Biplaire stoornis

04-04-2011 00:12 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 2 jaar geleden manisch depressief verklaard. Heel mijn leven is overhoop gesmeten. Nadat mijn relatie stuk was had mijn opa zelfmoord gepleegd ben dan extreem begonnen blowen en coke beginnen te gebruiken, na een paar weken ineens zware manische periode gekend zonder besef . Wou de wereld veranderen, had geen slaap meer nodig, dacht dat ik boven de politie ston zo dan gecolleceert geraakt, 1 jaar vast gezetn in psychiateri, ben er nu net uit en durf met moeite op straat komen gewoon uit schaamte gewoon omdat ik zoveel mensen heb kwaadgemaakt, iedereen kijkt nu anders naar mij... Het leven zal nooit meer hetzelfde zijn maat toch probeer door te gaan, Ik ben nog maar 22 jaar, heb geen diploma's maar gelukkig wel werk. Als ik mensen tegenkom van die mij gezien heb tijdens mijn manie komt altijd alles terug als 1 horrorfilm door mijn hoofd ( poblemen met politie, gerecht, de vernederingen ) dan zoek ik iemand om met te praten die mij begrijpt daarom ik deze blog start met hoop zelfde lotgenote te vinden.

Groetjes yannick
We live now, not yesterday or tomorrow.
Aangezien er niet meer geschreven wordt, heb ik besloten mijn bijdrages weg te halen. Te veel gevoelige informatie.
Alle reacties Link kopieren
@ moonlight vroeger had ik veel vrienden nu mss nog een paar. Als je zo ver in de shit zit zie je wie je vrienden zijn. Heb eigenlijk geen enkele vriend daar gezien als ik binnen zat. Heb nog een paar vrienden van voor mijn opname nu en een paar nieuwe vrienden nu.

Ik heb ook geen zin om me te gaan verantwoorden bij die mensen die kwaad zijn op mij omdat ze mij toch niet begrijpen. Drugs is zeker niet goed, versterkt de gevoelens maar soms doe ik nog k een lijntje, heel sporadisch in het weekend. Blowen helemaal niet meer, wordt ik gewoon paranoia van. Bedankt voor het begrip en slaapwel, ik ga nog filmpje zien.

x
We live now, not yesterday or tomorrow.
XX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven