En daar zijn we weer: de zomer-en zonliefhebbers

27-05-2018 15:11 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
:sun:

Praat hier mee over zalig zonnige dagen en lange zwoele avonden! B-)
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2018 17:57
Reden: spam
99.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2018 20:26
Reden: spam
97.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschil met gisteren. Grijs en grauw. 🤨

Ik blijf de hele dag binnen op de bank, ik hoef gelukkig niks.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er zo weer uit met de hond, maar zoals Fullmoon zegt: dat is ook wel weer lekker, even een frisse neus. En mijn hond wil eigenlijk kortere wandelingen dan ik doe, terwijl het maar kleine rondjes zijn.

Ik word helemaal gék van m'n droge huid. IK heb het hier vast al genoemd, maar van 't zomer was ik voor het eerst in jaren bijna eczeem vrij. Kennelijk kunnen mijn armen geen kleding verdragen. Ben ik toch HSP :biggrin:. Katoenen dekbedhoezen doen nu weer zeer aan m'n huid, wat van 't zomer ook minder was. Ik zoek zachte (geen flanel, want dat pluizen is ook weer niet goed :nut: ), maar kan ze niet meer vinden. Sowieso is dat bij een winkel lastig, want er zit in de verpakking altijd wat stijfsel doorheen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Dreamer, wat lastig. Bij mij zijn vooral mijn lippen een drama. De vellen hangen eraan. Niks helpt. Gewone lippenbalsems zijn niet goed, maar ook natuurlijke balsem of kokosolie etc helpen allemaal niet. Mijn handen zijn ook vreselijk, maar daar heb ik minder last van en heb ik een goede crème voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens een heel zachte katoenen dekbedhoes van Ikea. Maar die zullen ook niet allemaal hetzelfde zijn...
Alle reacties Link kopieren
Sja, ik ga maar slaapshirts met lange mouwen zoeken. Liefst slaap ik zonder shirt, maar dat is me dus niet meer gegeven. Voor de lippen heb ik Euchinacin van meda, ken je dat? Volgens een collega van mij helpt dat tegen een koortslip. Geen idee of dat zo is, daar gebruik ik het niet vaak genoeg voor.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
@ dreamer Misschien eens een hele goedkope overtrek van de Zeeman proberen, is niet pluizig wel behagelijk.
Heb er ooit een gekocht omdat ze zo goedkoop waren.(verkeerde zuinigheid ) kreukt heel erg. maar wel dun en behagelijk.
Misschien is het wat. voor de prijs hoef je het niet te laten.en als je het netjes vraagt .mag je vast wel even voelen hoe het aanvoelt.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
24-11-2018 12:41
Ik zoek zachte (geen flanel, want dat pluizen is ook weer niet goed :nut: ), maar kan ze niet meer vinden. Sowieso is dat bij een winkel lastig, want er zit in de verpakking altijd wat stijfsel doorheen.
Iets duurder maar koop katoensatijn. Die zijn echt lekker zacht.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het erg moeilijk vanavond. De hele dag heb ik het stervenskoud gehad, vooral bij het sporten van mijn dochter, en dan het vroege donker... ik lig al sinds kwart voor 10 in bed en dat voor de zaterdag. Volgende week weer zo’n stom tuinfeest, doe dat gewoon in de zomer! Ik zie er nu al tegenop. Kortom, ik zie het allemaal even negatief en kan denk ik maar beter gaan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook. Gisteren de deur niet uit geweest dus ik had bedacht om vandaag de stad in te gaan want ik moet hoognodig dingen kopen. Gaat hem niet worden, ik kan het niet opbrengen om van de bank af te komen. Donker, grijs en grauw.

Helaas zal het morgen wel weer moeten. 🤨

Zijn jullie ook zo moe?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ja, hier ook moe, dit grijze weer trek ik heel slecht. Lig altijd vroeg in bed, maar nu wil ik het liefst om half 8 al. Of eigenlijk, zo gauw het donker begint te worden ben ik al niets meer waard.

Pamelacourson, een tuinfeest??? Wie verzint dat? Wat een ellende :(
Alle reacties Link kopieren
Dood moe, ben vanmorgen en dat doe ik bijna nooit als vroege vogel terug naar bed gegaan en heb nog 3 uur heel diep geslapen.

Ga de deur uit om mijn dochter van het station te halen, maar dan duik ik weer snel onder mijn dekentje.

Heb gewoon dubbele sokken aan dik vest verwarming aan, ik kan er steeds slechter tegen ieder jaar weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook doodmoe. Normaal gesproken slaap ik een uur of 6,5 per nacht en voel ik me goed, nu vannacht 9 uur en ik was nog steeds gesloopt. Wel voelde ik me beter nadat ik een kwartiertje voor mijn daglichtlamp gezeten had. En vanmiddag heb ik mezelf gedwongen om even de stad in te lopen (met mijn dochter), dat hielp ook wel wat. Alleen vind ik er niks aan buiten met dit weer. Maar je moet toch wat :-?
Alle reacties Link kopieren
En hier de lampen al aan, half 4, waar gaat het over 😐
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
25-11-2018 15:38
En hier de lampen al aan, half 4, waar gaat het over 😐
Nou, inderdaad. Ik wilde ze niet aan doen, maar een half uur geleden heb ik het toch maar gedaan. Geen wonder dat het om 19 uur al voelt als bedtijd.
Vanavond moet ik nog de deur uit, in de zomer vind ik dat alleen maar leuk, maar nu...
Alle reacties Link kopieren
Ga je komende winter trouwens nog naar de tropen, yas? Ik herinner me volgens mij dat je man een keer iets anders zou willen, of zit ik ernaast?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook moe.. totaal geen puf.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
25-11-2018 16:00
Ga je komende winter trouwens nog naar de tropen, yas? Ik herinner me volgens mij dat je man een keer iets anders zou willen, of zit ik ernaast?
Dat klopt. Hij wilde in mei/juni roadtrippen in de US. Heb hem eraf geluld (sinds gisteren :lol:)
Dus het wordt weer de tropen in februari.
Aankomende week tickets boeken.

Ik wil helemaal geen doe-vakanties meer. Het enige wat ik wil is naar de tropenzon in de winter, een zwembad wat uitkijkt over zee, een bungalow aan een wit strand, een hangmat en goddelijk Aziatisch eten. Rust en rust. En zon en zon.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk vooruitzicht!!! Ik wil ook!!!
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
24-11-2018 17:20
@ dreamer Misschien eens een hele goedkope overtrek van de Zeeman proberen, is niet pluizig wel behagelijk.
Heb er ooit een gekocht omdat ze zo goedkoop waren.(verkeerde zuinigheid ) kreukt heel erg. maar wel dun en behagelijk.
Misschien is het wat. voor de prijs hoef je het niet te laten.en als je het netjes vraagt .mag je vast wel even voelen hoe het aanvoelt.
Heb ik al gehad :)
Net als die van de hema.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
24-11-2018 17:26
Iets duurder maar koop katoensatijn. Die zijn echt lekker zacht.

Denk dat ik dat inderdaad maar eens ga proberen. Bedacht me vannacht dat ik in hotels zelden last heb, dus díe hoeslakens moet ik hebben :proud:
Ik heb alleen 1x een satijnen hoeslaken gehad, die aan de slaapkant ander materiaal had, met polyester. Echt, hoe verzinnen ze het (6) Afijn, daardoor ben ik er huiverig voor dus.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk de afgelopen dagen best fit :O
Nou doe ik dingen, tussen het liggen op de bank met een dekbedje door, dus voor andere echt fitte mensen ben ik waarschijnlijk nog steeds een lui monster :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw, wat een herkenning!

Ik ben ook zooo moe. Heb allerlei maatregelen genomen tegen een winterdepressie (vorig jaar een fikse gehad) maar merk toch dat de laatste weken erg zwaar zijn. Hoog in m'n emoties en moe, zo moe! Alles kost ook zoveel meer energie. Dit is gewoon echt niet mijn seizoen, hoeveel ik me ook probeer te focussen op de mooie en gezellige aspecten ervan.

Morgen weer een nieuwe week, sterkte allen!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook zooo moe. Ik kan niet wennen aan het donker. Om 20:00 voelt het al alsof het middennacht is. Ik heb normaal eigenlijk vooral last van de kou, maar nu ook van het donker. Hoewel de kou nog steeds het ergste is. Gadverdamme, wat haat ik de herfst en de winter. Ik hou wel van de feestdagen, dat maakt december nog dragelijk, maar daarna begint de echte hel.

En dan mag ik nog blij wezen dat ik niet vroeg op hoef voor werk of studie (heb ik niet). Maar sporten lukt sinds afgelopen week ook niet meer en ik ben sinds kort begonnen met yoga, maar ik vind het nu al afschuwelijk om er ‘s avonds in de kou en het donker heen te fietsen. Ik wil gewoon binnen blijven tot het april/mei is ofzo. :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven