Zaterdagavond

17-10-2009 22:12 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe is jouw zaterdagavond op deze wonderschone 17e oktober?

Ik lig uitgeput op de bank na van 8 u tot 20 u bijna NONSTOP gestudeerd te hebben... Waarom deed ik ook alweer deze studie?

Iemand zin in een kletsje?
Ik kom net terug van een verjaardag..... Saaiheid ten top !

En oeps.. ik had ook moeten studeren voor een tentamen :(
mijn man is op stap met een vriend en ik heb alles opgegeten wat ik in huis heb..... pffff

Verder heb ik 2 stinkende mopshonden op schoot en een lief meisje op bed liggen....

welke studie doe je?
avondje op de bank met de laptop en een wijntje.

vandaag de verjaardag gevierd van onze zoon die aankomende week 4 jaar wordt
Zit nu lekker aan een wijntje. Vriend kijkt tv met 2 van de kids. Zijn tot half 9 op een gezellig feestje geweest. (lieve vrienden, zijn vandaag 12,5 jaar getrouwd!)
Tamelijk nutteloos, ik heb heel de week al hard gestudeerd voor mijn tentamen van dinsdag dus vandaag een pauze dag ingelast, morgen weer verder, een paper schrijven...

Had "Traffic" willen gaan kijken maar doordat de F1 uitliep is die film pas net begonnen en ik ga echt niet tot 0100 voor de tv hangen. Was dus een avondje zappen, niks boeiends op tv vinden, beetje surfen op het net en straks maar eens naar bed
Ik zit me te vervelen....vriend is na voetbalwedstrijd bij vrienden beland, iedereen druk bezig....ben hoogzwanger en heb weinig puf, maar voel me wel een beetje eenzaam zo.

Gelukkig is er Viva!
Haha komt me bekend voor. Ook ik heb de hele dag zitten leren... had graag willen beweren dat ik ook nonstop aan de slag ben geweest, maar de waarheid is ietsjepietsje subtieler.... Wat voor studie doe jij?
Ik studeer Italiaans. Wat studeer je MyosotisDiscolor? En sweetcandy, wat had jij moeten leren?

Ahhh gezellig verjaardagen... Mijn vriend is een heel weekend weg dus heb het rijk voor me alleen, wel zo handig als je het hele weekend de laptop nodig hebt voor studie... anders wordt het ruzie...
@Tieneke: wat doe jij?

@Riz: wanneer ben je uitgerekend... Spannend! Succes met de laatste loodjes...
Allemaal aan de studie dus
Hier hetzelfde als bij Riz, alleen is vriend werken en lig ik in bed.

Best saai zo op zaterdagavond!
Ik zit nog achter de computer, manlief is net naar boven gegaan, die was erg moe en chaggerijnig. Hij werkt vaak de weekenden, maar is dit weekend vrij, dus dacht gezellig zaterdagavondje, maar goed, dan maar op het viva forum, ook leuk. Zit te twijfelen of ik voor mezelf nog wel of geen bacootje light ga inschenken haha.
Nou ik moet nog wel even hoor..december. Maar ik word over 5 weekjes ingeleid dus ben al aan t aftellen!

Ben dus ook nog niet echt hoogzwanger denk volgens de statistieken, maar zo voelt t wel
@tralala: Ik zou het doen! Je leeft maar een keer. Jammer van jullie 'gezellig avondje'.

Ik ga morgen proberen weer vroeg op te staan, dag optimaal benutten. Ben al sinds een jaar of 7 student en gewend om op za en zo tot weet ik hoe laat in m'n bed te liggen, maar de laatste tijd spring ik er zo rond 8 uur weer uit. Doodstil op straat dan joh
quote:mischa04 schreef op 17 oktober 2009 @ 22:22:

Hier hetzelfde als bij Riz, alleen is vriend werken en lig ik in bed.

Best saai zo op zaterdagavond!Nou, dat vond ik dus ook
Ik heb een cake gebakken en heb een begin aan een naaiwerkje gemaakt. Het wordt een rok. Nu zit ik aan een cocktail te nippen.
Vriend ligt tegenover me te snurken. Hond ligt langs me in zn mand te snurken.

Ik zit al de hele avond wat te zappen, niks op tv!!! Tegelijkertijd aan het surfen op internet.

Denk dat ik zo maar eens met de hond ga wandelen en dan in bed duik! Morgen vroeg op om te sporten!
quote:Zazana1985 schreef op 17 oktober 2009 @ 22:25:

@tralala: Ik zou het doen! Je leeft maar een keer. Jammer van jullie 'gezellig avondje'.

Ik ga morgen proberen weer vroeg op te staan, dag optimaal benutten. Ben al sinds een jaar of 7 student en gewend om op za en zo tot weet ik hoe laat in m'n bed te liggen, maar de laatste tijd spring ik er zo rond 8 uur weer uit. Doodstil op straat dan joh Oh ik ben jaloers! Ik slaap de laatste weken pas lekker rond 8-en...dan is de kleine eindelijk rustig
Ach, ik kan nu wel fijn meegenieten van alle dronken Twente supporters!

Joepie!

@Riz, jij bent er over een paar weken vanaf?

Aaah, dat wil ik ook!:'-(
Ik zit met man op de bank. Ieder z'n eigen laptop , hij op Wikipedia en ik op 't forum. We zijn net bij meisjeklein in het ziekenhuis geweest om te voeden
The time is now
Is het je eerste Riz?
Zit aan de baco, kijkend naar wat vind nederland. Of is der wat beters op tv???
Ik heb niet zo'n fijne zaterdagavond. Zorgen voor m'n zieke vriend (vies praatje, maar inclucief het legen van emmers....heb wel een overwinning op mezelf behaald, want ik ben doodsbang voor alles wat met overg**en te maken heeft)...troost mezelf nu met een kopje thee en het Vivaforum.
't Is al met al een heel gedoe
Ik studeer sinds dit jaar Kunstgeschiedenis, heel erg leuk moet ik zeggen maar heb nogal moeite met het onthouden van jaartallen. De grote lijnen van de tentamenstof kan ik inmiddels bijna dromen en ook de details zitten er redelijk in alleen die jaartallen he, da's dus een crime

Gelukkig heb ik voor mijn paper nog tot en met donderdag en heb me al redelijk goed ingelezen in het onderwerp, vraagstelling ook af en inleiding geschreven dus dat moet wel goed komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven