Alleen naar hotel

18-09-2021 07:46 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Om even het drukke gezinsleven te ontvluchten ben ik op zoek naar een fijn hotel om wat tot mezelf te komen.
Ik zoek rust en wil voornamelijk slapen, wandelen, eventueel zwemmen, eten, lezen etc.
Wie heeft er nog wat goede tips?
Wel in Nederland aub
Spijt is verstand dat te laat komt
Alle reacties Link kopieren
Blooming Bergen
Alle reacties Link kopieren
Sanadome hotel in Nijmegen
Alle reacties Link kopieren
Heb je voorkeur voor een bepaalde regio of provincie? Wat is je budget?

Het Bilderberg-hotel in Den Haag is mij goed bevallen, maar als je rust wil / zoekt, is een stad wellicht minder handig. Bilderberg heeft ook hotels bijv. op de Veluwe.

We zijn een tijdje terug naar Hotel Duinoord (Fletcher) geweest, heerlijk in een rustige omgeving en vlakbij zee.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
ik zou, met de herfst voor de deur, de Veluwe kiezen
lilalinda wijzigde dit bericht op 18-09-2021 08:42
1.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Thermea2000 in Valkenburg
Inntelhotel Den Haag
Tesselhof op Texel in de koog
Hilton Soestduinen, met zwembad, sauna en heel lekker ontbijt. Je kunt ook prima een stukje wandelen (bos) vanuit het hotel.
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
18-09-2021 07:50
Blooming Bergen
Leuk hotel maar wel veel andere gezinnen. Ik heb daar een keer ontbeten in een weekend dat t meer een kdv leek.
Alle reacties Link kopieren
Veluwe lijkt me fijn of Drenthe. Zelf boek ik weleens voor een paar nachten een natuurhuisje, dan is er helemaal niemand zelfs geen receptie, alleen ikzelf, mn boeken en mn favoriete hapjes.
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
18-09-2021 09:12
Veluwe lijkt me fijn of Drenthe. Zelf boek ik weleens voor een paar nachten een natuurhuisje, dan is er helemaal niemand zelfs geen receptie, alleen ikzelf, mn boeken en mn favoriete hapjes.
Heerlijk lijkt me dat. Ga ik ook een keer doen.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Ameland! Volop rust, wandelen op het strand. Ultieme even weg van alles en iedereen plek.
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
18-09-2021 09:12
Veluwe lijkt me fijn of Drenthe. Zelf boek ik weleens voor een paar nachten een natuurhuisje, dan is er helemaal niemand zelfs geen receptie, alleen ikzelf, mn boeken en mn favoriete hapjes.
Dat is fijn!
Alle reacties Link kopieren
Oooh dit wil ik ook!!. Door een grote verbouwing en elk weekend (normaal nooit..) om 6:15 mn bed uit moeten om te werken ben ik gesloopt!!. Mijn man stimuleert me ook om ergens een nachtje te slapen. Maar ergens ben ik ook bang dat het gek overkomt als je als vrouw ergens alleen komt slapen :-D
Alle reacties Link kopieren
Hotel de Cantharel in Apeldoorn.
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
18-09-2021 09:12
Veluwe lijkt me fijn of Drenthe. Zelf boek ik weleens voor een paar nachten een natuurhuisje, dan is er helemaal niemand zelfs geen receptie, alleen ikzelf, mn boeken en mn favoriete hapjes.
Zucht.... klinkt zo fantastisch!!!
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
18-09-2021 11:05
Oooh dit wil ik ook!!. Door een grote verbouwing en elk weekend (normaal nooit..) om 6:15 mn bed uit moeten om te werken ben ik gesloopt!!. Mijn man stimuleert me ook om ergens een nachtje te slapen. Maar ergens ben ik ook bang dat het gek overkomt als je als vrouw ergens alleen komt slapen :-D

Ik ben nog nooit raar aangekeken hoor, gewoon doen! Ik vertrek morgen voor een paar nachten in mijn eentje naar een hotel, heerlijk :cheer:
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
18-09-2021 11:08
Zucht.... klinkt zo fantastisch!!!
Natuurhuisje.nl kan al je wensen laten uitkomen!
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
18-09-2021 11:05
Oooh dit wil ik ook!!. Door een grote verbouwing en elk weekend (normaal nooit..) om 6:15 mn bed uit moeten om te werken ben ik gesloopt!!. Mijn man stimuleert me ook om ergens een nachtje te slapen. Maar ergens ben ik ook bang dat het gek overkomt als je als vrouw ergens alleen komt slapen :-D
Welnee!!!
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
18-09-2021 11:05
Maar ergens ben ik ook bang dat het gek overkomt als je als vrouw ergens alleen komt slapen :-D
Misschien is het eens tijd om met die angst af te rekenen. Want natuurlijk is het niet gek om in je eentje in een hotel te gaan slapen. Als een man alleen komt, is dat toch ook niet raar?

Ik boek ook zo af en toe een weekendje in een natuurhuisje/vergelijkbaar onderkomen om een weekendje niks te hoeven. Dat vind ik eigenlijk nog fijner dan een hotel, omdat je dan niet afhankelijk bent van tijden voor ontbijt etc. en omdat je écht in een stille omgeving kunt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is net als alleen naar de bios gaan of ergens eten… schijt aan de rest en gewoon doen!
Ergens een keer alleen overnachten staat ook op mijn lijstje nog
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
18-09-2021 11:05
Oooh dit wil ik ook!!. Door een grote verbouwing en elk weekend (normaal nooit..) om 6:15 mn bed uit moeten om te werken ben ik gesloopt!!. Mijn man stimuleert me ook om ergens een nachtje te slapen. Maar ergens ben ik ook bang dat het gek overkomt als je als vrouw ergens alleen komt slapen :-D
Wat is dat nou weer voor gedachte?
Ik ben zo vaak alleen in een hotel, zakelijk, voor de sport waar ik official ben, privé: volkomen normaal hoor!
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
18-09-2021 09:11
Leuk hotel maar wel veel andere gezinnen. Ik heb daar een keer ontbeten in een weekend dat t meer een kdv leek.
Als ik alleen weg ga, ga ik nooit in een weekend.
Alle reacties Link kopieren
WholeLottaLove schreef:
18-09-2021 11:48
Het is net als alleen naar de bios gaan of ergens eten… schijt aan de rest en gewoon doen!
Ergens een keer alleen overnachten staat ook op mijn lijstje nog
Hmmm ik wil dat ook, gewoon een weg van alles , even alleen. De laatste keer dat ik een hotelovernachting had was ik samen met mijn man, er zaten toen ook vrouwen alleen te eten, en later alleen te loungen, en bij het ontbijt was ze ook alleen , en eigenlijk zag dat er niet raar uit, alsin dat ze zielig was. Totaal niet.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
18-09-2021 11:59
Hmmm ik wil dat ook, gewoon een weg van alles , even alleen. De laatste keer dat ik een hotelovernachting had was ik samen met mijn man, er zaten toen ook vrouwen alleen te eten, en later alleen te loungen, en bij het ontbijt was ze ook alleen , en eigenlijk zag dat er niet raar uit, alsin dat ze zielig was. Totaal niet.
het was in Corona-tijd even niet, maar vooral zakelijk zit ik nog wel eens alleen in een hotel hoor
lekker hoor, enorm bed voor jezelf, in alle rust ontbijten etc
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
18-09-2021 11:05
Maar ergens ben ik ook bang dat het gek overkomt als je als vrouw ergens alleen komt slapen :-D

Hm, ik ben wel benieuwd hoe die gedachte dan gaat. Het is namelijk een hotel, daar staan bedden en als je betaalt mag je daarin slapen. Met een kleine toeslag mag je dan 's ochtends ook nog ontbijten en zo. Ook als je een vrouw bent die geen mannelijk gezelschap meebrengt. Of denk je dat iedereen dan denkt dat je die avond nog hard aan de bak moet om een heer zover te krijgen dat hij je naar bed begeleidt? In dat geval doen die mensen die dat denken er goed aan om eens een hobby te zoeken of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven