Zaterdagavond

17-10-2009 22:12 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe is jouw zaterdagavond op deze wonderschone 17e oktober?

Ik lig uitgeput op de bank na van 8 u tot 20 u bijna NONSTOP gestudeerd te hebben... Waarom deed ik ook alweer deze studie?

Iemand zin in een kletsje?
Zo, even een lekkere bak verse popcorn gemaakt....nu GV kijken!

Mischa, pas een keer of 3 denk...maar nog geen naam gevonden!

Hier trouwens een echte HP fan...alle boeken en films :-D
quote:Zazana1985 schreef op 17 oktober 2009 @ 23:02:

ArtemisDCS: Wat een ei! Hoeveelste date was het?

(Wat) Studeer je? (dat je op kamers zit?) Heerlijk, koekies hier zijn al op... begint de weegschaal morgen zeker weer een nieuw tiental :P

Het was de eerste date, inderdaad een ei zeg. Alleen de afspraak was dat we dit weekend naar de film zouden gaan dus er is nog hoop voor morgen. Want het is echt een leuke jongen. Alleen ik zit me hierdoor weer onzeker te maken etc, je kent het wel.

Ik studeer informatica, jij?
Nou ja zeg Artemis....wat een eikel idd!
Artemis; Hoop niet te veel op morgen....kan het altijd mee of ....tegen vallen.

Hoop voor je dat het morgen nog doorgaat. Omdat hij zo leuk is!

Maar hoor je morgn nog niks dan denk ik dat je um moet laten lopen... slaap lekker voor zo
Mijn man is naar een feestje en ik zit lekker alleen achter de tv en de laptop! De poezen liggen lekker languit op de bank en ons kleine meisje slaapt lekker en ik verheug me op morgen om iets leuks te ondernemen met de kleine (zonder man lief, want die zal wel in coma liggen morgenochtend)
quote:Kroes schreef op 17 oktober 2009 @ 23:16:

Artemis; Hoop niet te veel op morgen....kan het altijd mee of ....tegen vallen.

Hoop voor je dat het morgen nog doorgaat. Omdat hij zo leuk is!

Maar hoor je morgn nog niks dan denk ik dat je um moet laten lopen... slaap lekker voor zoIk hoop het ook, het "probleem" is alleen dat ik hem iedere woensdag zie ivm een vereniging! Dus helaas kan ik hem niet ontlopen mocht het mis gaan.