Bang en onzeker over komend jaar

12-04-2012 12:56 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfoe..

Afgelopen maanden en komende maanden staan in het teken van onzekerheid..

Begin nu toch wel echt te merken dat de verhuizing van m'n zus, m'n ouders en mijzelf een beetje veel is in één keer..

M'n studie rond ik bijna af, betekend op zoek naar een geschikte baan, maar wat wil ik eigenlijk? Wat past bij mij?

En geld, hoe ga ik alles betalen?

Ik háát onzekerheid, hoewel ik weet dat alles wel goed komt en het eigenlijk maar luxeproblemen zijn, maar blegh! Ik ben er ff klaar mee, beetje verdrietig en bang op dit moment..

Moest het gewoon even kwijt...
@ Vivalinn ik deel je angst, ben zwanger van de tweede , heb geen werk en mijn vriend is niet heel zeker of zijn contract verlengd gaat worden straks, dan hebben we in augustus wel een baby erbij, maar geen werk..Jippie..
Begrijpelijk hoor

Maar over je baan, je bent jong, probeer gewoon wat. Je bent niet verplicht om ook jaren in die baan te blijven zitten he?
Ik ben binnen een paar maanden afgestudeerd, heb een huis gekocht, verbouwd en ingericht en ben getrouwd, dus kan me iets voorstellen bij je gevoel. Gewoon blijven ademen, goed plannen en bij de dag leven. Dan gaat het sneller voorbij dan je denkt.
welcome to the quarterlife-crisis!
Ja, kan me voorstellen! Probeer /waar t je lukt/ je even op deze week te richten. En vooral ook lekker lichamelijk (uit je hoofd) bezig te zijn. Lekker dansen, sporten, naar buiten gaan...

tussendoor erover nadenken, opschrijven e.d.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven