Wauw, wat een heerlijkheid! Vanmorgen viel het even tegen, maar nu de zon erdoor is zit ik lekker buiten. Helaas kan dat maar een uurtje. Morgen en zaterdag moet ik helaas werken, ik baal vooral zo van de zaterdag. 26 graden had ik graag nog even meegepikt!
Ik vind het geweldig om nog steeds mensen in korte broek en jurkjes met blote benen te zien. Met deze temperaturen mag het van mij heel lang herfst blijven!
Op de terugweg. Wat waren deze 3 dagen op een Waddeneiland een ontzettend mooi cadeau qua weer.
Het was genieten! Zon, zee, zand, lekker eten en drankjes.
Klinkt geweldig, Yas! Dat heb je toch maar mooi weer even meegepikt.
Ik moest de afgelopen dagen veel werken en vandaag moet ik ook veel binnen zitten, maar vanmiddag kan ik nog een paar uurtjes genieten van de zon. En dat ga ik zeker doen!!!
Wat een heerlijk weer!
Vanochtend ontbeten in de tuin met de krant erbij.
Net terug van een wandeling door een prachtig natuurgebied, een veld vol ooievaars gespot.
Nu hang ik met een koude Radler op de loungebank buiten.
En straks weer lekker met vrienden naar het terras.
Ik geniet me suf
Ik zit heerlijk in de tuin met een glas rosé, zo de bbq aan. Heerlijk. Volgens weeronline koelt het vanavond niet hard af. Buiten eten zou moeten kunnen.
Ik dacht dat het heel snel zou afkoelen, maar mijn kinderen zaten op een gegeven moment in het donker in de tuin en toen was het nog 23 graden volgens mijn app. Echt bizar.
Morgen wordt het ook nog een mooie dag geloof ik en dan heb ik wel de hele dag vrij. Dus maar lekker veel naar buiten.
Anoniem_63988565891a9
zaterdag 13 oktober 2018 om 22:58
Toen ik rond 22.00 richting mijn auto liep was het heerlijk buiten!
Net een heerlijke wandeling gemaakt, grotendeels langs het strand, lekker met blote voeten door het water lopen. Nu genieten op het terras bij strandpaviljoen