Zaterdagochtend

03-02-2018 07:21 53 berichten
Hallo hallo hallo.........

het beroemde zaterdagtopic!

Hoe, wat, waar, wie..........vertel, vertel, vertel.

:hello:
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!

Sterkte troetel! hier ook een gebroken nacht, dochter moest de halve nacht hoesten.

Ik ga nu even sporten, daarna heeft man een afspraak en ga ik met de kinderen naar de stad, vis eten en een cadeautje shoppen want we hebben een verjaardag vanavond.

Fijne dag allemaal!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor alle zieken.
Lig nog in bed ga er zo uit. Hond uitlaten en ontbijten met het gezin. Vanmiddag wat in en rond huis rommelen, vanavond heb ik een korte dienst op mijn werk dus we eten op tijd.
Zit nog een beetje verbaasd na te genieten dat ik een nieuwe baan heb :)
Vandaag niet veel bijzonders boodschappen al in huis en vanavond onverwacht uit eten dus een heerlijk relaxed dagje !
yeps1 schreef:
03-02-2018 08:23
Lekker! !!! Heb je n goed recept? ?
Zeker, althans ík vind het lekker :).
* 225 gr havermout
* 200 gr noten (grofgehakt) of pitten
* 3 el appelsap of water, als je geen appelsap hebt
* 1 el notenolie of andere olie als je geen notenolie hebt
* 2 el honing
* 2 el ahornsiroop (maple syrup)
* 200 gr gedroogde vruchten, bv abrikozen, vijgen, dadels, rozijnen

Oven voorverwarmen op 180 graden, op bakplaat bakpapier leggen. Papje maken van de vloeibare ingrediënten, havermout en noten/ zaden door elkaar roeren en vervolgens het papje daar doorheen roeren. Dertig minuten roosteren, halverwege keertje omscheppen. Daarna de vruchten erdoorheen en af laten koelen.
momo1980 schreef:
03-02-2018 07:39
Ach sneu Troetel, beterschap voor je meisje!

Ik ga denk ik vandaag 100x op Funda statistieken kijken want ons huis staat er sinds vanochtend op... spannend!!!!

En verder is man nu met dochter naar zwemles, breng ik zoon straks naar een feestje, moet ik was huishouden doen en alle boodschappen voor komende week.

Fijn weekend iedereen!
Huh, jij bent toch net verhuisd?? Wederom te koop?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allen! Hier ook nog een beetje ziek kind, het ergste is al geweest. Zometeen lekker een uurtje sporten, daarna muffins bakken met kind, boodschappen doen en vanmiddag naar een borrel. En tussendoor niet teveel afdwalen qua gedachten..heb een leuke man ontmoet :$

Fijn weekend!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
HasseSimonsdochter schreef:
03-02-2018 07:44
Koekjes bakken.... mmmm... ik heb nog deeg in de vriezer... misschien wel goed idee

Ik heb een eigen bedrijf en maak hele lange dagen op het moment. Dit vanwege bizar cadeau idee voor mijn man (ik heb plat gezegd extra geld nodig).
Aha!

Dan bespaar je geld met het deeg dat al in huis is!
lux. schreef:
03-02-2018 07:44
Slijmbeursontsteking. Heeeel pijnlijk.
Beterschap hoor.
Reageren op elke reactie afzonderlijk is niet zo handig denk ik. Dan zouden jullie tig berichten van mij lezen, wellicht oninteressant voor jullie.

De zieken beterschap gewenst. De huishouders sterkte gewenst. De boodschappers succes gewenst. De ontspanners plezier gewenst.


Hier zijn man en kind alweer veel te druk voor mijn doen. Wellicht vlucht ik zometeen even in mijn eentje het huis uit. Ik geloof dat mijn prikkelverwerking met me aan de haal gaat. Weet niet wat dat is, het voelt allemaal zo intens en overdonderend.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 03-02-2018 12:46
0.19% gewijzigd
Behalve wat huishouderige gedoetjes geen plannen. (het hele weekend!) Klinkt nu heeeeeeerlijk; hoop dat ik me morgen niet de tandjes verveel :)
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
03-02-2018 09:03
Zit nog een beetje verbaasd na te genieten dat ik een nieuwe baan heb :)
Gefeliciteerd!!!

Ik moet nog even wat werkdingetjes doen en een sollicitatie uitsturen, boodschappen doen en mijn huis poetsen. Ik overweeg vanmiddag te gaan hardlopen, niet zoveel zin maar ik ga veel te weinig de laatste tijd. En ik heb ook wel zin om brownies te bakken maar ik probeer momenteel wat gezonder te eten en weet dat ik het nooit bij eentje kan houden, dus dat gaat 'm waarschijnlijk niet worden.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor alle zieken.

Ik lig nog in bed maar het is nu echt tijd om eruit te komen. We krijgen vanavond een bevriend koppel op bezoek. Kunnen we gelijk mooi vieren dat ik gisteren mijn laatste diploma op heb gehaald.
Vandaag dus wat voorbereiden en verder lekker relaxen. Ik ga zo eerst een grote pan stoofvlees opzetten en daarna even de stad in voor de laatste boodschappen.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond bezoek; ga dus wat tapas maken, en ik moet wassen, want 2 kinderen gaan op snowboard kamp met school, we wonen in Zwitserland, en daar bieden veel scholen een skikamp aan....
Verder doe ik morgen helemaal niets; heb deze week 40 uur gewerkt, en moet maandag weer werken... maar nog 1 week en dan gaan we nog een week skieen met het hele gezin.
Alle reacties Link kopieren
En beterschap voor allen die ziek zijn!!!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor iedereen waar de ziektekiemen zijn binnengedrongen beterschap!

Hier net uit bed. Zo even de hond haar behoeftes laten doen...zit enkel te twijfelen of ik zelf eerst nog ontbijt of erna.

Mijn zoon komt straks weer terug van zijn logeernachtje bij opa en oma. Eigenlijk een hele rustige dag vd boeg..gezien ik best een beetje moe ben.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor alle zieken.

Hier een drukte dag voor de boeg. We hebben onze auto verkocht die word straks opgehaald. De nieuwe auto ophalen. Verder vandaag verjaardagsfeestje voor m'n dochter dus vanaf 15.00 uur huis vol. Boodschappen net gedaan nu ff snel stofzuigen en de wc poetsen en wat losse rommel opruimen. Hapjes maken en dan hoop ik nog wat tijd over te hebben om een rondje met de nieuwe auto te maken.
Alle reacties Link kopieren
Hier meldt zich nog een zieke. Ik heb vannacht met een teiltje op de wc gezeten en pijn dat het deed. Ik voel me nu een vaatdoek. Gelukkig zijn mijn kinderen groot genoeg om zelf een boterham te pakken en iets te drinken.
Beterschap voor alle zieken!

Vanmiddag ga ik met mijn vriend wandelen in de bossen, en ergens wat drinken. Hopelijk blijft het droog.
Verder niet veel op de planning. Ik heb vakantie dus wil ook niet alles vol gaan plannen ;)
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor alle zieken en diegene met zieke kinderen die verzorgt moeten worden!

Ik ben om half 9 opgestaan en half uurtje met hond gelopen. Daarna samen met vriend ontbeten die ondertussen al een was had aangezet.

Tas gepakt met onze wellness spullen want straks gaan we met hotelovernachting eens even lekker relaxen met mn bolle buik in de bubbel en zwem baden daar en genieten van lekker eten/drinken.
Nog even er samen tussenuit voordat we met zn 3tjes zijn hihi!
Nu even met een kopje thee en hond naast me op de bank wat forummen.

Voordat we gaan nog even langs de dierenspeciaalzaak voor nieuwe brokken voor de viervoeter en hoogstwaarschijnlijk dus ook nog wat lekkere koekjes voor d'r :puppy: en dan hond bij logeeradres droppen haha.
Tralalalala
Troeteltje schreef:
03-02-2018 09:15
Huh, jij bent toch net verhuisd?? Wederom te koop?
Nieuw huis gekocht maar ons huis moet nog verkocht. En dat gaat dus nu hopelijk snel gebeuren!
Alle reacties Link kopieren
Huishouden moet even wachten, ben met de buitenkranen bezig. Pfffff.
Succes Momo!

Buitenkranen monteren? Of juist dichtdraaien ivm verwachte vries?
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 03-02-2018 16:18
3.14% gewijzigd
Hier net terug van boodschappen. Zijn met zijn 3 gegaan.

Vanmiddag waarschijnlijk even naar Ikea. O_O
Troeteltje schreef:
03-02-2018 12:53
Hier net terug van boodschappen. Zijn met zijn 3 gegaan.

Vanmiddag waarschijnlijk even naar Ikea. O_O
Ikea op zaterdagmiddag pfoe jij durft.
Alle reacties Link kopieren
Nee, het gaat om dichtdraaien i.v.m. vorst. Ik had in een topic van Djoels (heb je je buitenkraan wel dichtgedraaid) gelezen dat je niet alleen moet dichtdraaien maar ook moet aftappen.

Nu zit dat hele antieke zwikkie kranen bij mij in de kelder en ik krijg geen beweging erin (zie ook mijn verhaal in topic van Djoels in Thuis heet dat geloof ik).

Ik ben ermee gestopt. Als ik teveel kracht zet met de tang dan ontwricht ik misschien de boel.

Ga nu maar naar de winkel om labeltjes te halen die mij werden aangeraden dan heb ik die alvast (slimme tip!), dát kan ik dan weer wel... :P

O ja en de CV bijvullen en de radiatoren ontluchten kan ik ook. En lampen aansluiten ook! Ik weet wat een kroonsteentje is. En schilderen en behangen ook geen probleem. Ik bedoel maar..... ik kan best wel wat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven