En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Hier komt het er met bakken uit, morgen ook regen op de voorspelling.

Wij mogen maandag weer werken en naar school yeah en dan gaat het weer flink opknappen, zon fijne temperaturen.

Godsamme heb daar echt zo de balen over in, heb echt heus wel een aantal mooie dagen gehad, maar toch zeker veel meer regen en grauwheid deze vakantie.

Een officiële kut zomer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij de Action herfst kussenslopen gekocht. Ik ben al helemaal in de herfstsfeer door al die regen. Gelukkig ga ik nog op de valreep op vakantie naar betere temperaturen. Sterkte Lowlands gangers, neem een biertje extra, dan maakt die regen ook niet meer uit.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-08-2019 11:25
Reden: op de man
99.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
17-08-2019 10:29
Ik heb bij de Action herfst kussenslopen gekocht. Ik ben al helemaal in de herfstsfeer door al die regen. Gelukkig ga ik nog op de valreep op vakantie naar betere temperaturen. Sterkte Lowlands gangers, neem een biertje extra, dan maakt die regen ook niet meer uit.
Echt he, ik zag gisteren zo'n leuke pompoen bij de Xenos. Maar nee, het is nog geen herfst, dus zonde als ik nu al begin. Ik zelf ben gek op de herfst met al die leuke decoratie en mooie bladeren, dus dat kost me wel wat moeite haha. Wel een mini pompoen gekocht bij Action, die was maar iets van een euro dus kon ik toch niet laten liggen.

Verder nog even inprenten dat het nog zomer is, dus nog even alles doen wat je in deze zomer wil doen anders moet je weer een jaar wachten. Gister weer gaan skaten dus, nu het weer nog lekker is. :) Zelfs in de zon een drankje gedronken halverwege. Vandaag wordt weer bagger maar dat is oké, ga ik wel weer snowboarden op de nu nog rustige pistes. Ik vind het een fijn idee dat dit weer heel goed is tegen de droogte, kon me soms wel schuldig voelen als het super weer was maar je dan die nieuwsberichten over de droogte zag. Stom want ik kan er niks aan doen natuurlijk.

27 graden is on our way jongens! Zin in!!!
Alle reacties Link kopieren
Kut inderdaad, meer kan ik er niet van maken. Komende week schijnt het wel weer beter te worden, dan ben ik er niet, maar dat gun ik jullie zo!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben maar dingen gaan doen die ik in de herfst en winter doe. Heb heel veel foto's ingeplakt nieuwe foto's uitgezocht. Zat ik dan met de lampen aan in huis, het voelde zo herfstig terwijl ik echt nog niet in die modus ben.
Ben dit eigenlijk uit verveling gaan doen weer een dag binnen zitten.

Heb een moodbord gemaakt, wil nieuwe kamerplanten, leuk hoor, maar ben eigenlijk nog in de zomer/buiten/tuin modus of beter ik ben nog helemaal niet voldaan, wat de zomer betreft.

Dat was vorig jaar wel anders.

De angst die velen hadden dat we weer zo een zomer zouden krijgen als in 2018.
Ik heb de angst dat juist regen dé zomers in NL zullen domineren en niet alleen in NL, bedoel in veel andere Europese landen heeft het flink gespookt deze zomer.

Misschien is het mijn perceptie, maar heb het gevoel dat deze zomer wel echt heel slecht was, ik tel dan ook vooral mijn vakantie daarin mee wat niet representatief is voor de hele zomer, maar toch.

Punt is, je weet het gewoon niet met het weer, meestal pak ik de laatste 3 weken van de zomervakantie, nu denk ik, hmmm maar juli was in mijn beleving toch beter dan augustus.

Morgen weer werken, wat een stuk makkelijker op te pakken zal zijn nu ik al een week in een soort modus zat dat het vakantiegevoel toch al ver te zoeken was.

Volgend weekend wordt het mooi ik zet daar mijn focus maar op en ga nog wat leuks bedenken om te gaan doen.

Voor nu is het wat het is. Heb het huis nog een dag alleen en ga de boel maar poetsen en opruimen.
Serie kijken en wat aan lummelen.

Ben ik toch benieuwd wat Woesjjjjj te melden had wat de mods weggehaald hebben, zal wel wat fraais geweest zijn ;-)
Ik heb me gewoon vergist!
De kinderen zijn nog 2 weken vrij ipv 1. Dan heb je echt vakantie als je niet meer weet welke dag/week het is. Echt fijn dat het nu beter weer is. Ik begin deze week weer rustig aan met werken. Heel rustig aan. En zaterdag? Naar het water! Nu kan het nog (weer).
Alle reacties Link kopieren
Ik liep zaterdag ook ergens tussen de nep-pompoenen door en bedacht dat ik die wél leuk vind, maar dat het nu verdorie nog zomer is of zou moeten zijn (6)
Enige wat wel mag komen zijn de pepernoten, die zijn het hele jaar lekker, tenslotte :proud:

Voorspellingen in mijn regio zijn droog, maar half bewolkt en maximum van 24 graden op vrijdag. Gelukkig ga ik dan naar regio Yas, dus zomerkleding mee en zonnen, lijkt me!

:sun:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Het weekend wordt hier schitterend, Dreamert! En de dagen ervoor en erna ook!😎🤩

Mooie 14 daagse voorspelling ☀️
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Kijk anders even op weerplaza en vul mijn stad in, Dreamer. Word je blij van. Ook van de 14 daagse.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Heb je getagd op Facebook, Dreamer 😎
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ook ik vind het officieel een klotezomer :(
Hopelijk eind van de week iets warmer en vooral minder wind. Alweer 2 weken dat de planten bijna uit de bakken waaien en al mijn mooie Petunia's kapot gewaaid. Die neem ik volgend jaar niet weer, hoe leuk ik ze ook vind.
Alle reacties Link kopieren
Nou Yas, als ik op buienradar naar de 14 daagse verwachting kijk word ik er nog niet bepaald vrolijk van. Ja, eind week/weekend wel oostenwind dus daarmee waai ik iig niet van mijn balkon maar vooral weer kwakkelen rond 20 graden met veel bewolking.
Alle reacties Link kopieren
thee schreef:
19-08-2019 12:32
Nou Yas, als ik op buienradar naar de 14 daagse verwachting kijk word ik er nog niet bepaald vrolijk van. Ja, eind week/weekend wel oostenwind dus daarmee waai ik iig niet van mijn balkon maar vooral weer kwakkelen rond 20 graden met veel bewolking.
Hier wordt het zalig! 🤩
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Heb jou ook getagd, Thee.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
19-08-2019 09:43
Ik liep zaterdag ook ergens tussen de nep-pompoenen door en bedacht dat ik die wél leuk vind, maar dat het nu verdorie nog zomer is of zou moeten zijn (6)
Enige wat wel mag komen zijn de pepernoten, die zijn het hele jaar lekker, tenslotte :proud:

Voorspellingen in mijn regio zijn droog, maar half bewolkt en maximum van 24 graden op vrijdag. Gelukkig ga ik dan naar regio Yas, dus zomerkleding mee en zonnen, lijkt me!

:sun:
Ik zag hier al grote potten chrysanten in de winkel staan. Met Allerzielen (november) is dat vroeg genoeg . Ik wil echte zomer
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ja, Thee, ze heeft het echt gedaan! Het is gewoon écht waar, Yas liegt níet.. :O

*gaat nadenken over verhuizen*
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
(ik wilde dus vrijdag heen en weer rijden, maar denk nu dat ik maar blijf slapen :proud: )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
19-08-2019 13:14
(ik wilde dus vrijdag heen en weer rijden, maar denk nu dat ik maar blijf slapen :proud: )
Verstandig. Het wordt heerlijk hier. 🤩😎
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
IK zit helaas weer helemaal in de " werk einde vakantie " modus. Het weer is wel aardig hier niet koud en redelijk droog, en dat is al heel wat. Scheelt weer een paraplu mee sjouwen.
Hoewel er gisteren toch nog een flinke bui is gevallen.

Mijn planten hebben het goed gehouden heb verschillende opgebonden om ze tegen de wind te beschermen, geloof wel dat ze even genoeg water hebben gehad ;-)
De voordpellingen hier zijn ook goed! Eindelijk wordt het weer lekker warm en zonnig weer. Vandaag nog 21 graden met bewolking, morgen 22 zo'n en daarna loopt het op tot 30 graden in het weekend! Tot volgende week woensdag zou het warm blijven. Een week, maar beter dan niets.
Alle reacties Link kopieren
1 bui over de hele dag. EÉN bui, en wie fietste daar doorheen?

Juist
Kreeg ook nog een plens water over me heen, doordat een vrachtwagen door een plas reed (hij kon er niet echt wat aan doen hoor, zat aan de andere kant van een groenstrook)

:thunder:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Persbericht: Hoge druk 'luchtbrug' veroorzaakt #hittegolf richting #september.
Het hoe en waarom vanaf 13.15 uur via de weerprimeurlijn 0900-1234554.

Mijn weergoeroe Marc Putto op Facebook.
En dat riep ie een maand geleden al. Heeft altijd gelijk 😀
Alles komt goed, alleen de rest niet
Maar Yas, nu regent het ff
yasmijn schreef:
20-08-2019 16:02
Persbericht: Hoge druk 'luchtbrug' veroorzaakt #hittegolf richting #september.
Het hoe en waarom vanaf 13.15 uur via de weerprimeurlijn 0900-1234554.

Mijn weergoeroe Marc Putto op Facebook.
En dat riep ie een maand geleden al. Heeft altijd gelijk 😀
Ik hoop met je mee dat hij gelijk heeft! Ik ben toe aan echte zomerwarmte na die prutweken van de afgelopen tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven