Date zegt constant af

24-06-2021 23:37 32 berichten
Hoi iedereen,

Paar maanden terug had ik zo'n knappe jongen leren kennen, dacht echt van wauw!!! Leuke telefoon- en Whatsapp gesprekken, goede klik. Maar steeds als we afspreken zegt hij het op die dag af en dat is nu al 3 keer gebeurd. Hij komt steeds met goede redenen, maar het begint nu wel irritant te worden omdat ik wel steeds vrij maak voor hem. Heb het gevoel dat hij me aan het lijntje houdt. Wat zouden jullie doen? Hem nog een allerlaatste kans geven of aju paraplu zeggen? Ik heb ook niet meer geageerd op hem.

Iemand zoiets ook meegemaakt??

Liefs Y
Alle reacties Link kopieren
Ja. Gezegd dat ik geen contact meer hoef. Er kwam een BS sorry maar dat was te laat.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij was t ook al snel klaar geweest.
Mocht je het zelf nog wel overwegen zou ik heel duidelijk zijn dat als het de volgende x weer zo gaat dat het voor jou dan wel gedaan is.
Ik was er bij de eerste of tweede keer al klaar mee geweest. Helemaal als het op de dag zelf is, dan moet je wel een hele goede reden hebben.
NM1717 schreef:
24-06-2021 23:44
Voor mij was t ook al snel klaar geweest.
Mocht je het zelf nog wel overwegen zou ik heel duidelijk zijn dat als het de volgende x weer zo gaat dat het voor jou dan wel gedaan is.
Ik was er bij de eerste of tweede keer al klaar mee geweest. Helemaal als het op de dag zelf is, dan moet je wel een hele goede reden hebben.
Ja klopt, was veel te aardig besef ik me nu. Ben er eigenlijk ook wel klaar mee ondanks ie echt leuk is. Maarja zijn gedrag maakt hem niet leuk.
Ja, daar ga je toch niet op zitten wachten. Goed, een keertje kan er eens iets tussen komen, maar niet elke keer. Hoe knap je ook bent.
Alle reacties Link kopieren
Zou je dit ook doen voor een jongen die je minder knap vindt?
Perkele schreef:
24-06-2021 23:53
Zou je dit ook doen voor een jongen die je minder knap vindt?
Nee, maar we hebben wel echt een goede klik. Maarja... Hier heb ik ook niets aan
emmalou schreef:
24-06-2021 23:50
Ja, daar ga je toch niet op zitten wachten. Goed, een keertje kan er eens iets tussen komen, maar niet elke keer. Hoe knap je ook bent.
Ja klopt wel
Alle reacties Link kopieren
Néxt.

Serieus je gaat toch níet wachten op een date?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
1 keer afzeggen kan gebeuren, bij de tweede keer komt de twijfel en bij de derde keer is t gewoon klaar.
Alle reacties Link kopieren
yvvieyvv schreef:
24-06-2021 23:37
aju paraplu zeggen?
Ja.
Alle reacties Link kopieren
3 keer? Dat is echt teveel. 1x kan gebeuren, 2x zou ik al twijfels krijgen, maar 3x?
Als het echt goede redenen waren neem ik aan dat hij nu alles op alles zal zetten om alsnog een date met je te krijgen, kortom als ik jou was zou ik niks doen, laat hem maar eens door het stof gaan voor je
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
25-06-2021 00:10
Néxt.

Serieus je gaat toch níet wachten op een date?

Ik heb ooit een date 3 uur laten wachten.
Toen ik aankwam op de afgesproken plek zat ze daar nog steeds, in haar auto een boek te lezen.
Nu dik tien jaar verder zijn we nog steeds happy met elkaar :)

(Ik had overigens wel een goeie reden voor die drie uur)

Denk overigens niet dat ik dit drie keer had moeten doen, dat niet
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
hij maakt zich kennelijk geen zorgen dat je niet meer met hem om wil gaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt als iemand die de aandacht leuk vindt maar geen behoefte heeft aan een date. Hij houdt je aan het lijntje.
Alle reacties Link kopieren
Mischien heeft hij wel een super drukke baan als Investment Banker. Dan zit jij financieel gebakken en kun je b.v. familievlogger worden. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik was er klaar mee. Wat heb je aan een knap hoofd als je het toch niet ziet.

Ik vraag me af wat zijn redenen waren?
Alle reacties Link kopieren
Wat is een goede reden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man zei onze 1e date ook op de dag zelf af vanwege ziekte. Maar dat heeft ie daarna dus wel goedgemaakt en dit idd ook geen 3x gedaan... ;-D
nbk schreef:
25-06-2021 00:34
Ik heb ooit een date 3 uur laten wachten.
Toen ik aankwam op de afgesproken plek zat ze daar nog steeds, in haar auto een boek te lezen.
Nu dik tien jaar verder zijn we nog steeds happy met elkaar :)

(Ik had overigens wel een goeie reden voor die drie uur)

Denk overigens niet dat ik dit drie keer had moeten doen, dat niet
Welk boek was dat?
TO niet zelf meegemaakt, ik zou hem The benefit of the doubt geven, nog 1 keer afspreken en als hij het dan weer afzegt kan hij het lekker bekijken.
(Als je je daar goed bij voelt, als je er al echt klaar mee bent kap je het nu al af)

Ik weet natuurlijk niet wat erachter zit maar waarom zijn mannen toch zo slecht in eerlijk zijn. Ik heb zo'n sch*thekel aan dat achterbakse...
Had ik een tijdje geleden ook met iemand. Paar dates mee gehad, niks aan de hand, hij was hier geweest en uit het niks krijg ik ineens een appje dat ie me raar vindt en niet meer wil zien.
Stomme kerels ook... :hamer:
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou het klaar zijn.
Ik heb ook weleens zoiets gehad. Steeds een goede reden.

Bij de derde keer heb ik gezegd dat ik dan en dan bij een openbaar toegankelijke borrel is, mocht hij me willen ontmoeten kon hij daarheen komen. Uiteraard was dat moeilijk, moeilijk.
Tja, graag of niet. Ik ga niet nog een keer mijn planning aanpassen. Dan kom je maar ergens heen waar ik sowieso een leuke middag/avond ga hebben, ook als er weer iets tussen komt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft toch steeds een goede reden en verder vind je hem leuk en knap.
Ik snap echt het probleem niet.
Mag afzeggen tegenwoordig niet meer, of moet je dan eerst je benen breken wil het legitiem zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bruise schreef:
25-06-2021 09:10
Hij heeft toch steeds een goede reden en verder vind je hem leuk en knap.
Ik snap echt het probleem niet.
Mag afzeggen tegenwoordig niet meer, of moet je dan eerst je benen breken wil het legitiem zijn.
Afzeggen mag, maar na drie keer ben ik er wel klaar mee.

Sommige goede redenen, kunnen namelijk ook goede smoessen zijn.
Is dat niet zo, lullig voor hem, maar iemand die steeds last minute afzegt is sowieso mijn type niet denk ik dan maar.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hoeveel dates zijn wel doorgegaan?
Je hebt hem een paar maanden geleden ontmoet. Ik vind wel een verschil zitten tussen
- daarna hebben we 3x afgesproken maar het is nog nooit door gegaan
- daarna hebben we elkaar meerdere keren per week gezien maar in die maanden heeft hij ook 3x afgezegd

Bij dat eerste zou ik zeggen: toedeloe kennelijk gaat het er nooit van komen.
Bij dat tweede zou ik er wat vergevingsgezinder in staan, ook afhankelijk van de redenen en of jij er bijvoorbeeld een hele dag voor hebt vrij gehouden of dat het kleinere afspraken waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven