Ik werk in het bedrijfsleven en heb vrij morgen....Dat is gewoon de keuze van je baas. Ik ben ambtenaar en heb inderdaad morgen vrij. Goede vrijdag dan weer niet. Dat hebben ze zo bij ons besloten.
Ik moet altijd werken met dat soort dagen en ik heb gewoon een kantoorbaan. Dus dit jaar is een slecht jaar voor de feestdagen..
Anoniem_640364346162f
woensdag 4 mei 2011 om 19:20
Ik ben ook ambtenaar en morgen vrij, en vrijdag verplicht vrij maar dat kost wel een vakantiedag.
Anoniem_84155
woensdag 4 mei 2011 om 19:52
quote:ossiepossie schreef op 04 mei 2011 @ 19:20:
Ik ben ook ambtenaar en morgen vrij, en vrijdag verplicht vrij maar dat kost wel een vakantiedag.Daar kwam ik maandag achter dus heb ik maar 2 dagen opgenomen en ben nu lekker de hele week vrij!
Anoniem_118548
woensdag 4 mei 2011 om 23:21
quote:meds schreef op 04 mei 2011 @ 18:09:
Dus ik begrijp dat de winkels daar open zijn behalve in Wageningen? Hier kan ik nog niet veel mee. HelpHuilie!
Maar kan het ook zijn dat niet alle winkels open zijn? Dat ik bijvoorbeeld morgen in de stad wel naar de Hema kan maar niet naar de Adidas?Wat wil je vandaag kopen?
Oh een fitnespakje.
Als het maar bij 1 winkel is dan zou ik even op internet kijken op hun site of ze even te bellen of ze open zijn voor de zekerheid.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven