Zomaar bespuugd!

14-10-2009 16:05 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
GRRR....Ben zo kwaad

Ik fiets net naar huis en wordt dus zomaar door een of ander onbekend meisje bespuugd. Had het pas na paar seconden door en was daarna even helemaal verbaast waardoor ik eigenlijk niks gedaan heb (was tegenligster en ze was al heel stuk verder inmiddels) Dus nu heb ik ook nog eens flink de balen van mezelf!

Echt niet normaal! (Wilde ik dus even kwijt!)

Andere mensen ook weleens zoiets meegemaakt?
Gatver! Wat heb je toch asociale mensen! (echt, spugen vind ik zoooo enorm goor, ook als mensen dat op straat doen hoor)
Wat?!

Oh, ik zou gek worden!

Hoe oud was dat meisje dan?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
JA!

Ik vorig jaar door mijn buurmeisje, hier bij mij voor de deur. Heb er toen ook nog een topic over geopend..... Ik was ook echt zo verbouwereerd toen ik naar binnen liep. Eenmaal binnen aangekomen dacht ik 'wel godverdomme, dat kleine kutkind' en ben op hoge poten naar buiten gelopen en heb haar erop aangesproken. Kutkind. Gelukkig is ze verhuisd.
DTEEZ!
Ik ben wel eens bespuugd (mis gelukkig ) maar dat kwam doordat ik een opmerking maakte die de jongedame in kwestie niet zo kon waarderen

Maar ik vind het echt te goor voor woorden wat jou is overkomen, bahbah!
Ik ben mijn eigen bananenschil
NOUJAAAAA, wie doet zoiets????
*mijn handen jeuken al*

al jij mij toch hellig wilt krijgen moet je naar me spugen.

oeeehhhhh belachelijk!!!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Gadver de gadver. Ik snap dat je perplex was, zou ik ook zijn, maar misschien was ik haar daarna wel achterna gefietst.

Ik heb trouwens weleens zo'n pijltje van een blaaspijp in mijn been gehad (zat een naald in) tijdens het fietsen. Maar toen was ik nog zo jong dat ik helemaal niks durfde te zeggen.
Cum non tum age
Getver...! Was het opzettelijk?
Wat een goor wijf.
ielgh@!!!!!!!! BAH!!!! gadveredamme....wat voor tokkie was dat nou weer?!!?!?!

als ik iets ranzig vind, is het spugen wel....

waar heeft ze je geraakt? toch niet in je haar of gezicht he?
Denk dat het meisje een jaar of 16 was. Had haar niet zo goed gezien en later dus alleen van de achterkant. Had toen echt zin om er achteraan te gaan en haar aan d'r haar van de fiets af te trekken! (Dit dus toch maar niet gedaan...)
Ze had me op mijn jas geraakt gelukkig (die zit nu dus in de machine) Ik had ook telefoon dus anders had ik er misschien toch wel alsnog achteraan gegaan....
Maar eh, als ze een tegenligster was, had ze dan niet misschien een vliegje in haar mond dat ze op een extreem ongelukkig moment eruit gooide?
Ranzig, ik was er op zeker achteraan gegaan en had haar echt van haar fiets getrokken!
Denk niet dat het per ongeluk ging ze keek namelijk nog om met een brutale blik.
jeeeeuwww!!! gatver!!!

het valt me op dat in al deze voorbeelden meisjes zijn die spugen. Is dit een nieuwe trend of zo?
Eh, getverdemme, heb het ook wel eens meegemaakt met ketende jeugd in de bus, toen werd er ook naar me gespuugd. Vieze lama's. Het is zo'n vernederend gevoel gewoon, dat doe je toch niet zomaar? Wat een stom kind.

Tja, en die boosheid komt dan achteraf omdat je op de moment te verbouwereerd bent om te reageren.
Dan hoop ik dat je gelooft in "what goes around, comes around", Alwayslookonthebrightside.

Getver, wat een misselijkmakend meisje (en verhaal).
gatverdamme! Wat bezielt zo iemand om zomaar te spugen? groot gelijk dat je je jas meteen in de wasmachine hebt gestopt! Bah!

Doet me overigens denken aan toen ik net 3 weken in mijn studiestad woonde en naar het centrum fietste. Voor mij fietste een meisje met een witte jas en zij moest langs twee jongetjes. Op het moment dat zij langszij gaat, spuugt één van die jongetjes een mond vól chocolade uit, over haar heen. En ondertussen werd er in een onverstaanbare taal tegen haar gescholden. Gatverdamme! Heb haar gevraagd of ik nog wat kon doen voor haar, maar ze zei dat ik maar snel door moest fietsen omdat de jongens alweer nieuwe chocolade in hun mond hadden gepropt! brrr
Ik ben toen ik klein was (ca. 10 jaar) eens bespuugd in mijn gezicht door een buurjongen die ik amper kende. Hij werd opgestookt door een andere buurjongen, en voor zover ik het begrepen had was het alleen omdat ik volgens hun een heks was (omdat mijn neus een afwijkende vorm heeft - lees gewoon: een wipneus). Gatverdamme wat voelde ik me smerig!

En aangezien ik toen behoorlijk emotioneel incontinent was, zette ik het op een janken natuurlijk. Volgens mij zijn mijn ouders er toen nog achteraan gegaan.

Gelukkig ben ik tegenwoordig veel feller geworden in zulke zaken, in zo'n situatie als die van TO zou ik diegene van de fiets af hebben getrokken!
Als mij dit overkomen was had ik zeker een tweede alinea moeten wijden aan hoe ik van mijn fiets afgestapt was en ervoor gezorgd had dat dat meisje ook nog wat bloed en voortanden uitgespuugd had.
_I_
tot zover mijn vaststelling dat alleen meisjes dit soort dingen doen....
quote:Tama schreef op 14 oktober 2009 @ 16:19:

jeeeeuwww!!! gatver!!!

het valt me op dat in al deze voorbeelden meisjes zijn die spugen. Is dit een nieuwe trend of zo?In mijn stad ook jongens/mannen. Voornamelijk jongens eigenlijk. Zo goor!
Ben toen ik een tiener was een keer door een klasgenootje bespuugd. Zo'n dikke fluim recht voor op mijn T-shirt. Op de fiets reed ze weg en ik ging er achteraan. Heb de snelbinders vastgepakt en die pas losgelaten toen ze knapten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven