Automatisch Schrift
zaterdag 27 juni 2020 om 17:34
Zijn hier ook mensen die zich bezig houden met spirituele zaken?
Ik verdiep me sinds 17 jaar ongeveer in alles wat met zielen te maken heeft. Heb in die jaren ook een relatie gehad met mijn tweelingziel.
Nu ben ik sinds een tijdje bezig met 'automatisch Schrift'. Het was even oefenen (ook om geen slechte dingen op te pikken). Ik kwam in het begin die trance niet meer uit en zag de hele wereld wazig. Maar kreeg wel allemaal dingen door die ik zelf onmogelijk wist. Was heel bijzonder maar in die trance is niet handig te leven op aarde. Het is een beetje alsof je high bent de hele dag.
Nu kan ik inmiddels makkelijk in en uit de trance stappen. En we komen hele mooie teksten op papier. Dingen uit vorige levens, wijze lessen, dingen die nog komen gaan.
Ik heb nu 1 'energie' die steeds met je communiceert. Ik heb me laten vertellen dat het mijn gids is.
Maar ik ben benieuwd hoe anderen er tegenaan kijken. Wie of wat communiceert er met mij?
Ik verdiep me sinds 17 jaar ongeveer in alles wat met zielen te maken heeft. Heb in die jaren ook een relatie gehad met mijn tweelingziel.
Nu ben ik sinds een tijdje bezig met 'automatisch Schrift'. Het was even oefenen (ook om geen slechte dingen op te pikken). Ik kwam in het begin die trance niet meer uit en zag de hele wereld wazig. Maar kreeg wel allemaal dingen door die ik zelf onmogelijk wist. Was heel bijzonder maar in die trance is niet handig te leven op aarde. Het is een beetje alsof je high bent de hele dag.
Nu kan ik inmiddels makkelijk in en uit de trance stappen. En we komen hele mooie teksten op papier. Dingen uit vorige levens, wijze lessen, dingen die nog komen gaan.
Ik heb nu 1 'energie' die steeds met je communiceert. Ik heb me laten vertellen dat het mijn gids is.
Maar ik ben benieuwd hoe anderen er tegenaan kijken. Wie of wat communiceert er met mij?
zaterdag 27 juni 2020 om 17:41
Dat is dan de vraag. Maar er woorden gebruikt en een manier van praten die niet van mij is. Ik ken het niet. Maar misschien dat mijn onderbewustzijn meer weet dan mijn bewustzijn. Dat zou kunnen.
zaterdag 27 juni 2020 om 17:44
Te veel oud zeer. Mijn beleving is dat het lastig is om een relatie met je tweelingziel aan te gaan omdat je zoveel meegemaakt hebt met elkaar over de levens heen. Ik kreeg veel woedeaanvallen van hem omdat hij de pijn niet aan kon. En mij raakte hij ook diep.
Het duurde lang voordat we los raakten maar nu kan ik er ook wel weer aards naar kijken en inzien dat we op dat vlak niet goed bij elkaar passen. Ik kies niet meer voor een relatie in ieder geval. Nu alleen nog oppervlakkig contact.
zaterdag 27 juni 2020 om 17:45
Viva is niet het meest geschikte forum voor dit soort onderwerpen.
'Gelijkgestemden' zul je hier wrsch niet treffen.
Uiteraard ben je het gewoon zelf. En dat 'onderbewuste' ik ook al zo'n mythe waarvan het bestaan nooit is aangetoond.
'Gelijkgestemden' zul je hier wrsch niet treffen.
Uiteraard ben je het gewoon zelf. En dat 'onderbewuste' ik ook al zo'n mythe waarvan het bestaan nooit is aangetoond.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 27 juni 2020 om 17:49
Bijvoorbeeld iets van vandaag.
Mijn vraag:" waarom komen zielen op aarde?".
Antwoord: "geluk, fruit (ander woord voor seksueel contact) en mooie mensen. Een ziel kan anders je niet jouw leven geven. Ja, de ziel is leven. "
Maar ook over het contact met mijn vriend of andere loofsoulmates (is een woord dat gebruikt wordt voor zielen uit dezelfde groep).
De teksten slaan echt op mijn leven. Niet dingen van wereld belang. Maar voornamelijk over hoe ik moet genieten van het leven.
zaterdag 27 juni 2020 om 17:50
Spirituele forums zit bijna niemand op. Dus probeerde ik het hier maar eens.

zaterdag 27 juni 2020 om 17:58
dit heb ik altijd als ik op het forum schrijfBallenbak888 schreef: ↑27-06-2020 17:41Dat is dan de vraag. Maar er woorden gebruikt en een manier van praten die niet van mij is. Ik ken het niet. Maar misschien dat mijn onderbewustzijn meer weet dan mijn bewustzijn. Dat zou kunnen.

zaterdag 27 juni 2020 om 18:03
nee een gids die zich in je onderarm nestelt en je dingen laat schrijven is een zinnige theorieBallenbak888 schreef: ↑27-06-2020 17:59Al die 5g verhalen en complot theorieën over dat we in de gaten worden gehouden met zijn allen heb ik nou weer totaal niets mee.

zaterdag 27 juni 2020 om 18:09
Jeetje wat heftig zeg. Hopen dat je de volgende keer een verse ziel tegen komt.Ballenbak888 schreef: ↑27-06-2020 17:44Te veel oud zeer. Mijn beleving is dat het lastig is om een relatie met je tweelingziel aan te gaan omdat je zoveel meegemaakt hebt met elkaar over de levens heen. Ik kreeg veel woedeaanvallen van hem omdat hij de pijn niet aan kon. En mij raakte hij ook diep.
Het duurde lang voordat we los raakten maar nu kan ik er ook wel weer aards naar kijken en inzien dat we op dat vlak niet goed bij elkaar passen. Ik kies niet meer voor een relatie in ieder geval. Nu alleen nog oppervlakkig contact.
zaterdag 27 juni 2020 om 18:13
zaterdag 27 juni 2020 om 18:16
Klopt, dat voelde ik ook aan in het begin. Het scheelde weinig.