Discriminatie?

01-08-2009 21:14 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag jullie advies en mening! Mijn dochter van 17 jaar blijft, als het spannend is, hangen in haar woorden. Zodra de spanning voorbij is praat ze voor 10 man...Nu is ze afgelopen week afgewezen bij een nieuw te openen kapsalon omdat er lettelijk werd gezegd:

We zouden je aannemen als het niet om een nieuwe kapsalon zou gaan maar omdat we nu klanten binnen moeten halen en behouden waren ze bang deze te verliezen omdat mijn dochter soms heel even niet uit haar woorden kan komen..... Ik kan wel zeggen dat haar zelfvertrouwen tot het 0 punt is gedaald.

Kan en mag dit zomaar?
Laat haar investeren in een eigen kapsalon voor de klant die geen behoefte heeft aan geklets tijdens het knippen. Vast een gat in de markt *voelt zich altijd schuldig als zwijgende klant over de stiltes die vallen*
Net als met taxichauffeurs; die moeten wat mij betreft ook hun bek houden.
Persoonlijk zou het meteen mijn vaste kapper worden, een kapper die haar mond dicht kan houden. Nooit geweten dat die bestaan.
quote:rider schreef op 02 augustus 2009 @ 00:21:

Persoonlijk zou het meteen mijn vaste kapper worden, een kapper die haar mond dicht kan houden. Nooit geweten dat die bestaan.

Idd!

Heb niet voor niks lang haar.

(Ga je nog op vakantie? Heb je lekker vrij vandaag? Wat een weertje he? Je hebt wel mooi haar hoor. Ja je tante komt hier ook vaak... hoe gaat het met r? En met de kleinkinderen? Heb je het meestal los of vast? Wat een weertje he? Ja, ik was gisteren....bla... bla... bla....)

Waar woont je dochter, TO?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven