Zaterdagavond
zaterdag 17 oktober 2009 om 22:17
Tamelijk nutteloos, ik heb heel de week al hard gestudeerd voor mijn tentamen van dinsdag dus vandaag een pauze dag ingelast, morgen weer verder, een paper schrijven...
Had "Traffic" willen gaan kijken maar doordat de F1 uitliep is die film pas net begonnen en ik ga echt niet tot 0100 voor de tv hangen. Was dus een avondje zappen, niks boeiends op tv vinden, beetje surfen op het net en straks maar eens naar bed
Had "Traffic" willen gaan kijken maar doordat de F1 uitliep is die film pas net begonnen en ik ga echt niet tot 0100 voor de tv hangen. Was dus een avondje zappen, niks boeiends op tv vinden, beetje surfen op het net en straks maar eens naar bed

zaterdag 17 oktober 2009 om 22:21
zaterdag 17 oktober 2009 om 22:22
Ik zit nog achter de computer, manlief is net naar boven gegaan, die was erg moe en chaggerijnig. Hij werkt vaak de weekenden, maar is dit weekend vrij, dus dacht gezellig zaterdagavondje, maar goed, dan maar op het viva forum, ook leuk. Zit te twijfelen of ik voor mezelf nog wel of geen bacootje light ga inschenken haha.

zaterdag 17 oktober 2009 om 22:25
@tralala: Ik zou het doen! Je leeft maar een keer. Jammer van jullie 'gezellig avondje'.
Ik ga morgen proberen weer vroeg op te staan, dag optimaal benutten. Ben al sinds een jaar of 7 student en gewend om op za en zo tot weet ik hoe laat in m'n bed te liggen, maar de laatste tijd spring ik er zo rond 8 uur weer uit. Doodstil op straat dan joh
Ik ga morgen proberen weer vroeg op te staan, dag optimaal benutten. Ben al sinds een jaar of 7 student en gewend om op za en zo tot weet ik hoe laat in m'n bed te liggen, maar de laatste tijd spring ik er zo rond 8 uur weer uit. Doodstil op straat dan joh

zaterdag 17 oktober 2009 om 22:26

zaterdag 17 oktober 2009 om 22:27
quote:Zazana1985 schreef op 17 oktober 2009 @ 22:25:
@tralala: Ik zou het doen! Je leeft maar een keer. Jammer van jullie 'gezellig avondje'.
Ik ga morgen proberen weer vroeg op te staan, dag optimaal benutten. Ben al sinds een jaar of 7 student en gewend om op za en zo tot weet ik hoe laat in m'n bed te liggen, maar de laatste tijd spring ik er zo rond 8 uur weer uit. Doodstil op straat dan joh Oh ik ben jaloers! Ik slaap de laatste weken pas lekker rond 8-en...dan is de kleine eindelijk rustig
Ik ga morgen proberen weer vroeg op te staan, dag optimaal benutten. Ben al sinds een jaar of 7 student en gewend om op za en zo tot weet ik hoe laat in m'n bed te liggen, maar de laatste tijd spring ik er zo rond 8 uur weer uit. Doodstil op straat dan joh Oh ik ben jaloers! Ik slaap de laatste weken pas lekker rond 8-en...dan is de kleine eindelijk rustig
zaterdag 17 oktober 2009 om 22:31
Ik heb niet zo'n fijne zaterdagavond. Zorgen voor m'n zieke vriend (vies praatje, maar inclucief het legen van emmers....heb wel een overwinning op mezelf behaald, want ik ben doodsbang voor alles wat met overg**en te maken heeft)...troost mezelf nu met een kopje thee en het Vivaforum.
't Is al met al een heel gedoe
zaterdag 17 oktober 2009 om 22:32
Ik studeer sinds dit jaar Kunstgeschiedenis, heel erg leuk moet ik zeggen maar heb nogal moeite met het onthouden van jaartallen. De grote lijnen van de tentamenstof kan ik inmiddels bijna dromen en ook de details zitten er redelijk in alleen die jaartallen he, da's dus een crime
Gelukkig heb ik voor mijn paper nog tot en met donderdag en heb me al redelijk goed ingelezen in het onderwerp, vraagstelling ook af en inleiding geschreven dus dat moet wel goed komen.
Gelukkig heb ik voor mijn paper nog tot en met donderdag en heb me al redelijk goed ingelezen in het onderwerp, vraagstelling ook af en inleiding geschreven dus dat moet wel goed komen.