De knop om...

21-02-2011 09:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf vandaag ga ik goed voor mezelf zorgen. Een aantal jaren heb dat niet op alle vlakken gedaan.

Ik heb vanwege een aantal emotionele problemen een afspraak gemaakt bij een therapeute. Ben aan de lijn gegaan en heb me gisteren ingeschreven bij de sportschool...

Ik ben zat van die 10 kilo te zwaar, kom er steeds meer achter dat de keuzes die ik maak vooral ingegeven worden, door angst vanuit het verleden en dat wil ik niet meer.

Vandaag wil ik zien als het begin van de tweede betere helft van mijn leven.

Dat wilde ik graag even met jullie delen!
Top van je dat je goed voor jezelf gaat zorgen .

Verwacht alleen niet dat alles ineens nu mooier wordt dan het de afgelopen tijd is geweest.

Je nieuwe richting die je nu inslaat moet je nu gaan toepassen, veelal in kleine stapjes, steeds stap voor stap.

Uit eigen ervaring weet ik dat ik anders net zo snel weer terug zou vallen in de wel bekende valkuilen waarbij ik niet zo goed voor mezelf zorg.

Zorg dat je een haalbaar doel voor ogen hebt, bijv. dat je voor jezelf dingen kan afstrepen ofzo.
Knap hoor!!! Heel veel suc6,
Sterkte! goed zo!
Dank voor de reacties tot nu toe!

Goede tip om haalbare doelen te gaan stellen. Ik ga meteen een lijstje maken. Ik probeer ook niet al te grote doelen te stellen en niet verder vooruit te kijken dan een week.

Zo van: Deze week minimaal 2 keer naar de sportschool, me houden aan mijn afspraken met betrekking tot eten, de kids hebben hier vakantie, we gaan 2 leuke activiteiten ondernemen...
Vandaag naar het tuincentrum geweest. Samen met mijn dochter, plantjes gekocht. Voor binnen en buiten. Maar ook nieuwe kussentjes voor op de bank. Ook dat is weer een stapje, welke vandaag is gezet.

Ik kruip zo maar mijn bed in, morgen voor het eerst sporten, ben benieuwd...
Wat goed!! Succes ermee!

Succes ook op de sportschool vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven