Automatisch Schrift

27-06-2020 17:34 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier ook mensen die zich bezig houden met spirituele zaken?
Ik verdiep me sinds 17 jaar ongeveer in alles wat met zielen te maken heeft. Heb in die jaren ook een relatie gehad met mijn tweelingziel.
Nu ben ik sinds een tijdje bezig met 'automatisch Schrift'. Het was even oefenen (ook om geen slechte dingen op te pikken). Ik kwam in het begin die trance niet meer uit en zag de hele wereld wazig. Maar kreeg wel allemaal dingen door die ik zelf onmogelijk wist. Was heel bijzonder maar in die trance is niet handig te leven op aarde. Het is een beetje alsof je high bent de hele dag.
Nu kan ik inmiddels makkelijk in en uit de trance stappen. En we komen hele mooie teksten op papier. Dingen uit vorige levens, wijze lessen, dingen die nog komen gaan.
Ik heb nu 1 'energie' die steeds met je communiceert. Ik heb me laten vertellen dat het mijn gids is.
Maar ik ben benieuwd hoe anderen er tegenaan kijken. Wie of wat communiceert er met mij?
Fruit op de vroege ochtend niet aan mij besteed wordt een deal breaker en ik wil eigenlijk schoenen ...

Heerlijk Automatisch Schrift
Because schreef:
27-06-2020 22:01
Fruit op de vroege ochtend niet aan mij besteed wordt een deal breaker en ik wil eigenlijk schoenen ...

Join the club. Het werkt echt!
Be yourself, everyone else is already taken. Oscar Wilde
Because schreef:
27-06-2020 22:01

:HA:
Ik wil ook schoenen!
captain_hindsight schreef:
27-06-2020 22:28
:HA:
Ik wil ook schoenen!
Arme hindy, al die moeite en dan nog geen schoenen.
Fruit and vegetables are a good idea for a healthy diet and a healthy diet can be a good thing to do with your diet and diet and diet pills for healthy foods is to make sure you are healthy and healthy.

Oké dan
Fruit de ui en de rest van de week van de buren staat in de schaduw.

Tja...
Fruit de ui en paprika en ui en de kinderen van de kinderen in de buurt van station heeft een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen en schrijven van een collega die onlangs een leuk bedrag van de kinderen van het jaar daarvoor
Andersom schreef:
28-06-2020 08:17
Fruit de ui en paprika en ui en de kinderen van de kinderen in de buurt van station heeft een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen en schrijven van een collega die onlangs een leuk bedrag van de kinderen van het jaar daarvoor
Gefeliciteerd, je wordt oma :love:
Lady*Voldemort schreef:
28-06-2020 08:47
Gefeliciteerd, je wordt oma :love:

Uh, van wie van de drie?
Andersom schreef:
28-06-2020 09:28
Uh, van wie van de drie?
Van degene die bij het station woont, maar misschien moet station niet letterlijk opgevat worden.
Dit is echt onzin hoor, google eens op ideomotorisch effect.

Onbegrijpelijk dat mensen hierin geloven en er dan ook nog eens allemaal onzin omheen verzinnen.
Tranen over mijn wangen van het lachen hier, man vraagt zich af wat ik in krijsts naam aan het doen ben :HA:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Oriander schreef:
28-06-2020 11:17
Van degene die bij het station woont, maar misschien moet station niet letterlijk opgevat worden.

:fortune:

Ze wonen alle drie nog thuis. ?????
Andersom schreef:
28-06-2020 11:53
:fortune:

Ze wonen alle drie nog thuis. ?????
Dan staat station voor verandering.
Oriander schreef:
28-06-2020 11:55
Dan staat station voor verandering.

Jij bent goed hierin. Misschien een eigen topic openen met jouw interpretaties van de stukjes geschreven door/met automatisch invullen.
@To: ik dacht eerst dat je gewoon een trol was, maar nu ik je geloept heb: ga praten met een psycholoog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven