En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
JustcallmeTuT schreef:
29-05-2018 18:39
Sorry. Ik besef nu pas dat ik inbreek in een bestaand topic.
Een topic voor iedereen die geniet van mooi weer hoor! Zeker geen besloten clubje. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Alle reacties Link kopieren
JustcallmeTuT schreef:
29-05-2018 18:39
Sorry. Ik besef nu pas dat ik inbreek in een bestaand topic.
Je mag gewoon meeschrijven hoor! Ik ben wel heel benieuwd waar je dan woont (en ik ben jaloers dat je bijna altijd mooi weer hebt)!
Alle reacties Link kopieren
Die Japke.
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond 2 drupjes regen gehad en wat gerommel in de verte. Dat was alles gelukkig.

Nu weer 29 gr en :sun:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
29-05-2018 18:26
Heerlijk weertje is dit, hebben jullie trouwens ook dat je huid ineens zo zacht is?
Ik moet altijd het hele jaar door smeren smeren smeren en als het zo warm is dan is mijn huid gewoon zacht van zichzelf. Terwijl iedereen altijd zegt dat je huid droog wordt in de zomer, maar dat is bij mij niet zo dus.
Ik heb nu vooral eczeem, dus minder. Maar ik herken het wel van andere jaren. Net of het lichaamsvocht (zweet ofzo) meer naar het het huidoppervlak gaat, vond ik altijd
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Nou goed, als jullie Japke's verhaal allemaal gelezen hebben, haal ik het toch weer weg? Maar ik blijf erbij dat het alleen maar een verwijzing naar haar facebookpagina is, die ook gewoon openbaar is, én naar marketing, zou je zeggen.

Spread the word..

Afijn
Het is hier klamvochting, daar ben ik iets minder blij mee, maar warm. Heerlijk.
Wel enorme buien gehad gisterenavond. Hooikoorts is pietsje minder nu.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Japke denkt daar heel anders over 😂
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afgelopen weken berichten gelezen over mensen die nu al verlangen naar herfst.. :pukey: Ook al heb ik het al dagen ontzettend warm in huis, ik wil absoluut niet denken aan donker, grauw en nat weer van onder de 15 graden. Ik ben echt veranderd qua weertype. Ik ben nog steeds winterliefhebber, maar de kou kan mij de komende maanden gestóólen worden! Het is nu al ongeveer 2 weken achtereen zomers en het wordt wel iets koeler, maar het blijft god-zij-dank boven de 20 graden. Ik begin zo aan het weer te wennen dat ik begin te bibberen bij alles onder de 22 graden, alleen is het binnen (zonder airco) dus minder fijn.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
Alle reacties Link kopieren
Het is bijna eng zolang aaneengesloten mooi :sun: weer, maar wel heerlijkkk!
Alle reacties Link kopieren
thee schreef:
31-05-2018 22:01
Het is bijna eng zolang aaneengesloten mooi :sun: weer, maar wel heerlijkkk!
Bij ons is het alweer 2 dagen slecht.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
31-05-2018 22:36
Bij ons is het alweer 2 dagen slecht.
Serieus? Hier (omgeving Den Haag) wel al een paar dagen wat wisselvalliger, maar de temperatuur bleef fantastisch,
Dat is vandaag wel anders :(
Ik was net in mijn lunchpauze even buiten en vond het maar koud, brrr. En verbaasde me over al die mensen die nog stug in korte broek/hemdjes en jurkjes blijven rondlopen. Volgen die mensen het weerbericht niet ofzo?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Vandaag loop ik in een lange broek met vestje, het is inderdaad fris. De afgelopen paar dagen was het wel warm, dat ben ik met je eens, maar ik heb geen zon gezien en het heeft veel geregend. In en na zo’n bui was het nog maar 19 graden. Ik versta toch iets anders onder mooi weer.
Alle reacties Link kopieren
Nou hier is het nog steeds warm.vanmorgen geen zon.maar nu weer volop.
En hier is het Oosten des landes.☀️☀️☀️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het zeikt hier al de hele dag van de regen. Echt al sinds vanmorgen vroeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie af en toe op weeronline horrorbeelden.. Vooral in het zuiden. Ben zo blij dat wij dat niet hebben. Wel een paar hoosbuien, alleen 's avonds en verder droog. Vandaag helaas bewolkt, maar inderdaad.. al zó lang achter elkaar.. dat hebben we volgens mij al jaren niet gehad! Heerlijk!

:sun:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Bij ons vandaag ook alleen maar regen en hard ook. Goed voor de tuin, maar het mag toch snel weer opklaren!
Hmm bij buienradar klopt het ook lang niet altijd. Wij zouden vanmiddag zware regenbuien en onweer krijgen. Meer dan motregen was het niet.
Het is hier wel een stuk afgekoeld zeg! Zo loop je te zweten in een hemdje en vanavond had ik gewoon een zomerjas aan.
Alle reacties Link kopieren
Hier is het koud en bewolkt. Nu is koud natuurlijk een relatief begrip. Onbewust ga ik er toch altijd van uit dat het warm weer blijft, wanneer het eenmaal warm is. Soms vraag ik me af of ik de afgelopen 50 jaar wel opgelet heb, qua Nederlands weer :proud:

Het is inmiddels gelukkig wel droog.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
16 graden en zwaarbewolkt... vorige week voorspelden ze weer een zomers weekend, maar dat valt dus erg tegen. Vanavond een feestje buiten, daar kijk ik niet naar uit >:-(
Ik loop aankomende week de avondvierdaagse. Gelukkig is het dan niet bloedheet.. Rond de 23 graden. Prima te doen.

Hier helaas erg bewolkt. Hier is een evenement in het dorp, vorig jaar was het 30 graden.
Alle reacties Link kopieren
Zwaar bewolkt en 17 graden. Jammer maar (hier) nog wel droog.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
02-06-2018 11:00
16 graden en zwaarbewolkt... vorige week voorspelden ze weer een zomers weekend, maar dat valt dus erg tegen. Vanavond een feestje buiten, daar kijk ik niet naar uit >:-(
Ja, echt jammer dat het nu uitgerekend in het weekend zo slecht is. Vanaf maandag wordt er hier weer volop zon voorspeld en hogere temperaturen, maarja, daar hebben we vandaag niks aan he :|
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Bloedheet tijdens de avondvierdaagse vind ik juist heerlijk, ik hoop er dit jaar ook weer op!
Vanaf maandag inderdaad weer hogere temperaturen haha.
Vorig jaar hadden we met de avondvierdaagse ook heel warm weer, maar het koelde 's avonds wel wat af dus dat was wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Volgens verschillende bronnen gaat het een warme, zonnige zomer worden, wat resulteert in ruim 4 maanden hoogzomers weer :jump:

Ik heb nog nooit de Vierdaagse gelopen, maar ik dacht dat het ongezond is vanaf 27 graden? Of was dat hardlopen?
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven