En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Geen bijzonderheden
Wauw, wat een heerlijkheid! Vanmorgen viel het even tegen, maar nu de zon erdoor is zit ik lekker buiten. Helaas kan dat maar een uurtje. Morgen en zaterdag moet ik helaas werken, ik baal vooral zo van de zaterdag. 26 graden had ik graag nog even meegepikt!

Ik vind het geweldig om nog steeds mensen in korte broek en jurkjes met blote benen te zien. Met deze temperaturen mag het van mij heel lang herfst blijven!
Zo fantastisch om met dit weer op een Waddeneiland te zitten!
Met een biertje op een strandpaviljoen in de zon. Ben helemaal rozig :sun:
Geen bijzonderheden
Op de terugweg. Wat waren deze 3 dagen op een Waddeneiland een ontzettend mooi cadeau qua weer.
Het was genieten! Zon, zee, zand, lekker eten en drankjes.

En in mijn thuisstad ook mooi weer!
Geen bijzonderheden
Klinkt geweldig, Yas! Dat heb je toch maar mooi weer even meegepikt.

Ik moest de afgelopen dagen veel werken en vandaag moet ik ook veel binnen zitten, maar vanmiddag kan ik nog een paar uurtjes genieten van de zon. En dat ga ik zeker doen!!!

Fijn weekend allemaal!
Jij ook fijn weekend!

Met blote voeten op de warme tegels. 😻 het is zowat tropisch in mijn tuin :proud:
Geen bijzonderheden
thee schreef:
10-10-2018 18:00
:hello: hoe gaat het met je?
Heee Thee :hello:
Ik heb je een pb gestuurd.

Wat een heerlijk weer!
Vanochtend ontbeten in de tuin met de krant erbij.
Net terug van een wandeling door een prachtig natuurgebied, een veld vol ooievaars gespot.
Nu hang ik met een koude Radler op de loungebank buiten.
En straks weer lekker met vrienden naar het terras.
Ik geniet me suf :sun:
En dat allemaal op 14 oktober! 😎🍾🍺🤩
Edit:
Wij gaan vanavond uit eten met vrienden. Dat wordt buiten ipv binnen! ☀️
yasmijn wijzigde dit bericht op 13-10-2018 15:16
38.25% gewijzigd
Geen bijzonderheden
Oh wacht, het is 13 oktober 😊
Geen bijzonderheden
Ik denk wel dat het straks snel afkoelt hoor. Dus of buiten eten zo’n goed idee is...?
Ik zit heerlijk in de tuin met een glas rosé, zo de bbq aan. Heerlijk. Volgens weeronline koelt het vanavond niet hard af. Buiten eten zou moeten kunnen.
pamelacourson schreef:
13-10-2018 16:49
Ik denk wel dat het straks snel afkoelt hoor. Dus of buiten eten zo’n goed idee is...?
Dan verkassen we naar binnen hoewel alles hier terrasverwarmers heeft. Even bekijken.

Borrelen gebeurt sowieso buiten zo!
Geen bijzonderheden
Hier ook buiten met een wit wijntje. Heerlijk, wat is vandaag genieten zeg :sun:
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.
Zo dan, dat is me het nazomertje wel. Leve de orkanen :rofl:

Ik was vandaag met dochter aan de wandel, en we dreven zowat weg met zijn tweeën :proud:
Marjo pb beantwoord en on topic, nog steeds de balkondeur open. Het is dat het zo vroeg donker is anders zou je je toch in hartje zomer wanen :flirting: :yes:
Idd uitzonderlijk mooi weer ik zat helaas hele.dag binnen op school tot 19.00...
Ik dacht dat het heel snel zou afkoelen, maar mijn kinderen zaten op een gegeven moment in het donker in de tuin en toen was het nog 23 graden volgens mijn app. Echt bizar.
Morgen wordt het ook nog een mooie dag geloof ik en dan heb ik wel de hele dag vrij. Dus maar lekker veel naar buiten.
Toen ik rond 22.00 richting mijn auto liep was het heerlijk buiten!
Wij hebben buiten gezeten tot we om half 9 aan tafel zaten en rond half 12 waren we klaar met eten en toen weer op een ander terras, weer buiten!

Zalige zomeravond en nu zit ik weer in de tuin! ☀️🤩
Geen bijzonderheden
Wij vieren vandaag de verjaardag van mijn oudste dochter heerlijk in de tuin. De laatste keer dat we dat deden is 10 jaar geleden!
Net een heerlijke wandeling gemaakt, grotendeels langs het strand, lekker met blote voeten door het water lopen. Nu genieten op het terras bij strandpaviljoen :heart:
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Wat een dag! Met vriendinnen gepicknickt in het park, het was top. En vanavond was het gewoon nog steeds niet koud.
Goedemorgen!

Het belooft weer een stralende warme dag te worden! :sun:
Geen bijzonderheden
Bleef het maar zo!! :sun: Heerlijk!
Hier is de zon nu weg en het waait vrij hard, maar het is nog steeds prima weer voor half oktober. Hopelijk wordt het wel weer zonnig.
pamelacourson schreef:
15-10-2018 12:10
Hier is de zon nu weg en het waait vrij hard, maar het is nog steeds prima weer voor half oktober. Hopelijk wordt het wel weer zonnig.
Kom naar het zuiden. Lekker zonnig hier. Ik wacht tot de zon voor in de tuin staat. Ga ik even op mijn bankje zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven