Alleen met kerst

25-12-2012 04:00 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er allemaal alleen met kerst?

Ik ben alleen met mijn drie katten. Vind het helemaal niet erg. Heb er wel zin in. Heb veel films, eten, drank en sigaretten in huis. Twee dagen terugtrekken van de wereld, telefoon uit. Geen facebook, whassap enzo. Geen makeup, mijn haren niet doen, makkelijke kleren aan.
Yep. Ik ook. Vind het niet erg, er is een praktische reden voor. Veel mensen vinden me wel zielig trouwens.
Succes met je drank en wiet.

Geen zeiktopics daarover openen he dan.
Internagelaktisch
quote:cip1 schreef op 25 december 2012 @ 04:07:

Yep. Ik ook. Vind het niet erg, er is een praktische reden voor. Veel mensen vinden me wel zielig trouwens.Ik vertel gewoon dat ik iets heb zodat je niet die reacties krijgt. Men gaat er vanuit dat het dan zielig is als je alleen bent.
quote:Maaique schreef op 25 december 2012 @ 05:12:

Geen zeiktopics daarover openen he dan.Thx.
Alvast sterkte met je kater.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kater? Ik ga gewoon wat drinken, het is kerst. Wie viert kerst nou zonder drank?
Drank, wiet en sigaretten en geen kater (dan wel spijt achteraf), we zullen zien. Ik hoop dat je griepje niet terug komt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ikke! (zonder drank)

Ben ik nou 'uit'?
Ik ben niet alleen met kerst, maar het had me heerlijk geleken! En met oud en nieuw helemáál.
quote:viva-amber schreef op 25 december 2012 @ 07:02:

Drank, wiet en sigaretten en geen kater (dan wel spijt achteraf), we zullen zien. Ik hoop dat je griepje niet terug komt.Alles met mate denk dat het wel zal meevallen. Griep ben ik helemaal overheen. 1 januari ga ik echt stoppen met drinken.
quote:aaquamarine schreef op 25 december 2012 @ 07:06:

Ik ben niet alleen met kerst, maar het had me heerlijk geleken! En met oud en nieuw helemáál.Ik ben ook alleen met oud en nieuw en kijk er ook naar uit
quote:verliefdopiemand schreef op 25 december 2012 @ 06:49:

Kater? Ik ga gewoon wat drinken, het is kerst. Wie viert kerst nou zonder drank?Ik

Geen roken, geen drank.

(rook en drink niet)

Maar ben niet de hele kerst alleen hoor, gisteren avond wel, vandaag naar fam. voor lunch en vanavond ga ik op mijn bank een film kijken.

Morgen kinderen (bios en uit eten) en vanaf 20:00 weer alleen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Fijne dag vandaag.

Ik ben gewoon thuis met mijn dochter. Dus ook niets bijzonders, maar ben het gewend en we maken er gewoon wat van.

Trouwens zonder drank! Is ook heel goed mogelijk om je kerst door te komen hoor.
Ik geloof er allemaal geen hout van dat je het zo fijn vind om de feestdagen alleen te vieren, anders open je geen topic hier over en ga je alleen aan het zuipen slaan.
TO misschien kun je bij je buren op bezoek gaan. Als ik je oude topics lees dan zullen zij niks doen aan Kerst.
ikke, ben aan het backpacken aan de andere kant van de wereld. Heb wel vrienden hier, maar heb keihard gewerkt de afgelopen maand en heb vandaag echt nodig om bij te slapen en wat alone-time te hebben. Dus dat ben ik aan het doen!
quote:vlinder72 schreef op 25 december 2012 @ 08:16:

Fijne dag vandaag.

Ik ben gewoon thuis met mijn dochter. Dus ook niets bijzonders, maar ben het gewend en we maken er gewoon wat van.

Trouwens zonder drank! Is ook heel goed mogelijk om je kerst door te komen hoor.

Jij ook!

En ik weet wel dat het zonder drank kan maar voor mij hoort het erbij.
quote:Maaique schreef op 25 december 2012 @ 05:12:

Geen zeiktopics daarover openen he dan.

Waar lezen jullie over die wiet?

Is de OP veranderd? Ik zie het namelijk niet staan..
quote:redband schreef op 25 december 2012 @ 08:16:

Ik geloof er allemaal geen hout van dat je het zo fijn vind om de feestdagen alleen te vieren, anders open je geen topic hier over en ga je alleen aan het zuipen slaan.Ik heb liefdesverdriet en kies ervoor om alleen te zijn met kerst. Ik heb een familie en ook vrienden maar ik wil echt alleen zijn. Lijkt me wel leuk om met andere forummers die ook alleen zijn te schrijven hier. En men leest meteen de drank en negeert de andere dingen die ik noem. Het gaat niet om de drank.
En heel veel mensen drinken toch een wijntje (of ander drankje met alcohol) met kerst?

Volgens mij mis ik iets..
quote:noodles schreef op 25 december 2012 @ 08:53:

[...]

Waar lezen jullie over die wiet?

Is de OP veranderd? Ik zie het namelijk niet staan..Ja de OP is veranderd. Men denkt al dat ik een drankprobleem heb. Wil niet ook als wietverslaafde gezien worden.
quote:noodles schreef op 25 december 2012 @ 08:53:

En heel veel mensen drinken toch een wijntje (of ander drankje met alcohol) met kerst?

Volgens mij mis ik iets..Ik heb een tijdje terug een topic geopend over hoe ik wil stoppen met drinken. Denk dat men daarom zo reageert.
Loep TO even Noodles dan begrijp je veel van de reacties.
Dames!!!!!!! Vrede op aarde jah!!! Als TO de kerst alleen wil vieren dan is dat haar keuze. Respect enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven