En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
25-08-2019 13:43
Heerlijk dat jullie ook zulk mooi weer hebben! Hier is het 31 graden en sinds we hier aankwamen nog geen enkel wolkje gezien. In de volle zon zitten of liggen bakken doe ik absoluut niet, daar hebben ze parasols voor.
Het allergeweldigst vind ik dat je hier om 23:00 uur of later nog in je zomerjurkje kunt lopen zonder ook maar een vestje of zo bij je te hebben. Thuis moet ik me op mooie dagen twee keer omkleden omdat het eerst koud is, dan warm en dan weer koud. Hier is het meteen warm, I love it!

Dat iedereen in de winter voor de kou kan vluchten is ook een aanname trouwens, ik heb het altijd koud, ook met de verwarming op 22 en een trui met vest aan. Alleen als ik dan ook nog een thermolegging aantrek, krijg ik het wel warmer, maar dan loop ik de hele dag als een michhelinmannetje.
En het vervelendste is dat ik het buiten gewoon écht niet warm kan krijgen en ik wel heel graag buiten ben. Juist het maandenlang niet naar buiten gaan omdat ik me ziek voel van de kou en de regen is het moeilijkst. Ik wíl namelijk helemaal niet onder een dekentje op de bank.

En ik denk inderdaad ook dat airco’s hier steeds meer standaard worden, net als in auto’s. Zoals vroeger met 30 graden in de file naar Zuid-Frankrijk zonder airco hoeft al lang niet meer.
Buiten ben ik gewoon standaard verkleumd en ellendig in de winter, daar valt niet tegen op te kleden en ook binnen ben ik pas warm met verwarming op standje bejaardenhuis, in mijn allerdikste truien, sloffen en in een dekentje, dus niet heel charmant (maar ik ben wel gek op truien :heart: ). En eventueel nog een kruik. Mij lijkt me weren tegen hitte zonder airco alleen nòg moeilijker. Maar je hebt gelijk, het blijft ellendig en ik zelf heb het liever te heet dan te koud, bij kou ben ik op een gegeven moment echt niet blij meer.

Ja ik vind het ook zo fijn dat ik nog gewoon in mijn zomer jurkje boodschappen kon doen gisteren om 19:00. :D Ben zelfs nog vrijwillig terug geweest omdat ik iets vergeten was. In de winter had ik dat ding laten stikken en maar zelf iets geprutst want noway dat ik dan nog in kou en donker terug zou gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hey zomergenieters!

We zitten over de 3000, wie opent een nieuwe?
Graag met een leuk plaatje, zoals deze?

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen plaatjes plakken. Geen idee hoe dat moet, nooit in verdiept 😇

Doe jij maar, Male 😙

Wel even met een linkje naar deze. Nagenieten over de topzomer van 2018 en nu is het ook niet vervelend. Zit nog zalig buiten 🤩
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
En tot 10 sept blijft het gewoon rond de 22 gr met zon. Zo kunnen we de herfst wel in.

En deze week : B-)
Alles komt goed, alleen de rest niet
Heerlijk dat het nu toch nog mooi weer is na een naar mijn mening niet zo'n geweldige zomer. Dan kunnen de temperaturen wel hoger liggen dan gemiddeld maar met regen en bewolking heb je daar niet veel aan.
Alle reacties Link kopieren
Er is een nieuw topic, deze is vol.
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven