elfen
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:12

dinsdag 31 augustus 2010 om 22:40
quote:NoahTd schreef op 31 augustus 2010 @ 22:37:
Die van jou begreep ik nog Leo maar bij Legolas raakte ik de draad een beetje kwijt.
Elf - vleugels. Legolas - geen vleugels. Legolas - elf??? of geen elf???
That's the question!
(Tolkien heeft hem verzonnen, dus daar ben ik niet verantwoordelijk voor.
Die van jou begreep ik nog Leo maar bij Legolas raakte ik de draad een beetje kwijt.
Elf - vleugels. Legolas - geen vleugels. Legolas - elf??? of geen elf???
That's the question!
(Tolkien heeft hem verzonnen, dus daar ben ik niet verantwoordelijk voor.

dinsdag 31 augustus 2010 om 22:42
quote:Tinkeldel schreef op 31 augustus 2010 @ 22:38:
Ik weet hier verder ook niks van, ik heb er ooit eens iets over gelezen/gezien op tv. In Ierland/Schoetland schijnen ze er nogal in te geloven.
Tsjah, je kunt me veel wijs maken....maar er zijn zelfs voor mij grenzen. Oh, wacht ff. Jullie verwarren feeën en elfen. Engelsen en Ieren zijn nogal van de fairy's. En die hebben vleugels (denk Tnkerbell uit Peter Pan.
Ik weet hier verder ook niks van, ik heb er ooit eens iets over gelezen/gezien op tv. In Ierland/Schoetland schijnen ze er nogal in te geloven.
Tsjah, je kunt me veel wijs maken....maar er zijn zelfs voor mij grenzen. Oh, wacht ff. Jullie verwarren feeën en elfen. Engelsen en Ieren zijn nogal van de fairy's. En die hebben vleugels (denk Tnkerbell uit Peter Pan.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:43
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:48
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:48
quote:ardni schreef op 31 augustus 2010 @ 22:43:
[...]
NIks raars gerookt, ik ben gewoon nieuwsgierig.
Misschien heb ik ook weleens een elfje gezien maar weet ik het zelf nog niet.
Hoe groot is een elfje?Zijn ze vriendelijk?Allereerst , ze zijn vol goede bedoelingen en wanneer jij het derde oog hebt nemen ze die vorm aan die bij jou past.
[...]
NIks raars gerookt, ik ben gewoon nieuwsgierig.
Misschien heb ik ook weleens een elfje gezien maar weet ik het zelf nog niet.
Hoe groot is een elfje?Zijn ze vriendelijk?Allereerst , ze zijn vol goede bedoelingen en wanneer jij het derde oog hebt nemen ze die vorm aan die bij jou past.

dinsdag 31 augustus 2010 om 22:51
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:53
Ik zou eerst wel wat meer informatie willen.
Waar heb je ze gezien?
Hoe hebben ze je geholpen?
Hoe wist je dat het elfen waren?
Vind de vraagstelling vaag en erg globaal, ervanuitgaande dat de meeste mensen hier zich niet veel met elfen bezighouden, bezig hebben gehouden of er iets van weten. (zoals ik)
Waar heb je ze gezien?
Hoe hebben ze je geholpen?
Hoe wist je dat het elfen waren?
Vind de vraagstelling vaag en erg globaal, ervanuitgaande dat de meeste mensen hier zich niet veel met elfen bezighouden, bezig hebben gehouden of er iets van weten. (zoals ik)
Later is nu
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:53

dinsdag 31 augustus 2010 om 22:59