Zwanger van wie

22-06-2018 12:22 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal ik ben hier nieuw en ik weet niet zo goed of ik mijn vraag hier kan plaatsen..

Als eerst vraag k om mij niet te oordelen aub ik weet ik heb een fout gemaakt en daar moet k mee leren leven

4 april ben k ongesteld geworden ik heb een cyclus van 25 dagen soms wel eens 26dagen meestal ben k 5 dagen ongesteld.. Tussen 16 en 22 april heb ik in 1 van deze dagen sex gehad, maar die gene is niet in mijn klaar gekomen hij zat letterlijk miss paar seconde er in. 28 April ben ik ongesteld geworden ook gewoon 5 dagen.. 6Mei heb k sex gehad met mijn partner hij is in mij klaar gekomen en heb ook 10 en 11 mei sex gehad met mijn partner. K moest mijn menstruatie 23 24 mei krijgen je raad het al ben niet ongesteld geworden.. Nu ben k volgens de verloskundige 8 weken 6 dagen zwanger terwijl k dacht dat ik 8 weken en 2 dagen zwanger was pas rond 11juli heb ik mijn termijn echo en dan weet ik hoe lang k zwanger ben.. Mijn vraag s dit kind van mijn huidige partner? Of van die andere.. Ik weet het klinkt niet logisch dat dit kind niet van mijn partner is en ik weet voor vele is dit miss een hele dome vraag maar k zit er zo erg mee en ik wil het zo graag weten van wie dit kindje kan zijn... zelf denk k van mijn partner om dat dit het meest logische is aangezien mijn laatste menstruatie 28 april was..
Marte :hug:
Who cares wie raak geschoten heeft? Laat t weghalen en gelijk een mirena er in steken.
Maartje2016 schreef:
22-06-2018 14:39
Niet? o_o

Daar gaat mijn strippenkaart... het leek me zo lekker makkelijk, alles optellen tot je aan de 40weken zit. Niet misselijk, geen krampen en harde buiken, geen andere klachten.
Gewoon zwanger worden en gelijk daarna bevallen.
Doe mij die strippenkaart!!
Duurde nog best lang voor redbulletje met het advies kwam..
Grote kans dat het van je partner is. Nu hopen dat de man met wie je vreemdging geen argwaan krijgt en het gesprek met jou of je partner aangaat over deze zwangerhap en zijn mogelijk vaderschap dan ben je alsnog de klos.
Abortus vind ik in jouw geval geen gekke optie.
Als je met een ander gaat lopen wippen als je eigenlijk een partner hebt, dan heeft een kind niets bij jou te zoeken, want je bent jezelf een beetje kwijt.
Dit moet je niet willen voor een kind zo'n gekke situatie.
redbulletje schreef:
22-06-2018 14:57
Who cares wie raak geschoten heeft? Laat t weghalen en gelijk een mirena er in steken.
Hahaha ik vind dit zo'n gortdroge opmerking :D
Videre schreef:
22-06-2018 15:22
Duurde nog best lang voor redbulletje met het advies kwam..
: :hyper:
redbulletje schreef:
22-06-2018 14:57
Ja dat wilde ik dus gisteren ook al zeggen...
Dit dus.

Ik wil overigens even kwijt dat ik de opvoederlijke reacties totaal niet op zijn plaats vind.
Dat ze er hier niet over schrijft wil niet zeggen dat TO zelf niet bedacht heeft dat dit geen slimme actie van haar was, en dat het niet netjes is om met een ander in bed te liggen als je in een relatie zit.
Bovendien moet i.m.o ieder mens lekker zelf bepalen hoe die zijn of haar leven invult.
Wie zijn wij om dat te veroordelen.. niemand is perfect.
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 23-06-2018 09:05
52.05% gewijzigd
phoebe24 schreef:
22-06-2018 22:44
Ja dat wilde ik dus gisteren ook al zeggen...
Dit dus.

Ik wil overigens even kwijt dat ik de opvoederlijke reacties totaal niet op zijn plaats vind.
Dat ze er hier niet over schrijft wil niet zeggen dat TO zelf niet bedacht heeft dat dit geen slimme actie van haar was.
Bovendien moet i.m.o ieder mens lekker zelf bepalen hoe die zijn of haar leven invult.
Wie ben ik om dat te veroordelen.. niemand is perfect.
Maar ondertussen vind je het wel nodig anderen te vertellen hoe ze wel of niet op TO mogen reageren. Practice what you preach.
Godsamme, slikken die kinderen tegenwoordig geen pil meer?

Of direct een morningafterpil nadat je bent vreemd gegaan.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Marte007 schreef:
22-06-2018 14:20
Ik vind dit niet helemaal eerlijk. Het afdoen als niet slim.. De meeste mensen die erachter komen dat partner vreemd gaat voelen zich alsof hun ziel eruit gerukt wordt. Daarna komen de vertrouwensissues bij een volgende relatie.. het heeft een mega grote impact op de ander en dat voor een neukertje.. ik vind dat niet gewoon niet slim. Ik vind dat, inclusief het liegen een draaien, een monsterlijke karaktertrek. Iedereen maakt fouten maar als je zo omgaat met iemand van wie je claimt te houden dan vraag ik me af wat de definitie van ‘houden van’ van deze mensen is. Tenenkrommend als een mogelijke zwangerschap het gevolg is en je weet niet van wie.

En nee, dat vroeg TO niet, maar ik help haar niet in haar berekening om eventueel te kijken of ze kan doen of haar neus bloedt. Ze kan haar eigen shitzooi opruimen. En natuurlijk no offense naar anderen die haar daarin wel tegemoetkomen. Ik heb gewoon een enorme walging van vreemdgaan.
Een beetje jammer dat je op zo'n aanvallende manier reageert. Ik heb het vreemdgaan overigens nooit goed gekeurd, maar het is ook niet aan mij noch jou om daar zo over te oordelen. Iedereen maakt fouten. Hoop dat jij zeker weet dat je nooit iemand hebt gekwetst, nu je zo met je vingertje aan het wijzen bent. Je verlaagt jezelf met zo'n reactie.
Saarvandiemen schreef:
23-06-2018 21:40
Een beetje jammer dat je op zo'n aanvallende manier reageert. Ik heb het vreemdgaan overigens nooit goed gekeurd, maar het is ook niet aan mij noch jou om daar zo over te oordelen. Iedereen maakt fouten. Hoop dat jij zeker weet dat je nooit iemand hebt gekwetst, nu je zo met je vingertje aan het wijzen bent. Je verlaagt jezelf met zo'n reactie.
Ik heb nog nooit zo willens en wetens en met mijn volle bewustzijn iemand gekwetst of op die manier belazert, nee. Gelukkig.
Je bent niet zwanger van die ene.
Ik heb even adhv een kalender geteld en dit lijkt me een zwangerschap van jouw partner.

Voor je geruststelling. Uit mijn eerste echo leek het alsof ik 5 dagen korter zwanger was dan ik dacht en op dr termijnecho bleek ik uiteindelijk 2 dagen langer zwanger dan ik dacht. Scheelt dus 7 dagen. Wacht gewoon de termijnecho af.
Begin een polyamoreuze relatie met beide mannen
https://www.liefdedelen.nl/polyamorie/
Word je zwanger, laat dan een DNA test doen om de vader te kennen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven