En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
patatjedubbelmayo schreef:
27-05-2018 17:28
Omdat ik er het beste van wil maken? :lightbulb:
Ik zal zeker niet vervelend tegen je doen, er zijn hier wel vaker winterliefhebbers die hier met een positieve insteek komen. Dus welkom!
Fijn topic!

Heerlijk, dit weer. Het is ook lekker vroeg licht. Vogeltjes die je tot zonsondergang hoort fluiten. Gezellig! Savonds zitten vriend en ik voor de deur naar vleermuizen te kijken die voorbij schieten.
De geur van versgemaaid gras :flirting:
Orinokoflow schreef:
27-05-2018 18:47
De geur van versgemaaid gras :flirting:
Hatchie, dat is wel wat minder wat mij betreft, de hooikoorts. Maar de zon maakt alles goed.
gizzmo-returns schreef:
27-05-2018 18:50
Hatchie, dat is wel wat minder wat mij betreft, de hooikoorts. Maar de zon maakt alles goed.
Ja, vreselijk hè. Ik heb het ook, maar niet van gras. Wel 1 bepaalde boom, maar die is in juni uitgebloeid.
Alle reacties Link kopieren
Juist het feit dat ze tegenwoordig veel minder maaien, zorgt bij mij voor meer hooikoorts. Het gras komt allemaal in bloei. Kort gemaaid gras bloeit niet. Maar.. hooikoorts, warmte-uitslag of waar ik dan ook eczeem van heb, ik vind het allemaal best. Als het maar warm is.

Zag net wel een eng beest/insect, dat is dan weer minder.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een zomerliefhebber :flirting: :flirting:
Dreamer schreef:
27-05-2018 19:13
Juist het feit dat ze tegenwoordig veel minder maaien, zorgt bij mij voor meer hooikoorts. Het gras komt allemaal in bloei. Kort gemaaid gras bloeit niet. Maar.. hooikoorts, warmte-uitslag of waar ik dan ook eczeem van heb, ik vind het allemaal best. Als het maar warm is.

Zag net wel een eng beest/insect, dat is dan weer minder.
Ook zoiets. Vandaag een spin die letterlijk door mijn toilet sprong.. brrr.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken iemand die alleen in de winter werkt, op een skibaan. Ik zou een moord doen voor zo’n baan. Je moet dan wel een rijke kerel hebben, anders brengt het te weinig op natuurlijk :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel wat gewend qua ongedierte. Alleen wespen haat ik uit de grond van mijn hart. Ben er doodsbang voor, want allergisch. Muggen zijn trouwens ook fuckers.
Orinokoflow schreef:
27-05-2018 19:33
Ook zoiets. Vandaag een spin die letterlijk door mijn toilet sprong.. brrr.
Gelukkig zijn die meer voor de herfst
pamelacourson schreef:
27-05-2018 19:35
Ik ben wel wat gewend qua ongedierte. Alleen wespen haat ik uit de grond van mijn hart. Ben er doodsbang voor, want allergisch. Muggen zijn trouwens ook fuckers.
Een mug doodmaken doe ik door een kussen omhoog te gooien( als ze op het plafond zitten) ze vallen dan met het kussen mee en dan maak ik ze dood.
gizzmo-returns schreef:
27-05-2018 19:37
Gelukkig zijn die meer voor de herfst
Hier niet hoor. Ik woon half in de natuur. Ze zitten overal.
Alle reacties Link kopieren
Wel gezellig dus, gelukkig! Ik kan echt wel genieten met dit weer hoor. Alles in bloei, lekker lang buiten zitten, bbq aan de plas. Alleen de fysieke ongemakken zijn jammer. Dus veel in de schaduw. En in de ochtend, l’heur bleu noemen ze dat toch, net voor zonsopgang?
Ik ben gek op kerst en op storm maar misschien houd ik nog wel het meest van dat moment dat je de lente aan voelt komen. Die eerste waas groen op een treurwilg, krokusjes die boven de grond uitpiepen, die ene onverwacht lekkere lentedag.
Maar een avond zoals net met lieve familie en vrienden in de tuin, daar houd ik ook zo van.
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Bij psyche? :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
27-05-2018 21:59
Bij psyche? :mrgreen:
Summer is a state of mind, Nouschi
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Orinokoflow schreef:
27-05-2018 19:37
Een mug doodmaken doe ik door een kussen omhoog te gooien( als ze op het plafond zitten) ze vallen dan met het kussen mee en dan maak ik ze dood.
Dat noemen ze moord met voorbedachte rade, 😎
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
patatjedubbelmayo schreef:
27-05-2018 17:28
Omdat ik er het beste van wil maken? :lightbulb:
Ik vroeg het me gewoon af maar je vat het direct zo negatief op
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
27-05-2018 21:59
Bij psyche? :mrgreen:
Dit is het zoveelste topic over de zomer, loopt al vanaf 2010 ofzo en heeft altijd op psyche gestaan.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk! vooral het zonder jas s'morgens naar het werk gaan ipv tegen de wind in schuilen met tig man op het perron.
Op vrije dagen de tuindeur open scharrelen in de tuin, ontbijtje buiten boekje erbij zalig.
Lekker ergens aan een plas of aan zee, is het erg warm is het in het bos ook fijn.
Tot 's avonds lekker buiten, in de tuin, het park op een terras, ergens eten gewoon lekker buiten nog even slenteren door de stad, ijsje halen.

Allemaal fijne dingen die zo typisch voor de lente en de zomer zijn, of een fijne Indian summer tot half oktober.

Mijn bloemen komen uit de knop, daar geniet ik ook zo van.

Mijn huis is koel wil ik even de warmte uit dan kan dat.
Gewoon de keuze binnen of buiten is zo fijn itt tot een koude natte winter al dan niet met spekgladde wegen.
chrisjoh schreef:
27-05-2018 22:26
Dat noemen ze moord met voorbedachte rade, 😎
Zeker weten! :proud:
Ben ondertussen al een volleerd serialkiller.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het nu weer genieten! Om half 8 vanochtend kon ik al in mijn zomerjurkje naar buiten. Zo fijn om het eens een keer niet koud te hebben. Vandaag heb ik nog vrij en ik wil lekker veel buiten zijn voor het straks weer bewolkt wordt, dus ik ga me maar eens nuttig maken in de tuin. Het onkruid groeit niet normaal meer zo snel met die zon en tussendoor regen :-?
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
28-05-2018 05:24
Dit is het zoveelste topic over de zomer, loopt al vanaf 2010 ofzo en heeft altijd op psyche gestaan.
Ik had geen idee. Vind het eerder bij thuis horen. ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
28-05-2018 10:34
Ik had geen idee. Vind het eerder bij thuis horen. ;-D
Dat komt doordat het nu voor ons mooi weer is ;) Bij slecht weer in de zomer en de hele herfst en winter zijn veel van ons behoorlijk down of zelfs depressief. En dan hoort het toch echt wel bij psyche.

Zelf voel ik me nu hartstikke happy en vol energie nu ik lekker naar buien kan, niet koud of nat word en alles er mooi en licht uitziet. Maar in de winter kan ik soms de hele dag wel huilen van ellende en heb ik het idee dat ik gewoon elk jaar een half jaar niet leef. Echt zwaar ellendig voel ik me dan.
pamelacourson schreef:
28-05-2018 10:32
Wat is het nu weer genieten! Om half 8 vanochtend kon ik al in mijn zomerjurkje naar buiten. Zo fijn om het eens een keer niet koud te hebben. Vandaag heb ik nog vrij en ik wil lekker veel buiten zijn voor het straks weer bewolkt wordt, dus ik ga me maar eens nuttig maken in de tuin. Het onkruid groeit niet normaal meer zo snel met die zon en tussendoor regen :-?
+1
May I ad: een lekker frisse douche nemen en dan zonder gebibber afdrogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven