...
Hmmm een creabea bedrijfje da's wel de natte droom van elke echte crea he
een goed lopend crea bedrijfje dan wel
Uiteraard.
Ik zou trouwens wel een bedrijfje opstarten waarbij je dan de WTJ ook kunt kopen. Dus de fröbelspullen en de WTJ (als onderdeel van nog meer boekjes en dergelijke)
als ik er flink mee kan cashen wil ik zelfs origami papier verkopen
quote:Jokejacket schreef op 08 april 2010 @ 17:24:

Even de verwarming lekker opstoken na het douchen! Dan istie zondag wel droog hoor Even föhnen en Wrecky is weer droog
Allemaal nieuwe wreckers, wat leuk!

Bol mag Janna wel winstdeling gaan geven...

Hier weinig gedaan qua wrecken, inspiratie is eventjes op.
quote:neferisis schreef op 09 april 2010 @ 00:17:

[...]

Even föhnen en Wrecky is weer droog Of boven een haardvuurtje, heb je de 'burn this page' ook gelijk gehad!
quote:suuz83 schreef op 09 april 2010 @ 08:13:

[...]

Of boven een haardvuurtje, heb je de 'burn this page' ook gelijk gehad! Goed idee voor vanavond, als het WTJ vandaag dan ook komt.
Als het goed is ligt mijn WTJ vandaag in de bus
Als het goed is worden er vandaag dus 3 nieuwe WTJ bezorgd bij wreckers-to-be van dit topic! Veel plezier allemaal!
De mijne ook Kaatje!!!!

Spannend he
JJ, dank je.
In spanning!! Grappig om te lezen.

De mijne kwam pas om 17.00.. Heb de hele dag zitten wachten en balen ..
Met welke opdracht kan ik straks het beste beginnen??

Normaal gesproken ben ik dus zo precies dat ik ook netjes van begin tot eind werk, maar ik begreep dat dat nu dus niet hoeft??

Zijn er nog spullen die ik al van te voren in kan slaan?

(stiften en potloden heb ik al, stickertjes ook wel..)
Lijm, verf, glitter als je ervan houdt, garen of touw en alles wat je leuk vindt..

Fruitstickertjes en postzegels kun je ook vast gaan sparen.
Ik heb als eerste de opdracht gedaan dat je het boek naar jezelf moet opsturen. Superspannend... net je nieuwe aanschaf dichtplakken en in de brievenbus flikkeren! Maar ik kreeg hem de dag erna weer terug, gelukkig. Wel 8 postzegels die eraf gevallen waren, maar goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven