Automatisch Schrift

27-06-2020 17:34 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier ook mensen die zich bezig houden met spirituele zaken?
Ik verdiep me sinds 17 jaar ongeveer in alles wat met zielen te maken heeft. Heb in die jaren ook een relatie gehad met mijn tweelingziel.
Nu ben ik sinds een tijdje bezig met 'automatisch Schrift'. Het was even oefenen (ook om geen slechte dingen op te pikken). Ik kwam in het begin die trance niet meer uit en zag de hele wereld wazig. Maar kreeg wel allemaal dingen door die ik zelf onmogelijk wist. Was heel bijzonder maar in die trance is niet handig te leven op aarde. Het is een beetje alsof je high bent de hele dag.
Nu kan ik inmiddels makkelijk in en uit de trance stappen. En we komen hele mooie teksten op papier. Dingen uit vorige levens, wijze lessen, dingen die nog komen gaan.
Ik heb nu 1 'energie' die steeds met je communiceert. Ik heb me laten vertellen dat het mijn gids is.
Maar ik ben benieuwd hoe anderen er tegenaan kijken. Wie of wat communiceert er met mij?
God denk ik.
Sorry, ik ben echt heel ruimdenkend, maar weet je zeker dat je dit niet onbewust zelf bent?
Waarom is het met je tweelingziel niets geworden?
Natuurlijk ben je het zelf.
Hersenen kunnen heel makkelijk van slag raken door indoctrinatie, langdurig pijnbeleving en meer van dit soort extreme dingen en daar ben jij het slachtoffer van geworden.
Wat voor mooie teksten ???
caran schreef:
27-06-2020 17:37
Sorry, ik ben echt heel ruimdenkend, maar weet je zeker dat je dit niet onbewust zelf bent?
Dat is dan de vraag. Maar er woorden gebruikt en een manier van praten die niet van mij is. Ik ken het niet. Maar misschien dat mijn onderbewustzijn meer weet dan mijn bewustzijn. Dat zou kunnen.
Nemain• schreef:
27-06-2020 17:37
Waarom is het met je tweelingziel niets geworden?
Te veel oud zeer. Mijn beleving is dat het lastig is om een relatie met je tweelingziel aan te gaan omdat je zoveel meegemaakt hebt met elkaar over de levens heen. Ik kreeg veel woedeaanvallen van hem omdat hij de pijn niet aan kon. En mij raakte hij ook diep.
Het duurde lang voordat we los raakten maar nu kan ik er ook wel weer aards naar kijken en inzien dat we op dat vlak niet goed bij elkaar passen. Ik kies niet meer voor een relatie in ieder geval. Nu alleen nog oppervlakkig contact.
Viva is niet het meest geschikte forum voor dit soort onderwerpen.
'Gelijkgestemden' zul je hier wrsch niet treffen.

Uiteraard ben je het gewoon zelf. En dat 'onderbewuste' ik ook al zo'n mythe waarvan het bestaan nooit is aangetoond.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
clivia52 schreef:
27-06-2020 17:40
Wat voor mooie teksten ???
Bijvoorbeeld iets van vandaag.
Mijn vraag:" waarom komen zielen op aarde?".
Antwoord: "geluk, fruit (ander woord voor seksueel contact) en mooie mensen. Een ziel kan anders je niet jouw leven geven. Ja, de ziel is leven. "
Maar ook over het contact met mijn vriend of andere loofsoulmates (is een woord dat gebruikt wordt voor zielen uit dezelfde groep).

De teksten slaan echt op mijn leven. Niet dingen van wereld belang. Maar voornamelijk over hoe ik moet genieten van het leven.
Solomio schreef:
27-06-2020 17:45
Viva is niet het meest geschikte forum voor dit soort onderwerpen.
'Gelijkgestemden' zul je hier wrsch niet treffen.

Uiteraard ben je het gewoon zelf. En dat 'onderbewuste' ik ook al zo'n mythe waarvan het bestaan nooit is aangetoond.
Spirituele forums zit bijna niemand op. Dus probeerde ik het hier maar eens.
Doet me denken aan iemand die opgenomen zat in de psychiatrie, schreef de meest wazige teksten..
Ik heb regelmatig geen contact met mijn tweelingziel maar dan blijken er achteraf helemaal op een lijn te zitten. Zo eten we vandaag allebei soep en pannenkoeken en hebben we vanmiddag allebei een al appeltaart gebakken. Is echt magisch altijd.
is nog 4g of 5g?
Ballenbak888 schreef:
27-06-2020 17:41
Dat is dan de vraag. Maar er woorden gebruikt en een manier van praten die niet van mij is. Ik ken het niet. Maar misschien dat mijn onderbewustzijn meer weet dan mijn bewustzijn. Dat zou kunnen.
dit heb ik altijd als ik op het forum schrijf
Vermoedelijk put je voornamelijk uit je eigen ervaringen en overtuigingen en haal je die met automatisch schrift meer ongefilterd naar boven. Misschien dat een gids af en toe een voorzetje geeft. Zou kunnen.
S-Meds schreef:
27-06-2020 17:57
is nog 4g of 5g?
Al die 5g verhalen en complot theorieën over dat we in de gaten worden gehouden met zijn allen heb ik nou weer totaal niets mee.
Ballenbak888 schreef:
27-06-2020 17:59
Al die 5g verhalen en complot theorieën over dat we in de gaten worden gehouden met zijn allen heb ik nou weer totaal niets mee.
nee een gids die zich in je onderarm nestelt en je dingen laat schrijven is een zinnige theorie
S-Meds schreef:
27-06-2020 18:03
nee een gids die zich in je onderarm nestelt en je dingen laat schrijven is een zinnige theorie
Whahaha, goed bedacht!
‘Ik heb nu 1 'energie' die steeds met je communiceert. Ik heb me laten vertellen dat het mijn gids is.
Maar ik ben benieuwd hoe anderen er tegenaan kijken. Wie of wat communiceert er met mij?‘

Hades?
Damned if I don’t
Ballenbak888 schreef:
27-06-2020 17:44
Te veel oud zeer. Mijn beleving is dat het lastig is om een relatie met je tweelingziel aan te gaan omdat je zoveel meegemaakt hebt met elkaar over de levens heen. Ik kreeg veel woedeaanvallen van hem omdat hij de pijn niet aan kon. En mij raakte hij ook diep.
Het duurde lang voordat we los raakten maar nu kan ik er ook wel weer aards naar kijken en inzien dat we op dat vlak niet goed bij elkaar passen. Ik kies niet meer voor een relatie in ieder geval. Nu alleen nog oppervlakkig contact.
Jeetje wat heftig zeg. Hopen dat je de volgende keer een verse ziel tegen komt.
Door in trance te gaan, soort van zelfhypnose, gaat jouw onderbewustzijn meer de boventoon voeren.
Het zijn jouw eigen gedachten en woorden die je opschrijft.
Wees voorzichtig hiermee, je kan er volledig in door slaan en dan kom je in een soort van een psychose.
hemke schreef:
27-06-2020 18:13
Door in trance te gaan, soort van zelfhypnose, gaat jouw onderbewustzijn meer de boventoon voeren.
Het zijn jouw eigen gedachten en woorden die je opschrijft.
Wees voorzichtig hiermee, je kan er volledig in door slaan en dan kom je in een soort van een psychose.
Klopt, dat voelde ik ook aan in het begin. Het scheelde weinig.
Jezus, wat nu weer.
Heeft iedereen een tweelingziel? En hoe weet je wie het is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven