Automatisch Schrift
zaterdag 27 juni 2020 om 17:34
Zijn hier ook mensen die zich bezig houden met spirituele zaken?
Ik verdiep me sinds 17 jaar ongeveer in alles wat met zielen te maken heeft. Heb in die jaren ook een relatie gehad met mijn tweelingziel.
Nu ben ik sinds een tijdje bezig met 'automatisch Schrift'. Het was even oefenen (ook om geen slechte dingen op te pikken). Ik kwam in het begin die trance niet meer uit en zag de hele wereld wazig. Maar kreeg wel allemaal dingen door die ik zelf onmogelijk wist. Was heel bijzonder maar in die trance is niet handig te leven op aarde. Het is een beetje alsof je high bent de hele dag.
Nu kan ik inmiddels makkelijk in en uit de trance stappen. En we komen hele mooie teksten op papier. Dingen uit vorige levens, wijze lessen, dingen die nog komen gaan.
Ik heb nu 1 'energie' die steeds met je communiceert. Ik heb me laten vertellen dat het mijn gids is.
Maar ik ben benieuwd hoe anderen er tegenaan kijken. Wie of wat communiceert er met mij?
Ik verdiep me sinds 17 jaar ongeveer in alles wat met zielen te maken heeft. Heb in die jaren ook een relatie gehad met mijn tweelingziel.
Nu ben ik sinds een tijdje bezig met 'automatisch Schrift'. Het was even oefenen (ook om geen slechte dingen op te pikken). Ik kwam in het begin die trance niet meer uit en zag de hele wereld wazig. Maar kreeg wel allemaal dingen door die ik zelf onmogelijk wist. Was heel bijzonder maar in die trance is niet handig te leven op aarde. Het is een beetje alsof je high bent de hele dag.
Nu kan ik inmiddels makkelijk in en uit de trance stappen. En we komen hele mooie teksten op papier. Dingen uit vorige levens, wijze lessen, dingen die nog komen gaan.
Ik heb nu 1 'energie' die steeds met je communiceert. Ik heb me laten vertellen dat het mijn gids is.
Maar ik ben benieuwd hoe anderen er tegenaan kijken. Wie of wat communiceert er met mij?

zaterdag 27 juni 2020 om 20:22
Randje.captain_hindsight schreef: ↑27-06-2020 20:15Fruit voor de kinderen op te nemen dat is wel een beetje van de rest van de week hoor ik meer moeite voor moet doen.
(Begin een zin met fruit en kijk wat automatisch aanvullen doet)

zaterdag 27 juni 2020 om 20:30
Hertjehertje schreef: ↑27-06-2020 20:28Fruit de uien in het kader van de ouders en ik ben niet meer te zien.

zaterdag 27 juni 2020 om 20:33
Na deze volledig onzinnige post:
TO, ik ben niet zo spiritueel ontwikkeld. Ik denk dat je je onderbewustzijn triggert, die jouw deze zinnen laat opschrijven. Je schrijft in het Nederlands, er zit veel waarheid in voor jou, het lijkt me dat jouw brein zulke woorden voortbrengt. Je weet diep van binnen wat er bij jou past, wat jou blij maakt.
Vandaar dat jouw schrijven heel veel zinnigs betekent voor jou.
TO, ik ben niet zo spiritueel ontwikkeld. Ik denk dat je je onderbewustzijn triggert, die jouw deze zinnen laat opschrijven. Je schrijft in het Nederlands, er zit veel waarheid in voor jou, het lijkt me dat jouw brein zulke woorden voortbrengt. Je weet diep van binnen wat er bij jou past, wat jou blij maakt.
Vandaar dat jouw schrijven heel veel zinnigs betekent voor jou.

zaterdag 27 juni 2020 om 20:33
Jij zit wel goed in je moeite zeg.captain_hindsight schreef: ↑27-06-2020 20:31Randje van de week hoor ik meer moeite voor moet doen dan andere mensen die ik ken?
Wil je erover praten?

zaterdag 27 juni 2020 om 20:34
Ik denk dat dit iets is wat je gewoon moet accepteren.captain_hindsight schreef: ↑27-06-2020 20:31Randje van de week hoor ik meer moeite voor moet doen dan andere mensen die ik ken?
Ik denk dat m’n telefoon heel goed weet wat er zich in mijn onderbewuste afpeelt.

Ja blijkbaar

anoniem_191117 wijzigde dit bericht op 27-06-2020 20:49
7.80% gewijzigd

zaterdag 27 juni 2020 om 21:10