Zaterdagavond

17-10-2009 22:12 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe is jouw zaterdagavond op deze wonderschone 17e oktober?

Ik lig uitgeput op de bank na van 8 u tot 20 u bijna NONSTOP gestudeerd te hebben... Waarom deed ik ook alweer deze studie?

Iemand zin in een kletsje?
Zo, even een lekkere bak verse popcorn gemaakt....nu GV kijken!

Mischa, pas een keer of 3 denk...maar nog geen naam gevonden!

Hier trouwens een echte HP fan...alle boeken en films :-D
quote:Zazana1985 schreef op 17 oktober 2009 @ 23:02:

ArtemisDCS: Wat een ei! Hoeveelste date was het?

(Wat) Studeer je? (dat je op kamers zit?) Heerlijk, koekies hier zijn al op... begint de weegschaal morgen zeker weer een nieuw tiental :P

Het was de eerste date, inderdaad een ei zeg. Alleen de afspraak was dat we dit weekend naar de film zouden gaan dus er is nog hoop voor morgen. Want het is echt een leuke jongen. Alleen ik zit me hierdoor weer onzeker te maken etc, je kent het wel.

Ik studeer informatica, jij?
Nou ja zeg Artemis....wat een eikel idd!
Artemis; Hoop niet te veel op morgen....kan het altijd mee of ....tegen vallen.

Hoop voor je dat het morgen nog doorgaat. Omdat hij zo leuk is!

Maar hoor je morgn nog niks dan denk ik dat je um moet laten lopen... slaap lekker voor zo
Mijn man is naar een feestje en ik zit lekker alleen achter de tv en de laptop! De poezen liggen lekker languit op de bank en ons kleine meisje slaapt lekker en ik verheug me op morgen om iets leuks te ondernemen met de kleine (zonder man lief, want die zal wel in coma liggen morgenochtend)
quote:Kroes schreef op 17 oktober 2009 @ 23:16:

Artemis; Hoop niet te veel op morgen....kan het altijd mee of ....tegen vallen.

Hoop voor je dat het morgen nog doorgaat. Omdat hij zo leuk is!

Maar hoor je morgn nog niks dan denk ik dat je um moet laten lopen... slaap lekker voor zoIk hoop het ook, het "probleem" is alleen dat ik hem iedere woensdag zie ivm een vereniging! Dus helaas kan ik hem niet ontlopen mocht het mis gaan.
Ik denk het ook, zonde om tijd te verspillen aan etters...

Ik studeer Italiaans. Waar doe je Informatica?
In the UK, waar doe jij Italiaans? Uva? Weet dat die Italiaans hebben. Ik heb een klein cursusje Italiaans gedaan trouwens! Was best geinig.
Ik ga nog een verse aflevering van HEROES kijken

Klets nog even lekker verder!!

Truste voor straks..
@Artemis..... oh dat maakt t wat lastig als je um toch wekelijks ziet.

Na morgen mag je het op de man af vragen wat de reden was dat hij afspraak niet na kwam en wat hij daad werkelijk van je vind. Duidelijkheid. Houden wij toch wel van, toch?!
Ik kom ook gezellig mee kletsen!

Zou avondje stappen...helaas ging niet door! Verder niks bijzonders op tv en alle leuke series online gekeken, geen een gemist.

Aan mijn studie wil ik verlopig niet denken....begin ergens maandag aan.
quote:Zazana1985 schreef op 17 oktober 2009 @ 22:57:

Ik behoor tot de weinigen die alleen deel 1 van Harry Potter gezien en gelezen hebben en het toen wel best vonden...

Ik hoor altijd dat je het óf geweldig vindt, óf niks... Ik zat ertussenin. Na 1 boek vond ik het wel welletjes...Ik vond film 1 t/m 4 wel gaaf, maar de laatste die ik zag (volgens mij deel 5) die vond ik niet veel meer aan, dus de behoefte om deel 6 te bekijken heb ik nog niet zo.
Ik ga jullie verlaten, op naar mijn nestje...

Slaap lekker iedereen!
@ArtemisDCS: Ik doe het aan de UU.

Nu ben ik echt weg ;)
Zanzana welterusten
Ik kan wel janken dat ik alle Harry Potter boeken gelezen heb en dat het eind qua films ook in zicht komt.

(alle boeken en dvd's in bezit en meerdere malen gelezen/gekeken)
quote:Kroes schreef op 17 oktober 2009 @ 23:24:

@Artemis..... oh dat maakt t wat lastig als je um toch wekelijks ziet.

Na morgen mag je het op de man af vragen wat de reden was dat hij afspraak niet na kwam en wat hij daad werkelijk van je vind. Duidelijkheid. Houden wij toch wel van, toch?!

Ja ik hou ook erg van duidelijkheid. Ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet aanpakken, ik heb nog nooit echt gedate en dergelijke (ja ik weet het ). Volgens mij vind hij mij wel leuk, en ik vind hem leuk. Hij zei op een gegeven moment (over msn dan he): I know someone really cute, and she's Dutch.

Maar ik snap dan niet waarom ie dan niet smst vanavond...
quote:ArtemisDCS schreef op 17 oktober 2009 @ 23:29:

[...]

Maar ik snap dan niet waarom ie dan niet smst vanavond...En in het kader van de emancipatie:...Heb jij hem al gesmst???
oh hij is geen NL-der Artemis
*ik zei wel dat ik Heroes ging kijken maar vriend schiet nog niet echt lekker op met zn gedownload..*
quote:Scratte schreef op 17 oktober 2009 @ 23:31:

[...]

En in het kader van de emancipatie:...Heb jij hem al gesmst???Nee, want ik heb zijn nummer niet, handig he... Hij is ook niet op msn. Hij moet dus nu het initiatief nemen. Anders zie ik hem woensdag/op msn.
quote:Kroes schreef op 17 oktober 2009 @ 23:31:

oh hij is geen NL-der ArtemisNope, hij is Engels. Hij is half-Iers dus daar krijgt ie bonuspunten voor . Helaas zonder het Ierse accent...
Das balen...dan moet je dus domweg zitten wachten tot hij inititief neemt.

Nou nog maar even volhouden dusss,succes!

Hou je ons wel op de hoogte hier?
Das wel zwaar.....dat alleen hij jou kan sms'n..... sterkte iig
Dames, ik zoek mijn bed ook op.

Fijne nacht nog en welterusten allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven