Zit in tweestrijd...

06-07-2012 18:09 25 berichten
Ok, misschien een beetje een rare vraag, maar ik zit in tweestrijd en heb jullie mening nodig.

Mijn vriend werkt gedeeltelijk s nachts en slaapt in 2 delen. Vandaag tot 20.30 en aan het einde van de avond nog 1 of 2 uurtjes. Vanwege de hitte slaapt hij nu overdag wat meer dan savonds. s avonds komt hij maar moeilijk in slaap namelijk.

Nu belde zijn collega een uurtje geleden op. Zij was haar sleutels kwijt geraakt op het werk en wil weten of mijn vriend ze toevallig vanochtend had gezien. Ze kan nu haar huis niet in. Ik heb gezegd dat ik hem daar niet voor wakker ga maken. Naar mijn mening kan ze naar het werk bellen, de eigenaar is er namelijk vaak tot laat, of ze gaat er zelf langs om te zoeken. Of ze belt 1 van de andere collega's die wellicht niet slapen omdat ze niet s nachts werken.Met een klaagzang hing ze op. Nu zag ik net dat ze hem ook een sms heeft gestuurd met sos, heb je mijn sleutels gezien, ik kan mijn huis niet in en blablabla.

Aan de ene kant vind ik het sneu voor haar en wil ik mijn vriend wakker maken om te vragen of hij die sleutels gezien heeft. Aan de andere kant, voor hem is het nu zeg maar zijn nachtrust. Bovendien als ik niet thuis was geweest had ik zijn mobiel niet opgepakt en had ze hem waarschijnlijk helemaal niet te pakken gekregen. Nu dacht ik snel opnemen, straks wordt hij wakker.

(wij nemen wel vaker elkaars mobiel op trouwens, dat men daar niet over valt)

Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
werk bellen of zelf langsgaan, maar niet je vriend wakker maken
Ik zou hetzelfde als jou gedaan hebben, alsof je man de enige is die dat weet! Ik zou hem er echt niet wakker voor maken, want dat zou me niet in dank worden afgenomen en dan zit ik met een chaggie man.
Ah fijn, al 2 reacties met dezelfde mening. Ik denk idd dat ik daarna met een chaggie in huis zit ja...
Laten slapen. Dan belt ze de slotenmaker maar. Of heet je Virend Superman?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als ze nog zoveel andere opties heeft geef ik je groot gelijk dat je je vriend hebt laten slapen.
Goed gehandeld. Moet ze maar beter op haar spullen letten
Idd als ik het me goed kan herinneren is dit ook nogal een drama queen. Er werkten er 2 met dezelfde naam, waarvan zij er 1 is en de andere is net met pensioen en die is wel aardig. Dus thanks, hij blijft lekker slapen!
Joh, laat haar lekker haar eigen shit verzorgen. Waarom belt ze jouw vriend met die slappe kutsmoes? Bij mij zouden alarmbellen gaan rinkelen hoor. Heeft ze niet een oogje op hem?
quote:truffelmaffia schreef op 06 juli 2012 @ 18:27:

Joh, laat haar lekker haar eigen shit verzorgen. Waarom belt ze jouw vriend met die slappe kutsmoes? Bij mij zouden alarmbellen gaan rinkelen hoor. Heeft ze niet een oogje op hem?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mij lijkt dit idd ook het beste! Ze kan prima naar het werk bellen als daar toch iemand tot laat zit!
Jaaaa, elke vrouw die een man belt heeft een oogje op diegene
Misschien is ze die sleutels kwijtgeraakt op een geheim plekje die alleen zij kennen
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
quote:nouschi schreef op 06 juli 2012 @ 18:30:

[...]

Iets met een balk en een splinter en een oog (je op iemand)
Nee truffelmaffia dat denk ik niet. En mocht dat wel zo zijn, ben ik er heel zeker van dat dat niet wederzijds is. Ahah!
Op een gegeven moment zijn de oogjes op he! En wat dan? .

Ik zou vriend inderdaad gewoon laten slapen bij andere opties, nachtrust is heilig.
Omg wat zijn sommigen mensen toch wantrouwend. Een beetje jaloezie kan ik nog we inkomen, maar zulk wantrouwen in je partner???? Zijn mijn mannelijke collega's die mij af en toe bellen dan ook verliefd op mij?
quote:italiagirl schreef op 06 juli 2012 @ 18:41:

Zijn mijn mannelijke collega's die mij af en toe bellen dan ook verliefd op mij? Zou je dat willen ?
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Nee hoor, liever niet!
quote:italiagirl schreef op 06 juli 2012 @ 18:41:

Omg wat zijn sommigen mensen toch wantrouwend. Een beetje jaloezie kan ik nog we inkomen, maar zulk wantrouwen in je partner???? Zijn mijn mannelijke collega's die mij af en toe bellen dan ook verliefd op mij? Tuurlijk, duh anders bellen ze toch niet, als ze niet verliefd waren hadden ze wel een mail gestuurd .
Tja, als je je huis niet in kan, is erg vervelend natuurlijk. Maar wat als je je vriend wakker maakt en hij heeft ze wel gezien. Dan moet ze dus toch nog naar haar werk. Dus wat is de toegevoegde waarde van hem dit te vragen? Snap ik niet helemaal.
Een béétje wijf belt, als ze haar sleutels kwijt is, een slotenmaker, die kan dan de deur openmaken. Ik zou 1) een beetje raar staan te kijken als een collega m/v mijn man thuis zou bellen terwijl de sleutels waarschijnlijk op het werk liggen (dan kun je beter naar het werk bellen lijkt me) en 2) hem niet wakker maken voor een collega, man of vrouw, als dat niet strikt noodzakelijk is.

Ik had dus hetzelfde gedaan. Had misschien wel nog aangeboden om even een slotenmaker te googlen en naar haar toe te sturen.
Je hebt goed gehandeld.

Zo had ik het ook gedaan.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Mijn man heeft ook weleens nachtdiensten en slaapt dan overdag. Ik maak hem nergens voor wakker. Tenzij een zaak van leven of dood. Ik zou even in zijn tas/jas hebben gekeken en klaar. Haar probleem, had ze maar beter op haar spullen moeten passen. Ik denk dat mijn man pislink zou zijn, als ik hem voor zoiets wakker zou maken.
En al had je vriend ze gezien (lijkt me stug), ik neem aan dat ze wel zo slim is dat iemand anders ook een huissleutel heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven