Zaterdagavond

17-10-2009 22:12 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe is jouw zaterdagavond op deze wonderschone 17e oktober?

Ik lig uitgeput op de bank na van 8 u tot 20 u bijna NONSTOP gestudeerd te hebben... Waarom deed ik ook alweer deze studie?

Iemand zin in een kletsje?
Ik ben op zoek geweest naar de letter Q van het scrabble spel en ben daar nog steeds naar op zoek overigens.

Vandaag ook nog oma haar bloemen wezen bekijken, is een erg mooi stuk geworden, hopen dat het ook netjes blijft tot woensdag maar dat moet goed komen.

Nu zit ik aan de paper die ik afgelopen donderdag in had moeten leveren ben op de helft maar kom er nu heel handig achter dat de sites die ik als bron had gebruikt niet wetenschappelijk zijn. Nu zijn er dus twee opties, ze toch gebruiken en gewoon in de bronvermelding noteren of zoeken naar wetenschappelijke sites met dezelfde informatie. Dit laatste was het plan maar blijkt nogal tijdrovend te zijn dus ik moet nog even snel wat verzinnen. Ben wel al op de helft van het verplichte aantal woorden en heb het verhaal redelijk in mijn hoofd, nu dus nog opschrijven.... *zucht*
En al wat Q's binnen dan????

Heb je oproepje hier ook gelezen, maar helaas voor jou. Ik heb t spel niet.

Vind t wel een super gebaar!!!

Succes met alle bezigheden.
Vandaag zijn de eerste over de post binnen gekomen, heb nu toezeggingen voor 20 stenen. Maar een aantal daarvan zijn onder voorbehoud omdat die mensen eerst nog moeten zoeken naar hun scrabble spel dat ergens onderin een kast ligt te verstoffen.
Hier helaas geen scrabble spel......

Ik ga zo de elektriese deken aandoen en plat!

Misschien nog eventjes lezen.

Ja,helemaal hip and happening hier

Vandaag met de trein dagje A'dam gedaan,drukdrukdruk en kl*teweer.

Toch een leuke dag gehad maar nu moe,koppijn en zere benen en tijd om naar mijn lijf te luisteren.

Hebben btw tapas gegeten bij Pata Negra

lekker!!!!
Hoe komt het toch dat ik overdag geen letter op papier krijg maar 's avonds laat en 's nachts zo'n paper ineens een eitje lijkt.

Schiet lekker op nu, nog even een laatste paragraaf en dan bewaar ik de slotconclusie voor morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven