Zaterdagmôgguh!

05-07-2014 08:03 141 berichten
Goedemorgen ladies,

Met een heerlijke rust op de achtergrond en een lekker bakkie pleur, zit ik te verzinnen wat ik moet gaan doen vandaag........................en ik heb geen flauw idee. Er zijn natuurlijk wel dingen te doen, er is altijd wat te doen, maar ik leef vandaag in ontkenning en heb besloten dat vast te houden tot morgen, na de wedstrijd dus.

Het wordt spannend vanavond. Blijven we in Brasil of gaan we morgen weer over tot de orde van de dag?

Wat ondernemen jullie vandaag allemaal? Dit is echt zo'n dag van of niets doen of ergens uitwaaien op een winderige plek, lekker bijkomen van die hitte van gister. Het zal voor velen van jullie niet het geval zijn, maar ik vind de zomer tot nu toe heerlijk.

Het is natuurlijk al vakantietijd en jullie hebben nu dagelijks al die pubers van variabele leeftijd om je heen. Zat ineens te denken aan al die diplomaverhalen en feestjes die er zijn geweest op scholen. Ook aan de juffies heb ik gedacht. Juffie Sandt en juffie Woolie in het bijzonder natuurlijk. Moet heerlijk zijn dat de vakantie is begonnen en er alleen nog maar, ik wil, op het programma staat.

Weest welkom op deze heerlijke dag en schrijft uw schrijfselen ter lering ende vermaeck.
quote:S7rin schreef op 05 juli 2014 @ 08:47:

Laat ik dan ook maar eens reageren

Hier theatervolk wat buitengewoon vroeg uit te veren is. Vandaag staan er twee voorstellingen op het programma, evenals morgen. Weekenden zijn voor mij volle bak! Helaas zijn wij een van de weinige voorstellingen waarvan de aanvangsttijden níet zijn aangepast i.v.m. het voetbal, dus de eerste helft kijken zit er sowieso niet in. Ben ook benieuwd hoe veel mensen er in de zaal zitten... Maar de tweede helft gaan we met z'n allen kijken na afloop! De drankjes zijn op kosten van de baas, dus het wordt vast mega gezellig. Leve de feestcommissie!

Nou, break a leg en op naar een volle bak. Niet iedereen is van de voetbal, dus dat komt vast goed.

Wat brengen jullie vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben moed aan het verzamelen om even te gaan hardlopen. En kijk ondertussen naar een oude aflevering van Bakkende Rudolph. Het is warm en zweterig in huis, ik kijk wel uit naar een beetje regen.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Goedemorgen,

Ik ben ook jarig vandaag en gisteravond ben ik ten huwelijk gevraagd! Vandaag gaan we langs bij een paar mensen die ik direct wil vertellen dat we gaan trouwen en de rest krijgt het vanavond op mijn verjaardagsfeestje te horen.

En nu ben ik aan het wachten op mijn ontbijt op bed
quote:hanke321 schreef op 05 juli 2014 @ 08:47:

Hey Cateautje, goedemorgen!

Nog 2 weken en dan heb ik vakantie. Ook hier is te merken dat de kinderen aan vakantie toe zijn, de ukkies beginnen stierlijk vervelend te worden (werk met peuters). Eergister was het een deel van de ochtend niet gezellig en dat komt niet vaak voor.

Vandaag zit ik naast een kop thee, heb nét mijn was opgevouwen en ga zo naar A´dam, naar een bijeenkomst. Doe er al met al iets minder dan 2 uur over om er te komen. En ga vandaag voor het eerst een OV fiets gebruiken. Ben benieuwd hoe dat gaat, of ik het systeem een beetje snel doorheb.

Verder heb ik sinds een paar dagen een DVD recorder in gebruik, een vriendin van mij had ´m niet meer nodig dus mocht ik ´m hebben. Helemaal zelluf geinstalleerd! Merk nu al dat ik minder als een idioot aan het zappen ben, had de gewoonte om wel 3 programma´s tegelijk te kijken i.v.m. al die verrotte reclames tussendoor.

Gisteren een korte broek en een zomerbroek gekocht, voor een prikkie. Maar wat is dat passen een crime zeg, blegh.

Vanavond dus voetbal? Ok, zal ik onthouden. Heb toen ik vorige week bij de kapper was een oranjepakket meegekregen, dus kan nu met slinger, fluitje, opblaasstroken en handklapper meekijken.

Had het fijn gevonden om een eind met mijn toerfiets te crossen tussen A´dam en mijn huis (een stukkie, rest met de trein). Maar door een tuinongelukje heb ik een zenuw in mijn hand geraakt, waardoor ik niet lekker op dat stuur kan leunen.Helaas. Hopelijk is die over een paar weken weer aangegroeid. Nu is het een rare dove plek, pijn in de pols.

Ik ben héél sielug.

Als peuterpubers hun kont tegen de krib gooien, dan wordt het echt tijd voor rust en vakantie en twee weken is veel voor dat kleine volk. Ik hoop dat de tijd wat sneller voor jullie gaat.

Dagje Amsterdam is altijd leuk, maar wel de laatste trein terug hoor! Naar wat voor bijeenkomst ga je? Als ik vragen mag natuurlijk.

Fijn, zo'n recorder, veel relaxter dan dat schreeuwerige gedoe steeds met die reclames. Gefeliciteerd, dat is een mooi cadeau.

Ja, veel te benauwd gister in die pashokken natuurlijk, duh.

Ja, nu moet je helemaal oranje uitgedost meejuichen, dat is je patriotistische plicht, haha.

Op naar de winst!

Beterschap gewenst.

Geniet van je dag!
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2014 @ 09:09:

[...]

Nou, break a leg en op naar een volle bak. Niet iedereen is van de voetbal, dus dat komt vast goed.

Wat brengen jullie vanavond?War Horse! (met die poppen van paarden) Helaas zitten er nu al regelmatig mensen mannen met oortjes in de zaal tijdens de voorstelling de wedstrijd te volgen...
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2014 @ 09:07:

[...]

Dat is wel fijn, dat de leerlingen nog even worden beziggehouden, kunnen ze ook gelijk afkicken.

Ik hoop dat het geen septemberklus voor hem wordt, dan is de hele zomer weg.

Altijd goed om van een nood een deugd te maken , scheelt weer een hoop gedoe vlak voor de vakantie.Het wordt echt wel een september klus! Misschien niet eens af dan! Maar Sandtman werkt vier dagen is elke vrijdag vrij en probeerd op twee van de drie vrije dagen iets te doen! En dan ook niet de hele dag. Hij pakt deel voor deel. Heeft steeds twee kozijnen/onderdelen tegelijk in het onderhoud. En op klus dagen is hij geheel vrijgesteld van huishoudelijke dingen! Hij heeft niks te klagen, behalve dan nu dat het regent!
quote:lavendelbleu schreef op 05 juli 2014 @ 08:47:

Goedemorgen Cateautje,

Ben je alweer wat bijgekomen ?

Hoe is het met je stoel afgelopen, heb geen gekke verhalen in de krant zien staan dus neem aan dat hij in je huis staat nu ?

Vandaag weer gewoon een rommeldagje, een beetje van dit en dat, Vanavond naar een dansvoorstelling met jongste puber en daarna natuurlijk voetballen kijken.

Morgen weer werken.

Afgelopen week diploma uitreiking gehad van oudste puber, die al een aantal weken flink aan het werken is in haar bijbaantje, het geld stroomt binnen voor haar

Nu op zoek naar een stage-plaats voor komend schooljaar voor haar.voor 1 dag in de week.

De tijd dringt dus zal blij zijn als ze er eentje gevonden heeft.

En wat een papierzooi wat je allemaal moet regelen voor een vervolgopleiding en stage.

Ach ja zo blijven we bezig.

Zo nu eerst aan de koffie.

Van een hele lieve vriendin heb ik een cadeaubon gekregen voor een Chinese massage en het is de bedoeling dat ik dat morgen onderga, dus dan zal ik weer helemaal mals zijn.

Met de stoel was ik binnen 20 minuten thuis, dus dat ging geweldig en zo zit hij ook. Ben er erg blij mee.

Heerlijk, een avondje theater, geniet ervan. Leuk, zo'n meidenavond!

Tja, een stageplek vinden kan verrassend gemakkelijk gaan, maar ook gruwelijk moeilijk. Ik hoop dat ze iets op tijd vindt. Wat leuk, zo'n rijke vrouw in je buurt, wat zal ze glunderen. Het zijn de eerst verdiende centen waar je nog altijd het meest trots op bent.

Proost en een fijne dag.
Goeiemorgen iedereen!

Ik ga even een paar uurtjes werken en dan nog een paar dagen genieten met mijn lief voordat ik haar 5 weken niet meer zie.

Vanavond lekker voetbal kijken, weer hopen dat we gaan winnen.

Fijne dag iedereen vandaag
quote:Wollstonecraft schreef op 05 juli 2014 @ 08:49:

Goedemorgen Cateautje en alle andere viva dames!

Cateautje, hoe bevalt de "nieuwe" woning, mooie vloer en helemaal opgeruimd? Ben je er van aan het genieten?

Hier heb ik al gemediteerd, stukje geschreven en kom net onder de douche vandaan. Eindelijk vakantie en dus ga ik de meditatie en het schrijven wat er in de drukte van afgelopen tijd niet van kwam weer in ere herstellen, het is zo fijn om te doen.

Verder vandaag even naar de stad, Dille en Kamille bezoeken en daarna wat lezen, schrijven, opruimen.

Vanavond uit eten met de familie om diverse verjaardagen te vieren.

En dan nog maar een paar daagjes voor ik eindelijk naar Engeland ga........kan niet wachten. (met dank aan twee wijze vrouwen)

Voor iedereen een fijne dag!

Voor Cateautje, luier maar lekker de dag door, je hebt zo hard gewerkt de laatste tijd, dat heb je verdiend!

Goedemorgen,

Ben nog niet helemaal klaar, maar doe alles op het gemakje, er zit geen pliesie achter me aan. Komt goed.

Het bevalt allemaal meer dan prima, het huis heeft nu zo'n luxe uitstraling, echt te gek.

Ja, het leven ziet er veel mooier uit als je in de zenstand staat, dan heb je ook veel meer ruimte in je hoofd om goed te schrijven. Geniet ervan.

Laat je portemonnee thuis!!! Leuke zaak hè. Ik zag van de week op de site Marseillezeep staan en dat vind ik zoooo lekker ruiken, dus ik moet er ook maar weer eens langs.

Veel plezier in de stad!

De dag kruipt naderbij.

Geniet van je dag!
quote:viva-amber schreef op 05 juli 2014 @ 08:49:

Morgen allemaal, Normaal ben ik niet zo actief in het weekend, vandaag wel. Ik heb al het huis opgeruimd en de oppervlakte schoongemaakt behalve de vloer en de planten op het balkon geherschikt en water gegeven. Ik moet alleen de vloer nog doen en de boodschappen. Ik ga zo naar crossfit.

In een soort van melige bui besloten om vanavond voor mijn ouders Costa Ricaans te koken LOL.

Meid, gaat alles goed met je?! Mocht je nog wat van die megaenergie over hebben, kom dan bij mij op de koffie?

Ik hoop dat je alles vindt voor een heerlijk maal. Wat een geweldig idee.

Fijne dag en juichze vanavond!
quote:bloempje86 schreef op 05 juli 2014 @ 08:49:

Goedemorgen!

Ik heb sinds gister officieel vakantie 5 weken want werk in het onderwijs. Vandaag de laatste dingetjes in de koffer, want morgen op vakantie!

Verder vanavond voetbal kijken in de stad! Ik ga er ook van uit dat we winnen!

Iedereen een hele fijne zaterdag vandaag!Fijn vakantie Bloempje, geniet ervan en dat je maar met een overwinningsgevoel mag vertrekken.
Goedemorgen Cateau, goedemorgen dames,

Spontaan vrij vandaag

K moet nog een klokje repareren, iets schilderen en de keuken dweilen.

Eerst koffie en n douche.

Dan de parasol binnen halen want helaas gaat het straks regenen

Vriend moet zn verjaardag maar gaan plannen vandaag. Taart kiezen en n verlanglijstje maken.

Ow en verzinnen waarheen en of we nog op vakantie willen. Dan loopt ie niet in de weg

Fijne dag allemaal!
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:lechatrose schreef op 05 juli 2014 @ 08:59:

Ja, ik ben ook benieuwd naar De Stoel!

Ik ga straks een Marktplaatsaankoop ophalen. En dan vanmiddag Tour kijken! Ben een wielerfanaat, dus ik kijk alles dat wordt uitgezonden, maar de Tour is wel bijzonder omdat er ook vanalles omheen geprogrammeerd wordt.

De stoel, is een fantastische cremekleurige bureaustoel en nee, ik plak geen plaatje.

Ik hoop dat je blij en tevreden zult zijn met je aankoop. Altijd leuk!

Veel plezier met de tour en een fijne dag.
quote:kanon schreef op 05 juli 2014 @ 09:06:

Goedemorgen Cateautje!

Wat een weer dit weekend, dat komt me helemaal niet goed uit nu ik eindelijk weer een weekend in de tuin wilde rommelen en er lekker met mijn boek wilde rondhangen.

Nu maar mijn plannen wat aanpassen.

Ik lig nog in bed, moed te verzamelen om naar de sportschool te gaan. Heb mezelf voorgenomen om wat vaker te gaan sporten, maar echt gemotiveerd ben ik nog niet.

Vanavond natuurlijk met vrienden voetbal kijken en morgenochtend heb ik met een vriendin een uitgebreide en luxe brunch bij een strandtent in Hoek van Holland. Lekker eten en kletsen, ii kijk er naar uit.

Hier is het juist perfect lekker om in de tuin te rommelen, al wordt het wel wat donker nu.

Sporten moet je echt leuk vinden hoor, je moet jezelf niet moeten dwingen, dan is er niets aan, alleen maar nare inspanning en daar word je niet gelukkiger van.

Ik wens je leuke voetbalavond en een heerlijk gezellige brunch morgen.

Geniet van je dag!
quote:Cateautje schreef op 05 juli 2014 @ 09:24:

[...]

Van een hele lieve vriendin heb ik een cadeaubon gekregen voor een Chinese massage en het is de bedoeling dat ik dat morgen onderga, dus dan zal ik weer helemaal mals zijn.

Met de stoel was ik binnen 20 minuten thuis, dus dat ging geweldig en zo zit hij ook. Ben er erg blij mee.

Heerlijk, een avondje theater, geniet ervan. Leuk, zo'n meidenavond!

Tja, een stageplek vinden kan verrassend gemakkelijk gaan, maar ook gruwelijk moeilijk. Ik hoop dat ze iets op tijd vindt. Wat leuk, zo'n rijke vrouw in je buurt, wat zal ze glunderen. Het zijn de eerst verdiende centen waar je nog altijd het meest trots op bent.

Proost en een fijne dag.

Wat lief van je vriendin.

Helemaal mals, dat klinkt tja nogal euhhhh....helemaal lekker , een mals stukje vlees

Fijn dat het zo makkelijk ging met je stoel.

Ja trots is ze zeker op haar welverdiende centen, ze werkt er ook hard voor, flink doorpezen is het het meestal, vooral met mooi weer ( horeca ).

Ze vindt het hartstikke leuk, doet het goed en heeft leuke collega's.

Morgen heeft ze vrij en gaat met een paar vriendinnen naar een festival, kan ze weer wat van haar geld uitgeven.

Heeee je bent maar 1x jong, daar moet je van genieten.

Wens alle jarigen een fijne dag toe en alle vakantiegangers een fijne vakantie met veel mooi weer en dat ze maar weer uitgerust mogen terugkomen.

Cateautje doe het rustig aan en geniet van je massage morgen, heb je zeker verdiend.

Fijn weekend allemaal.
quote:Eva- schreef op 05 juli 2014 @ 09:07:

Goedemorgen Cateautje en de rest!

Hopelijk komt het zonnetje vandaag weer door en zijn er zo min mogelijk buien.

Ik ga vandaag weer lekker dansen op een kleinschalig festival. Heerlijk, gezellig en knus. Met mijn favoriete muziek (Techno).

Vanavond daar ook de wedstrijd kijken. Hopelijk gaat NL door. Geniet echt van het WK!

Huppelse Eva, heel veel plezier gewenst en wat gezellig, met zoveel mensen naar de wedstrijd kijken.

Iedereen een hele fijne dag gewenst.
quote:may_ka schreef op 05 juli 2014 @ 09:09:

Ik ben moed aan het verzamelen om even te gaan hardlopen. En kijk ondertussen naar een oude aflevering van Bakkende Rudolph. Het is warm en zweterig in huis, ik kijk wel uit naar een beetje regen.

Taartjes en sporten, da's een mooie combi.

Wandelen is ook fijn en verbrand net zoveel calorieën, dus relax!
quote:wiewatwaarenhoe schreef op 05 juli 2014 @ 09:15:

Goedemorgen,

Ik ben ook jarig vandaag en gisteravond ben ik ten huwelijk gevraagd! Vandaag gaan we langs bij een paar mensen die ik direct wil vertellen dat we gaan trouwen en de rest krijgt het vanavond op mijn verjaardagsfeestje te horen.

En nu ben ik aan het wachten op mijn ontbijt op bed

quote:lesbianwoman schreef op 05 juli 2014 @ 09:26:

Goeiemorgen iedereen!

Ik ga even een paar uurtjes werken en dan nog een paar dagen genieten met mijn lief voordat ik haar 5 weken niet meer zie.

Vanavond lekker voetbal kijken, weer hopen dat we gaan winnen.

Fijne dag iedereen vandaag Ik wens je fijne dagen.
quote:Apatura schreef op 05 juli 2014 @ 09:37:

Goedemorgen Cateau, goedemorgen dames,

Spontaan vrij vandaag

K moet nog een klokje repareren, iets schilderen en de keuken dweilen.

Eerst koffie en n douche.

Dan de parasol binnen halen want helaas gaat het straks regenen

Vriend moet zn verjaardag maar gaan plannen vandaag. Taart kiezen en n verlanglijstje maken.

Ow en verzinnen waarheen en of we nog op vakantie willen. Dan loopt ie niet in de weg

Fijne dag allemaal!

Je hebt het maar druk. Goed plan om je vriend bezig te houden. Ik moet er om lachen.

Fijne dag!
Goedemorgen!

Ik had al zo'n vermoeden dat dit een topic van jou zou zijn, Cateautje :-)

Ik heb vanochtend een kaartje geschreven voor iemand in Japan, voor Postcrossing. Die ga ik vanmiddag posten. Ik ga zo nog een aflevering van Devious Maids kijken en me daarna douchen, aankleden en opmaken. Om 12 uur komt mijn buddy (vrouw met een verstandelijke beperking) bij me op bezoek en dan gaan we samen ergens lunchen. We moeten nog even kijken wat we daarna gaan doen, hangt een beetje af van het weer.

Daarna nog even boodschappen doen en Indiaas koken voor mezelf.

En daarna voetbal kijken.

Fijn weekend dames!
Mogguh cateau!

Ik heb het hele weekend dienst,vanuit huis een soort achterwacht waarbij ik opgeroepen kan worden...best irritant want je kan niks plannen. Wil alleen wel heel graag naar de bijenkorf iets ruilen, als werk het toelaat natuurlijk!

Verder morgen een verjaardag en in de middag bij vrienden op bezoek, allemaal afhankelijk van de drukte, dus, laat het rustig blijven! )
Goedemorgen Cateautje en de rest!

Beetje uitgeslapen want dochter is logeren. Krijg net ontbijt op bed van man. Alle ramen open gezet voor wat frisse lucht, maar het is nog knap warm! Het waait nu wel, dat is echt heerlijk.

Vanavond een feestje. Overdag maar verder prutsen aan het quietbook (ik knip me een ongeluk :-) ) en ik ben wat aan het speuren voor playmobil voor dochter. Misschien een tent of camper, als voorbereiding op de vakantie. Nog een kleine acht weken tot we gaan.... Doet me er aan denken, paspoort regelen voor dochter! Ik geloof dat ik mijn tic maar eens de ruimte moet geven vandaag: een to do lijstje maken

Fijne zaterdag!
Vandaag overdag lunchen met drie vriendinnen in Utrecht.

Vanavond niks. Ben niet van het voetbal, dus denk dat ik zo'n beetje de enige ben die er niet rauwig om is als ze vanavond verliezen.
@wiewatwaarenhoe, gefeliciteerd! Vertel eens, mooi romantisch aanzoek?

De jarigen vandaag:van harte! Lijkt me heerlijk, in de zomer jarig zijn. Hier alleen maar herfst en winter jarigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven