Depressie verschijnselen

15-12-2017 06:42 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kun je misselijk worden van een depressie of burn-out? Het is weer zover. Afgelopen zondag begonnen. Elke dag moe wakker worden, last van darmen, raar gevoel in maag, geen eetlust, afvallen, nergens zin in, elke dag tegen de dag opzien, huilbuien, soms denken aan zelfmoord, en het is soms echt een opgave om naar het werk te gaan. Zie er elke dag weer tegen op. Elk moment het gevoel dat ik kan instorten. Ik trek het gewoon niet meer. Soms halverwege de dag, gaat het wel weer. Maar elke avond. Zie ik weer tegen de volgende dag op...

Vanaf maandag krijg ik weer nieuwe hulp. Het ging eerst beter, maar elke keer.komt het weer terug. Wordt er gewoon moedeloos van. Gaat het ooit over vraag ik mij af...

Wil gewoon even mijn verhaal kwijt... trek het gewoon niet meer... heb 3 baantjes, dus ziekmelden wordt lastig...
Alle reacties Link kopieren
Zo het is allemaal geregeld. Vanochtend belde de Coach. Ik zat niet meer in hun traject, die was al afgelopen. Maar hun konden wel zeggen dt het mocht, maar dan hadden ze de gemeenten op hun dak. Ik moest zelf goedkeuring vragen aan de gemeente. De coach heeft mij wel geholpen om een goede mail te maken.

Die mail heb ik gestuurd naar mijn consulent en ik heb goedkeuring gekregen om de andere 2 baantjes op te mogen zeggen, aangezien mijn omstandigheden.

Gelijk mijn leidinggevende gebeld, die was er niet zo blij mee, maar toe maar weer. Ze ging kijken wat ze kon doen.

EIndelijk weer een stukje meer rust.
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed bericht, zeg. Vanaf 1 februari dus rust, met 1 baan voor 20 uur.
Nog even doorbijten en dan is het zover. Dat heb je goed aangepakt.
Alle reacties Link kopieren
Zo alles is nu geregeld. ze hebben een nieuwe kracht kunnen regelen voor beide panden. Vrijdag werk ik daar voor het laatst. Volgende week eerst lekker 3 dagen vrij en dan 1 februari beginnen met mijn nieuwe baan, waar ik nu al ontzettend veel zin in heb.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn! Gaat het nu ook geestelijk beter met je nu dit goed geregeld is?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ja het gaat veel beter. voel me al 3 weken redelijk goed en rustiger en geen last meer van misselijkheid gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven