Temperatuur is lekker er waait wel een windje, de zon is nog achter de wolken.
Ik hoop wel dat het opentrekt.
De was hangt te wapperen, echt zonnig is het nog niet, maar wat niet is kan nog komen.
Zit al wel lekker buiten,want het voelt wel aangenaam.
Bij ons 25 graden en niet veel wolken. Het perfecte weer wat mij betreft. Alleen een beetje harde wind toen ik op de fiets moest, maar dat mag de pret niet drukken. Ik geniet vandaag nog steeds heel hard!
Nu even een waterijsje voordat ik ga koken.
Voor mij was het vandaag het perfecte weer. Lekkere temperatuur, veel zon en een briesje. Rest van de week ziet er dacht ik ook wel aardig ok uit, al mag de temperatuur iets omhoog.
Net iets te fris de komende week, maar verder prima weer. Toch merk ik wel dat alles weer heel droog aan het worden is, er zou eigenlijk wel regen moeten vallen. Maar dan wel ‘s nachts aub
Vanmiddag voor het eerst sinds weken de tuinkussens binnengehaald want regen.
Ik ook, gelukkig net voor de eerste bui. Die kwam een stuk vroeger dan verwacht. Nu het toch regende, had er nog wel wat meer mogen vallen voor de tuin en de rest van de natuur.
Gisteren was inderdaad een mooie dag, ik heb tot best laat op een terras gezeten.
Toen ik vandaag eindelijk naar buiten ging regende het, oeps. Nou ja mag ook wel weer een keer, was al een poos droog. Heeft wel mijn plannen om te gaan skaten in het water gegooid maar ben in plaats daarvan heel productief geweest voor werk, dus voorruit.
Watdachtjehiervan ja echt hè haha, ik heb mijn sloffen aan.
Toen ik vandaag eindelijk naar buiten ging regende het, oeps. Nou ja mag ook wel weer een keer, was al een poos droog. Heeft wel mijn plannen om te gaan skaten in het water gegooid maar ben in plaats daarvan heel productief geweest voor werk, dus voorruit.
Watdachtjehiervan ja echt hè haha, ik heb mijn sloffen aan.
Die heb ik altijd aan, lekker warme Uggs Alleen op extreem warme dagen niet. Ik vind ze gewoon zo lekker zitten!
Anoniem_380155
zondag 7 juli 2019 om 09:49
De rest van juli ziet er niet echt goed uit. Hopelijk krijgt augustus nog wat warme dagen. Gisteren ben ik verregend en het was koud