zijn morgen de winkels open?

04-05-2011 17:28 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
zie titel
Ik heb vrij morgen

Soms is het best lekker om voor de overheid te werken
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 04 mei 2011 @ 17:39:

Alleen de overheid werkt niet met vijf mei. In het ziekenhuis waar ik werk hebben ze zondagsdienst.

Huh?

Ik werk in het bedrijfsleven en heb vrij morgen....
Mijn sportschool is dicht. Dus dan heb ik niks te doen en dacht ik te gaan shoppen voor een nieuw fitnesspakkie
Dus ik begrijp dat de winkels daar open zijn behalve in Wageningen? Hier kan ik nog niet veel mee. Help
Ergens Anders zijn de winkels ook open, Meds. Helpt je dat verder? Qua strak pakkie?
quote:Bergje65 schreef op 04 mei 2011 @ 18:04:

[...]

Huh?

Ik werk in het bedrijfsleven en heb vrij morgen....Dat is gewoon de keuze van je baas. Ik ben ambtenaar en heb inderdaad morgen vrij. Goede vrijdag dan weer niet. Dat hebben ze zo bij ons besloten.
Ik moet altijd werken met dat soort dagen en ik heb gewoon een kantoorbaan. Dus dit jaar is een slecht jaar voor de feestdagen..
Ik ben ook ambtenaar en morgen vrij, en vrijdag verplicht vrij maar dat kost wel een vakantiedag.
quote:ossiepossie schreef op 04 mei 2011 @ 19:20:

Ik ben ook ambtenaar en morgen vrij, en vrijdag verplicht vrij maar dat kost wel een vakantiedag.Daar kwam ik maandag achter dus heb ik maar 2 dagen opgenomen en ben nu lekker de hele week vrij!
quote:meds schreef op 04 mei 2011 @ 18:09:

Dus ik begrijp dat de winkels daar open zijn behalve in Wageningen? Hier kan ik nog niet veel mee. HelpHuilie!
Maar kan het ook zijn dat niet alle winkels open zijn? Dat ik bijvoorbeeld morgen in de stad wel naar de Hema kan maar niet naar de Adidas?

Met deze reacties kom je mooi weg Meds. Ik heb al heel wat virtuele afslachtingen gezien met deze vraag.
dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
quote:meds schreef op 04 mei 2011 @ 23:56:

Maar kan het ook zijn dat niet alle winkels open zijn? Dat ik bijvoorbeeld morgen in de stad wel naar de Hema kan maar niet naar de Adidas?
dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Ik hoop van wel, want ik heb geen eten meer in huis
Soms zijn topics gewoon gedoemd te mislukken. Take your loss and move on ;)
1 x in de 5 jaar een vrije dag geldt niet voor alle CAO's, jammer genoeg.
Zag net dat de bakker tot half 1 open is vandaag, de rest van de winkels zijn gewoon geopend.
quote:meds schreef op 04 mei 2011 @ 23:56:

Maar kan het ook zijn dat niet alle winkels open zijn? Dat ik bijvoorbeeld morgen in de stad wel naar de Hema kan maar niet naar de Adidas?Wat wil je vandaag kopen?

Oh een fitnespakje.

Als het maar bij 1 winkel is dan zou ik even op internet kijken op hun site of ze even te bellen of ze open zijn voor de zekerheid.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven