Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
donderdag 24 juni 2010 om 11:37
Sindskort is dr een NL-talige WTJ bij bol.com te bestellen .
Erg makkelijk...
Ik wtj op het moment niet zoveel, heb dr wel steeds ideeen voor om te gaan doen maar nog niet kunnen uitvoeren.
Enne ja, die NL versie heb ik ook al in huis en lijkt in eerste instantie helemaal hetzelfde op de taal na natuurlijk .
Erg makkelijk...
Ik wtj op het moment niet zoveel, heb dr wel steeds ideeen voor om te gaan doen maar nog niet kunnen uitvoeren.
Enne ja, die NL versie heb ik ook al in huis en lijkt in eerste instantie helemaal hetzelfde op de taal na natuurlijk .
zondag 4 juli 2010 om 11:53
Ik heb mijn zoon vrijdag bij toeval de NL versie gegeven. Ik wist niet dat die er was, heb blindelings 2 boekjes van 1 stapel gehaald en één was NL andere was ENG. Die is naar mn dochter gegaan.
M'n dochter wilde dit boekje graag hebben. Had 'm gezien, toen ik 'm voor m'n nicht gekocht had, en was enthousiast. M'n zoon nu ook. Ongelooflijk, hoeveel manieren een 11 jarige jongen kan bedenken om iets te vernielen! En het mag/moet ook nog, dat maakt het helemaal leuk. Normaal is hij juist heel creatief met tekenen en knutselen, maar kennelijk vindt hij dit nog leuker. Douchen wilde hij ook ineens graag, want boek moest eronder
Tips om het boek nog verder kapot te maken:
- brokjes in verstoppen, gedeeltelijk dichtplakken en aan de hond geven
- terwijl je 'm uitlaat, met een knuppel ertegenaan slaan
Ik stelde zelf voor om eroverheen te rijden met de auto, maar daar gebeurde niet zoveel mee.
Er liggen 2 blz in de tuin te composteren. Op mijn aanwijzing één in de zon en één in de schaduw. (misschien leert hij er nog wat van )
4-letterwoorden verzinnen was een leuk spelletje in de auto!
Aan glitterpennen en dergelijke heeft hij dus niet zoveel.
M'n dochter wilde dit boekje graag hebben. Had 'm gezien, toen ik 'm voor m'n nicht gekocht had, en was enthousiast. M'n zoon nu ook. Ongelooflijk, hoeveel manieren een 11 jarige jongen kan bedenken om iets te vernielen! En het mag/moet ook nog, dat maakt het helemaal leuk. Normaal is hij juist heel creatief met tekenen en knutselen, maar kennelijk vindt hij dit nog leuker. Douchen wilde hij ook ineens graag, want boek moest eronder
Tips om het boek nog verder kapot te maken:
- brokjes in verstoppen, gedeeltelijk dichtplakken en aan de hond geven
- terwijl je 'm uitlaat, met een knuppel ertegenaan slaan
Ik stelde zelf voor om eroverheen te rijden met de auto, maar daar gebeurde niet zoveel mee.
Er liggen 2 blz in de tuin te composteren. Op mijn aanwijzing één in de zon en één in de schaduw. (misschien leert hij er nog wat van )
4-letterwoorden verzinnen was een leuk spelletje in de auto!
Aan glitterpennen en dergelijke heeft hij dus niet zoveel.
Later is nu
maandag 5 juli 2010 om 16:52
Zojuist Wreck This Journal én This is not a book (dankzij dit topic en iets erover in Flow) bestel via Bol. Kon niet kiezen.
Zin in!
Wil trouwens in de komende vakantie zelf een soort dagboekje bijhouden in zo'n Moleskineboekje ofzo, ook lekker plakken, tekenen en schrijven.
Zin in!
Wil trouwens in de komende vakantie zelf een soort dagboekje bijhouden in zo'n Moleskineboekje ofzo, ook lekker plakken, tekenen en schrijven.
Everytime you make a typo, the errorists win.
maandag 5 juli 2010 om 17:02
O, en ik keek vanmiddag even bij de Bruna in het drop hier, of ze Wreck This Journal daar hadden. Niet gevonden, dus gevraagd. verkoopster kende het niet, dus ik legde uit dat het een boek wat met opdrachten, waar je in moest tekenen, je eten in moet smeren en onder de douche moet meenemen. En het leek haar zowaar een leuk boek!!!
Everytime you make a typo, the errorists win.